On ihan p*skapuhetta, kun miehet väittävät, että naisen ei tarvitse kuin olla nainen, niin miehet lähestyvät
Minä jos kuka olen tavallinen. Pidän huolta siitä, etten näytä pulsulta, meikkaan, harjaan hiukset (puolipitkät tai pitkät, vaihtelee) ja pukeudun normaaleihin vaatteisiin, eli farkkuihin, t-paitoihin, paitapuseroihin ja liikkuessa mahdollisesti collegehousuihin ja tuulitakkiin säästä riippuen.
Otan kontaktia ihmisiin, hymyilen. Olen ajatellut, että kun ihminen on positiivinen, se hehkuu jonain hyvänä energiana ympärillä, mutta p*skanmarjat.
Naisen tulee olla hemmetin hyvännäköinen ja pukeutua paljastavasti/seksikkäästi, jotta miehet edes huomaavat hänet saati tulevat juttelemaan. Mutta kuka itseään arvostava nainen haluaa, että miehet lähestyvät vain tekemällä itsestään seksiobjektin?
Ja minä pidän aivan tavallisista miehistä, joita näen Prismassa ja päivittäin kaduilla kävelemässä. Lähtisin melkeinpä jokaisen kanssa treffeille tutustuakseni heihin, sillä olen todella kaikkiruokainen miesten ulkonäön suhteen.
Haluan vielä mainita, että voisin mennä juttelemaan itsekin miehille, mutta kyllä minä haluaisin edes jonkinlaisen katsekontaktin häneltä ensin. Jos mies ei anna minkäänlaista signaalia, että olisi kiinnostunut minusta, en näe hyvää syytä lähteä toista ahdistelemaan.
Älkää en IKINÄ tulko sanomaan, ettei tarvitse olla kuin nainen, niin miehet lähestyy.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Tekisin kyllä itse alotteita, mutta kun kaikki hyvät, kivat ja komeat miehet on jo varattuja. Näin se vaan menee. Joku oli tutkinut asiaa, että 50v mies on erottuaan max 6 kk vapailla markkinoilla JOS hän on siisti, pukeutuu hyvin ja on muutenkin täyspäinen. Noita kympin miehiä on niin vähän, että ne viedään käsistä. Samantasoisia naisia eli kympin naisia on taas pilvin pimein.
En usko tuota. Itse olen nelikymppinen ja pitkästä suhteesta eronnut. Hyvässä työssä, pukeudun hyvin, ihan hyvänäköinen, fiksu ja hyväkäytöksinen. En todellakaan ole edes halunnut vakiintua vielä 1,5 vuodenkaan jälkeen uudelleen. Naisia on ihan yhtä vähän kuin miehiäkin.
Se, ettei tee aloitteita, on vain tekosyy. Kaikille meille se on yhtä vaikeaa (tai siis rohkeille extroverteille ehkä helpompaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisin kyllä itse alotteita, mutta kun kaikki hyvät, kivat ja komeat miehet on jo varattuja. Näin se vaan menee. Joku oli tutkinut asiaa, että 50v mies on erottuaan max 6 kk vapailla markkinoilla JOS hän on siisti, pukeutuu hyvin ja on muutenkin täyspäinen. Noita kympin miehiä on niin vähän, että ne viedään käsistä. Samantasoisia naisia eli kympin naisia on taas pilvin pimein.
En usko tuota. Itse olen nelikymppinen ja pitkästä suhteesta eronnut. Hyvässä työssä, pukeudun hyvin, ihan hyvänäköinen, fiksu ja hyväkäytöksinen. En todellakaan ole edes halunnut vakiintua vielä 1,5 vuodenkaan jälkeen uudelleen. Naisia on ihan yhtä vähän kuin miehiäkin.
Se, ettei tee aloitteita, on vain tekosyy. Kaikille meille se on yhtä vaikeaa (tai siis rohkeille extroverteille ehkä helpompaa).
En minäkään tuossa vaiheessa vielä halunnut mitään uutta. Mut kas kun on hupsahtanut nyt 7 vuotta, ja nyt jo haluaisin mutta eipä enää löydy ketään! Kuten sanottu, hyvät miehet ei oo vapaana ja en viitsi enää alotteita tehdä, kun kohde on aina varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tuossa vaiheessa vielä halunnut mitään uutta. Mut kas kun on hupsahtanut nyt 7 vuotta, ja nyt jo haluaisin mutta eipä enää löydy ketään! Kuten sanottu, hyvät miehet ei oo vapaana ja en viitsi enää alotteita tehdä, kun kohde on aina varattu.
Sama riskihän se on miehilläkin. Teet naiselle aloitteen ja hups, se olikin varattu. Uskon, että omassa tilanteessani olevia miehiä on paljon muitakin. Myös 50-vuotiaissa. Ihmiset eroaa ja on sinkkuina pidempään jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset odottavat, että toiset ottaa riskin ja vastuun ja itse saa olla turvassa. Sitten jos väkisin yrittää olla sulava niin se on tönkköä.
Onnistunut tavallisuutta ja massaan sulautumista ihannoiva kulttuurimme aiheuttaa sen, että kukaan ei halua olla se joka toimii.Näinhän se on, mutta yleensä ne, jotka ottaa riskin ja laittaa itsensä likoon, voittaa.
Ei naisilla, miehillä kyllä.
Pelimiesten sadoista aloitteista onnistuu muutama prosentti.