Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko ajatella syöväsi lounaaksi tänään porkkanasosekeittoa ja salaattia?

Vierailija
27.08.2018 |

Niin?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaspalaveri, joten syöminen riippuu siitä, mitä asiakkaan henkilöstöravintolassa on tarjolla. Sen varmistin, että kasvisruokaa heillä on aina vaihtoehtona.

Vierailija
22/52 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen kasvissyöjä enkä silti söisi ikinä mitään sosekeittoa ja salaattia.  Itse asiassa en tunne ketään kasvissyöjää, joka söisi niitä. Se on sekasyöjän käsitys kevyestä (laihduttavasta?) lounaasta (ja sitten vingutaan kun kasvisruoka ei pidä nälkää). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen kasvissyöjä enkä silti söisi ikinä mitään sosekeittoa ja salaattia.  Itse asiassa en tunne ketään kasvissyöjää, joka söisi niitä. Se on sekasyöjän käsitys kevyestä (laihduttavasta?) lounaasta (ja sitten vingutaan kun kasvisruoka ei pidä nälkää). 

No kyllä minä kasvissyöjänä syön myös sosekeittoja ja salaatteja, en kyllä tietenkään joka päivä. Sosekeitto on minusta hyvin täyttäväkin ateria kun seassa on esim. linssejä ja kookoskermaa. Ja salaattikin voi sisältää vaikka mitä täyttäviä ainesosia, ei tarvii olla pelkkää vihersalaattia.

Vierailija
24/52 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muuta kasvis- tai juureskeittoa söisin mielellään, mutta porkkanakeitto on liian imelää. Olen kasvissyöjä. Suosikkini on leipä ja salaatti, koska syön harvoin lämmintä ruokaa.

Vierailija
25/52 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä vegaanina syön joskus tällaisiakin ruokia, kunhan päivän aikana tulee syötyä jotain tukevampaakin. Sellaista ihan "tavallista" tylsää kurkku-tomaattisalaattia tosin ei tule syötyä ikinä. En kuitenkaan menisi halveksimaan sekasyöjiä ja heidän käsityksiään, pääasia että välillä söisivät lihattomia aterioita vaikka sitten laihduttaakseen.

Vierailija
26/52 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tänään. Ei riittäisi. Kävin salilla aamulla ennen töihin tuloa ja aivan kohta syömään - nälkä on jo kova. Ajattelin käydä nopeasti kotona ja paistaa munakkaan, jonka väliin juustoa ja jotain kinkkua tai kasviksia.

Sosekeitto ja sämpylä tai salaatti riittäisi varmasti semmoisena päivänä, kun olisi ns. liikkumaton päivä. Työni kun on toimistotyötä.

Vierailija
27/52 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuruuaksi kyllä. Ja pääruoka päälle. Teen raskasta fyysistä työtä ja pelkkä salaatti tai porkkanakeitto vain vihaiseksi.

Vierailija
28/52 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä kasvissyöjänä syön myös sosekeittoja ja salaatteja, en kyllä tietenkään joka päivä. Sosekeitto on minusta hyvin täyttäväkin ateria kun seassa on esim. linssejä ja kookoskermaa. Ja salaattikin voi sisältää vaikka mitä täyttäviä ainesosia, ei tarvii olla pelkkää vihersalaattia.

Silloinhan se on linssikeitto eikä sosekeitto. Sellainen varmasti pitääkin nälkää. Tietenkin jos jossain työtilaisuudessa on tarjolla porkkanasosekeittoa, niin tokihan sitä silloin pitää syödä enkä taatusti marmattaisi asiasta. Mutta nälkä kyllä tulisi tosi pian. Tarkoitus oli vinkata sekasyöjille, että ei se porkkanasosekeitto ole välttämättä kovin täyttävä ruoka, pikemmin välipala. Mutta joo, aiemman viestini sävy oli liian ärhäkkä. Anteeksi siitä. 

Vierailija
29/52 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin syödä, jos voisin vielä lisätä siihen itse raejuustoa sekaan.

Vierailija
30/52 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin söisin sosekeiton kanssa leipää kuin salaattia, mutta salaattikin menisi.

Vierailija
31/52 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuruuaksi kyllä. Ja pääruoka päälle. Teen raskasta fyysistä työtä ja pelkkä salaatti tai porkkanakeitto vain vihaiseksi.

Teen myös fyysisesti raskasta työtä ja lounaani on silti usein kasvissosekeitto tms. Raskas lounas tekee tukkoisen olon ja alkaa nopeasti pyrkimään takaisin ylös, kun jatkaa hiessä hommien riuhtomista.

Nämä ovat yksilöllisiä juttuja, mutta itse olen huomannut oikeasti raskasta työtä tekevien syövän melko kevyesti. Tauot ovat kuitenkin lyhyitä, joten ateriaa ei ehdi sulatella kauaa.

Vierailija
32/52 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska söin lähes koko viime viikon kasvissosekeittoa! Nyt uunissa iso satsi kukkakaaligratiinia tulossa. Nam.

Vierailija
33/52 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin syödä yhtenä ateriana, en joka aterialla.

Vierailija
34/52 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Treenin jälkeen tarttee proteiinia ja hiilaria kunnolla. Toki jos tossa on vasta alkupalat niin mikä jottei.

Ihminen ei tarvitse hiilaria. Energian pitäisi tulla lähinnä rasvasta. Laitappa nyt ruokavaliosi kuntoon!

Hahah olet niin pihalla kun olla ja voi :D kyllä ihminen tarvitsee hiilaria, tosin niissä on eroja ja ihminen tarvitsee varsinkin nainen niitä hyviä hiilareita. Miehet tulevat eri fysiikkansa puolesta toimeen ilmankin, mutta treenaava mies sekä nainen tarvitsee hiilareita.

Vierailija
35/52 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitto tai salaatti. 

Vierailija
36/52 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä proteiini ja rasva?

No siinä keitossa ainakin rasva.

Melko monessa porkkiksessa on niin saatanasti koskenlaskijaa ja kermaa, että harvoin...

Vierailija
37/52 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen myös fyysisesti raskasta työtä ja lounaani on silti usein kasvissosekeitto tms. Raskas lounas tekee tukkoisen olon ja alkaa nopeasti pyrkimään takaisin ylös, kun jatkaa hiessä hommien riuhtomista.

Nämä ovat yksilöllisiä juttuja, mutta itse olen huomannut oikeasti raskasta työtä tekevien syövän melko kevyesti. Tauot ovat kuitenkin lyhyitä, joten ateriaa ei ehdi sulatella kauaa.

Meillä on kyllä ruokatunti. Se on tunnin mittainen. Ja kaikki näyttää syövän raskaasti.

Vierailija
38/52 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi, kiitos vaan tarjouksesta.

Vierailija
39/52 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitto on ruokaa vain jos siihen laittaa eläimen rustoja ja ihraa.

Vierailija
40/52 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan