Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen aikuinen ihminen haukkuu muiden ulkonäköä?

Vierailija
27.08.2018 |

Mietin vaan.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa naisista.

Muistan miten mun lihavaa serkkua kiusasi aina koulussa...tytöt.

Itse muistan miten finneistä mua kiusasi...tytöt.

Raskausaikana mun painnonousua kommentoi ilkeästi ( olin 170 senttinen ja nousi 55 kilosta 70 kiloon) mun oma äiti.

Miehet eivät ole koskaan haukkuneet mun ulkonäköä.

Tämä. Kyllä ne naiset on ne suurimmat arvostelijat. Oma äiti, mummo ja tytöt koulussa ja myöhäisemmässä elämässä naiset.

Olen mies itse ja muistan miten äiti sanoi läskinaamaksi ja homonaamaksi. Mummo sanoi, että minulla on iso maha ja kun kasvatin pitkät hiukset niin sanoi minua tytön näköiseksi. Mua on naiset homotelleet ja sanoneet ''hyi vttu'' etc. Ei ihme, että minun on vaikea luottaa ja antaa itseni rakastua naiseen.

Vierailija
22/31 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedarisedät pikkutyttöä taas vainoamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkeenjäänyt, ilkeä, onneton. Ei sisimmässään ole tyytyväinen omaan ulkonäköönsä, joten purkaa pahan olonsa muiden ulkonäön solvaamiseen. Omaan ulkonäköönsä tyytymätön ihminen näkee muidenkin ulkonäössä kaikki "viat" vaikka vikoja ei muiden silmissä olisikaan.

Halveksin ja osittain säälin ihmisiä, joilla on niin paha olla.

Voi olla noin, mutta ihmettelen vähän. Mä inhoan mun ulkonäköä, mutta näen muut ihmiset jopa liioitellut hyvännäköisenä. Näen kauneutta muissa varmaan enemmän kuin muut enkä voittaisi muiden ulkonäöllä haukkumalla mitään, vaan päinvastoin alentaisin vain omaa ulkonäköäni entisestään, koska tiedän näyttävänä huonommalta kuin muut. Jos taas joku näyttäisi minua rumemmalta, niin en todellakaan haukkuisi, koska tietäisin, että sen elämä on ihan tarpeeksi kamalaa muutenkin.

En tarkoittanut että "rumat" ihmiset olisivat tällaisia vaan ne jotka ovat tyytymättömiä ulkonäköönsä olivatpa minkä näköisiä tahansa. Enkä siis myöskään tarkoittanut että kaikki jotka ovat tyytymättömiä omaan ulkonäköönsä olisivat tällaisia. Sanotaan näin että jos ihminen on AIDOSTI tyytyväinen omaan ulkonäköönsä niin on hyvin epätodennäköistä että hänellä on tarvetta haukkua muiden ulkonäköä.

" Kaikki ulkonäköönsä tyytymättömät eivät hauku muiden ulkonäköä, mutta kaikki, jotka haukkuvat muiden ulkonäköä ovat omaan ulkonäköönsä tyytymättömiä. "

Okei. Ehkä siis vähän sama juttu kuin siinä, että sanotaan että koulukiusaajilla on huono itsetunto. Niillä joilla itsetunto on kaikkein surkein, ei olisi pokkaa kiusata muita, koska uskovat olevansa muita huonompia ja muidenkin näkevän asian selvästi niin. Eli ne jotka kiusaavat, eivät ole hyväitsetuntoisia, mutta eivät ehkä sieltä surkeimmastakaan päästä. Kiusaaminen vaatii kuitenkin edes vähän itseluottamusta, jota kaikkein surkeimmalla itsetunnolla varustetuilla tuskin on.

Vierailija
24/31 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkeenjäänyt, ilkeä, onneton. Ei sisimmässään ole tyytyväinen omaan ulkonäköönsä, joten purkaa pahan olonsa muiden ulkonäön solvaamiseen. Omaan ulkonäköönsä tyytymätön ihminen näkee muidenkin ulkonäössä kaikki "viat" vaikka vikoja ei muiden silmissä olisikaan.

