Voisitko ajatella syöväsi lounaaksi tänään porkkanasosekeittoa ja salaattia?
Kommentit (52)
Yleensä en syö keittoa ja salaattia samalla aterialla, joten mieluummin salaatti vaikka illalla. Ja jos keitto on tehty kookosmaitoon tms kasviperäiseen niin joo!
Voisin. Mulla on pakastimessa kasvissosekeittoa ja ja jääkaapissa eilen tehtyä salaattia. Ainakin salaatti täytyy syödä tänään. En tiedä vielä mitä syön.
En keittoa ja salaattia samalla aterialla. Erikseen kumpikin kelpaisi loistavasti. Keiton kanssa ottaisin mielelläni vaikka raejuustoa ja näkkileipää. Monesti pelkkä sosekeitto on liian kevyt lounas.
En molempia. Joko salaattia tai keittoa kyllä.
En. Treenin jälkeen tarttee proteiinia ja hiilaria kunnolla. Toki jos tossa on vasta alkupalat niin mikä jottei.
En, en oikein pidä porkkanakeitosta. Kasvissosekeittoa voisin.
Pelkkä keitto riittää, mulla tänään myskikurpitsakeittoa:) Voisin ottaa oheen paadetun ruisleipäsiivun avokadolla. En tarvitse salaattia tälläkertaa
Ihan peruslounas mulle.
Vierailija kirjoitti:
Missä proteiini ja rasva?
Eiköhän se ole pitkälti maku asia. Ei kukaan kiellä lorauttamasta sekaan öljyä tai muuta rasvaa. Proteiineja saa esim. pähkinöistä, pavuista, juustosta tai vegaani esim. tofusta (joita voi lisätä molempiin) ja onhan vaihtoehtoja muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Siinä keitossa ja salaatissa. Itse laitan kasviskeittoihin usein ranskankermaa ja päälle pähkinöitä+siemeniä ja lounassalaattiin pähkinöitä, siemeniä ja juustoa.
Vierailija kirjoitti:
En. Treenin jälkeen tarttee proteiinia ja hiilaria kunnolla. Toki jos tossa on vasta alkupalat niin mikä jottei.
Ihminen ei tarvitse hiilaria. Energian pitäisi tulla lähinnä rasvasta. Laitappa nyt ruokavaliosi kuntoon!
Kyllä, jos joko salaatissa olisi joku proteiinilähde ja öljypohjainen kastike, sosekeittoon saisi heittää raejuustoa ja siemeniä tai noden seuraksi saisi ottaa ruisleivän levitteellä ja paksulla kerroksella vaikka kalkkunaleikkelettä. Pelkästään vihersalaatti ja sosekeitto olisi liian kevyt ja yksipuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei tarvitse hiilaria. Energian pitäisi tulla lähinnä rasvasta. Laitappa nyt ruokavaliosi kuntoon!
Ihania nää käärmeöljykauppiaiden markkinointipuheisiin hurahtaneet uskovaiset.
Mulla on pakastimessa porkkanakeitto odottamassa. Ajattelin syödä sen tänään, mutta lisäksi ehkä askartelen kanahampparin tai pari tomaatti-juusto-ruispalaa.
Mulla on nyt jo niin karjuva nälkä ,että otan duunipaikan listalta joko maksakastike riisillä tai lohta pinaattikastikkeessa ja perunat.
Salaattia tietysti lisukkeena.
Varmaan maksaa kun sitä tulee niin harvoin kotona tehtyä ,kun mies ei oikein tykkää -- lapset kyllä. Lohta taas on joka viikko.
Proteiinin saamiseksi voisi heittää sekaan kiehumaan kourallisen punaisia linssejä. Rasvaksi liraus öljyä heti alkuun kattilan pohjalle, sitten vasta porkkanapalat.
Voisin, jos ilmaiseksi saisin. En erityisemmin pidä sosekeitoista.
Vierailija kirjoitti:
Epäilyttää hiukan saako aivosi riittävästi ravintoa vai onko ajatuksen kulussa jotakin muuta häikkää.
Voisin. Syön kuitenkin eväsrasiastani eilisen ruoan jämät.