Mikä on sinun etninen taustasi?
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Aito 100% sysi-suomalainen.
Mahdatko olla miilunpolttajien jälkeläisiä? Sysihän tarkoittaa siis puuhiiltä.
Olen intiaani sekä isän että äidin puolelta. Kuulun Pocahontas-heimoon. Ugh!
Olen harvinaisuus maailmassa. Meitä on ainoastaan 0,07% koko maailmassa - ja luku on laskeva.
Suomalainen.
Isän puolelta huutolaistytön ja punavangin jälkeläinen. Äidin puolelta orpotytön ja saksalaissotilaan rakkauspakkuksen vesa. Pidemmälle taaksepäin ei ole tietoa...
Minä olen englantilais-saksalainen, eli isäni on sakemanni ja äitini on britti.
Ylikiiminki-Kiiminki-Pattijoki-Pulkkila-alueen sisältä ovat kotoisin ainahi neljät esivanhempani, täyssuomalaisia jokainen
70% suomalainen, loput skandinaavi, itäeurooppa, yakut.
Olen suomenruotsalainen ja tein dna testin.
Enpä ou tehnyt mai heritiits-testiä. Enkä kyllä teekkään. Suotta dna:taan lähettää minne sattuu, kusee vielä omaan nilkkaansa jos antautuu uteliaisuudelleen
Vierailija kirjoitti:
Shy Pakistani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puoliksi suomalainen ja puoliksi iranilainen, persialainen tarkalleen ottaen. Palstalla minua on monesti kehotettu viemään karvakäteni takaisin iraniin, mutta kun olen puoliksi niin en tiedä pitäskö lähettää ylä- vai alapää :)
Sinä ja Paki voitte molemmat viedä karvakätenne takaisin aavikolle :)
Mulla on itseasiassa tosi vähän karvoja ja olen vielä aika vaaleakin, persialaiset on indoeurooppalaista perimää ja siellä on ihan blondejakin ihmisiä, vaikka toki vähemmistö. Minulla on myös siniset silmät, ja menen aikalailla ruskeatukkaisesta suomalaisesta.
Persialaiset (ja myös kurdit) ovat juuri niitä arjalaisia, joita täkäläiset karvakäsistä puhujat väittävät olevansa, vaikka oikeasti eivät ole :)
23&me:n mukaan 93.1% suomalainen, 4.9% skandi (pohjois Ruotsi, epäilen että tämäkin on suomalaista perimää), 1.4% yleisesti pohjoiseurooppalainen (tämäkin varmaan suomalaista perimää), 0.5% itäeurooppalainen ja 0.1% tuntematon. Molempien vanhempien suvut Karjalasta
Ois jännä tietää mitä heimoa on se Antonio Almeidahttps://youtu.be/-INJq2gZljU?t=18 Osittainhan se on Portugaali koska sen isä on sieltä, mutta mitä on äiti. Onko jotain P-Amerikan tai Keski-Amerikan intiaaneja?
192 jatkaa, Y-kromosomi juuri se supisuomalainen N1c1 ja mtDNA viittaa saamelaiseen äitilinjaan
Vierailija kirjoitti:
Montakohan sukupolvea pitää olla suvussa suomalaisia, ennen kuin perussuomalainen hyväksyy ihmisen.
800 vuottakaan ei riitä jos ruotsia puhuu.
Tulokset:
45.8% suomalainen
40.5 Pohjois-ja Länsi-Eurooppalainen
8.6 Itä-Eurooppalainen
5.1 Balkanialainen
Olen 100% suomalainen ja 100% ylpeä siitä:)
T: Nyc:issä asuva
Vierailija kirjoitti:
1/4 saksalainen
Sama tarina. 🙂
Mä oon slaavi, germaani ja skandinaavi alkuperäisesti:)
En tiedä kauheasti mun juurista mutta sen tiedän että 1800-luvun alkupuolella tänne saapui britti, ja hän on minun esi-isä.