Voi olla noin, mutta ihmettelen vähän. Mä inhoan mun ulkonäköä, mutta näen muut ihmiset jopa liioitellut hyvännäköisenä. Näen kauneutta muissa varmaan enemmän kuin muut enkä voittaisi muiden ulkonäöllä haukkumalla mitään, vaan päinvastoin alentaisin vain omaa ulkonäköäni entisestään, koska tiedän näyttävänä huonommalta kuin muut. Jos taas joku näyttäisi minua rumemmalta, niin en todellakaan haukkuisi, koska tietäisin, että sen elämä on ihan tarpeeksi kamalaa muutenkin.

En tarkoittanut että "rumat" ihmiset olisivat tällaisia vaan ne jotka ovat tyytymättömiä ulkonäköönsä olivatpa minkä näköisiä tahansa. Enkä siis myöskään tarkoittanut että kaikki jotka ovat tyytymättömiä omaan ulkonäköönsä olisivat tällaisia. Sanotaan näin että jos ihminen on AIDOSTI tyytyväinen omaan ulkonäköönsä niin on hyvin epätodennäköistä että hänellä on tarvetta haukkua muiden ulkonäköä.

" Kaikki ulkonäköönsä tyytymättömät eivät hauku muiden ulkonäköä, mutta kaikki, jotka haukkuvat muiden ulkonäköä ovat omaan ulkonäköönsä tyytymättömiä. "

Okei. Ehkä siis vähän sama juttu kuin siinä, että sanotaan että koulukiusaajilla on huono itsetunto. Niillä joilla itsetunto on kaikkein surkein, ei olisi pokkaa kiusata muita, koska uskovat olevansa muita huonompia ja muidenkin näkevän asian selvästi niin. Eli ne jotka kiusaavat, eivät ole hyväitsetuntoisia, mutta eivät ehkä sieltä surkeimmastakaan päästä. Kiusaaminen vaatii kuitenkin edes vähän itseluottamusta, jota kaikkein surkeimmalla itsetunnolla varustetuilla tuskin on.

No jos itseluottamuksella tarkoitetaan sitä että haukutaan yhtä jonkun toisen tai toisten ihmisten turvin, niin sitten varmaan. Mutta kyllä aika harva kiusaa yksin ketään. Aina niillä on tukijoukot, jotka antavat sitä "itsevarmuutta". Mieti vaikka olisiko sellainen tilanne uskottava: Yksi kiusaa viittä muuta, jotka ovat todella vahvoja persoonia ja isokokoisempia kuin tämä kiusaaja? Ei. Kiusaaja ei ole koskaan aidosti itsevarma vaan nimenomaan haluaa uskotella olevansa, koska ottaa kiusaamisensa kohteeksi heikommassa asemassa olevan.

Vierailija
25/31 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden haukkuminen on sosiaalinen strategia. Ihmiset ovat yllättävän petollisia.

Vierailija
26/31 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos itseluottamuksella tarkoitetaan sitä että haukutaan yhtä jonkun toisen tai toisten ihmisten turvin, niin sitten varmaan. Mutta kyllä aika harva kiusaa yksin ketään. Aina niillä on tukijoukot, jotka antavat sitä "itsevarmuutta". Mieti vaikka olisiko sellainen tilanne uskottava: Yksi kiusaa viittä muuta, jotka ovat todella vahvoja persoonia ja isokokoisempia kuin tämä kiusaaja? Ei. Kiusaaja ei ole koskaan aidosti itsevarma vaan nimenomaan haluaa uskotella olevansa, koska ottaa kiusaamisensa kohteeksi heikommassa asemassa olevan.

Niin, kyllä. Ei ole aidosti itsevarma, muttei myöskään sieltä epäitsevarmimmasta päästä.

Vierailija
27/31 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikki haukkuu tai kiinnittää huomioo tohon pissis kuvaan toi blondi nainen jol on tosi paljon meikkiä (piirteet ei erotu, ja piirteet ei näytä miltää tosi kauniilta :D) ?? Miks jsut toi esimerkkinä, ku tos ei oo mtn ihmeellistä?! :D

Ja ite tykkään enemmän tollasesta kropasta ku suomalaisesta pötkylästä mut en ymmärrä et miks toi kiinnittää ihmisten huomion, ku ei toi oo mitenkää erikoine

Vierailija
28/31 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen vaatii kuitenkin edes vähän itseluottamusta, jota kaikkein surkeimmalla itsetunnolla varustetuilla tuskin on.

hahahahahahaha, paljon sun äo on? Kiusaaminen vaatii ehkä kusipäistä luonnetta, mut et itsevarmuutta??? =DDDDDDDDDDDDDDD oonko 1 vuotias vai miten voi olla noin tyhmä ihminen :D

Vierailija
29/31 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko*** :D Se että kiusaa, ei Todellakaan merkitse että hlö on ITSEVARMA :'''DDDD

Siis ehkä jos päin naamaa uskaltaa uhitella, niin joo, typerä ihminen mut et itsevarma, niin ei missään tilanteessa. :D Idiootti , ei itsevarma :D

Vierailija
30/31 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fdgppogrkogrglrg kirjoitti:

Kiusaaminen vaatii kuitenkin edes vähän itseluottamusta, jota kaikkein surkeimmalla itsetunnolla varustetuilla tuskin on.

hahahahahahaha, paljon sun äo on? Kiusaaminen vaatii ehkä kusipäistä luonnetta, mut et itsevarmuutta??? =DDDDDDDDDDDDDDD oonko 1 vuotias vai miten voi olla noin tyhmä ihminen :D

fdgppogrkogrglrg kirjoitti:

ootko*** :D Se että kiusaa, ei Todellakaan merkitse että hlö on ITSEVARMA :'''DDDD

Siis ehkä jos päin naamaa uskaltaa uhitella, niin joo, typerä ihminen mut et itsevarma, niin ei missään tilanteessa. :D Idiootti , ei itsevarma :D

Ei kiusaaminen tietenkään johdu itsevarmuudesta, mutta kyllä se sitä VÄHÄN vaatii. Mieti sellaista ihmistä, joka on mahdollisimman epäitsevarma. Sellainen joka hädin tuskin uskaltaa kaupassa käydä tai vastata naapurin tervehdykseen. Olisiko sellaisella pokkaa kiusata ihmisiä?

Mitä tulee itsetuntoon, jos on hyvä itsetunto, ei kiusaa. Jos on TODELLA huono itsetunto, ei silloinkaan kiusaa. Kiusaajilla ei siis ole hyvä itsetunto, mutta ei huono itsetuntokaan selitä sitä, miksi kiusataan. Esim. minulla on huono itsetunto, mutta en silti kiusaa ihmisiä. Todellinen syy kiusaamisessa on jossain muualla. Hyvä itsetunto ennaltaehkäisee kiusaamista, mutta eivät kaikki huonoitsetuntoiset kiusaa.

Itsevarmuuden kanssa sama juttu. Jos on oikeasti itsevarma, ei koe tarvetta kiusata ketään, mutta kaikki epävarmat eivät ole kiusaajia. Eivät varsinkaan ne kaikkein epävarmimmat. Kiusaamisen todellinen syy on jossain muualla kuin itsevarmuudessa tai itseluottamuksessa. Kiusaaminen kuitenkin vaatii sellaisen itsetunnon ja itseluottamuksen, jotka ovat on jotain todella huonon ja hyvän väliltä.

Vierailija
31/31 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sellaisella pokkaa kiusata ihmisiä?

- tunnen muutamia, jotka nimenomaan on tollasia nössöjäpaskoja jotka kiusaa, jos piilosta pystyy. muuten ei ikinä uskaltais.

se ei oo itsevarmuutta, se on luonteen heikkoutta ja kusipäisyyttä, ei voi mitenkään laittaa itsevarmuuden piikkiin. ehkä koittaa leikkiä itsevarmaa, mut ei se vaan ole itsevarmuutta. kasvaisit vähän henkisesti nii ymmärtäisit.