Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On ihan p*skapuhetta, kun miehet väittävät, että naisen ei tarvitse kuin olla nainen, niin miehet lähestyvät

Vierailija
26.08.2018 |

Minä jos kuka olen tavallinen. Pidän huolta siitä, etten näytä pulsulta, meikkaan, harjaan hiukset (puolipitkät tai pitkät, vaihtelee) ja pukeudun normaaleihin vaatteisiin, eli farkkuihin, t-paitoihin, paitapuseroihin ja liikkuessa mahdollisesti collegehousuihin ja tuulitakkiin säästä riippuen.

Otan kontaktia ihmisiin, hymyilen. Olen ajatellut, että kun ihminen on positiivinen, se hehkuu jonain hyvänä energiana ympärillä, mutta p*skanmarjat.

Naisen tulee olla hemmetin hyvännäköinen ja pukeutua paljastavasti/seksikkäästi, jotta miehet edes huomaavat hänet saati tulevat juttelemaan. Mutta kuka itseään arvostava nainen haluaa, että miehet lähestyvät vain tekemällä itsestään seksiobjektin?

Ja minä pidän aivan tavallisista miehistä, joita näen Prismassa ja päivittäin kaduilla kävelemässä. Lähtisin melkeinpä jokaisen kanssa treffeille tutustuakseni heihin, sillä olen todella kaikkiruokainen miesten ulkonäön suhteen.

Haluan vielä mainita, että voisin mennä juttelemaan itsekin miehille, mutta kyllä minä haluaisin edes jonkinlaisen katsekontaktin häneltä ensin. Jos mies ei anna minkäänlaista signaalia, että olisi kiinnostunut minusta, en näe hyvää syytä lähteä toista ahdistelemaan.

Älkää en IKINÄ tulko sanomaan, ettei tarvitse olla kuin nainen, niin miehet lähestyy.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tänä päivänä uskaltaa lähestyä, kun baarissa iskeminenkin on kuulemma "junttia"? Ja joka paikassa hoetaan metoota? Kuulemma treffien ehdottaminenkin voinolla häirintää, mikäli vastapuoli sen niin päättää kokea. Miten hitossa mies voi lukea ajatuksia ja etukäteen tietää, saako myöntävän vai kieltävän vastauksen treffipyyntöönsä?

Vierailija
2/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosaa naisista kuitenkin lähestytään. Miehiä hyvin, hyvin harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla kuin nainen, mutta täytyy kuulua siihen tiettyyn 10 prosenttiin naisia, joiden ei tarvitse kuin olla.

Vierailija
4/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla kuin nainen, mutta täytyy kuulua siihen tiettyyn 10 prosenttiin naisia, joiden ei tarvitse kuin olla.

Pikemminkin 90 prosenttiin

Vierailija
5/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tänä päivänä uskaltaa lähestyä, kun baarissa iskeminenkin on kuulemma "junttia"? Ja joka paikassa hoetaan metoota? Kuulemma treffien ehdottaminenkin voinolla häirintää, mikäli vastapuoli sen niin päättää kokea. Miten hitossa mies voi lukea ajatuksia ja etukäteen tietää, saako myöntävän vai kieltävän vastauksen treffipyyntöönsä?

Lopettakaa noudattamasta tiettyjen mediassa öyhöttävien naisten "sääntöjä" sille miten miesten tulisi tai ei tulisi lähestyä naista. Ei kaikki naiset ajattele samalla tavalla, joten kun jätätte lähestymättä naisia, menetätte mahdollisuuksianne. Naisten lähestyminen asiallisesti juttelemalla ei ole mitään metoo-materiaalia, se on täysin sallittua. Ja jos nainen hymyilee sinulle, se kai kertoo ehkä jotain hänen luonteestaan? Tuskin hän syyttäisi sinua niljakkaaksi ahdistelijaksi, jos kysyisit että lähtisikö hän kanssasi kahville joskus. Saattaisi jopa lähteäkin.

Ap

Vierailija
6/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn naiset. Kyllä te itsekin tiedätte, että naisilla deittimarkkinat ovat helppoa kuin ... mikä nyt onkaan helpointa. Tavan miehille deittailu on äärimmäisen vaikeaa koska naiset eivät vilkaisekaan 80% miehistä deittipalstoilla.

Vierailija
7/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh! En oo huomannu tuommosta. Mä oon yli 45v ja aina on ollu vientiä. Ihan sama mitä on päällä.

Vierailija
8/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lässyn lässyn naiset. Kyllä te itsekin tiedätte, että naisilla deittimarkkinat ovat helppoa kuin ... mikä nyt onkaan helpointa. Tavan miehille deittailu on äärimmäisen vaikeaa koska naiset eivät vilkaisekaan 80% miehistä deittipalstoilla.

Naiset eivät tajua kuinka helppoa heillä on. Jos tajuaisivat, ei tulisi tällaisia pilipali-aloituksia.

Vierailija
9/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiehet aloittivat taas vänkäämisensä. Ihan sama mitä mieltä naiset itse ovat asiasta, heidän mielipiteensä on ainoa oikea. Rasittavaa.

Vierailija
10/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla enää lähestyä ketään, mutta aiemmin lähestyin aina sun kaltaisia naisia. En mitään paljastelijoita vaan juurikin tavallisiin vaatteisiin kuten kollareihin pukeutuvia

Vierailija
11/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et selvästikään osaa ottaa viinaa.

Vierailija
12/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehet aloittivat taas vänkäämisensä. Ihan sama mitä mieltä naiset itse ovat asiasta, heidän mielipiteensä on ainoa oikea. Rasittavaa.

Muuttuisi naisten ääni kellossa hyvin nopeasti, jos kokisivat itse, miltä tuntuu olla mies deittimarkkinoilla.

Vierailija
13/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olet elänyt naisena naisen elämää? Jos et päivääkään niin sitten ole hiljaa.

Vierailija
14/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkoittaa, että ne alfat ei lähesty. Betojen lähestymisiä ei lasketa.

Vierailija
15/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olet elänyt naisena naisen elämää? Jos et päivääkään niin sitten ole hiljaa.

Asian voi testata hyvinkin helposti. Luo miehen sekä naisen deittiprofiili. Laita samankaltainen kuvaus kumpaankin. Jännitä sen jälkeen, kumpaan profiiliin tulee enemmän yhteydenottoja.

Vierailija
16/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miehet lähestyvät kauniita naisia seurustelumielessä ja tavallisen näköisiä lähinnä seksimielessä. Jos asiantila häiritsee naista, kannattaa itse lähestyä mielenkiintoisia miehiä.

Vierailija
17/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttuisi naisten ääni kellossa hyvin nopeasti, jos kokisivat itse, miltä tuntuu olla mies deittimarkkinoilla.

Se tuntuu ihan samalta kuin olla nainen deittimarkkinoilla. Osa menee kaupaksi, osa ei. Ihan iästä ja painosta ja kiltteydestä riippumatta.

Vierailija
18/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tarkoittaa, että ne alfat ei lähesty. Betojen lähestymisiä ei lasketa.

Jaa että päivittäin vastaantulevat miespuoliset kaduntallaajat ja Prisman asiakkaat ovat suurimmaksi osaksi alfoja?

Ap

Vierailija
19/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miehet lähestyvät kauniita naisia seurustelumielessä ja tavallisen näköisiä lähinnä seksimielessä. Jos asiantila häiritsee naista, kannattaa itse lähestyä mielenkiintoisia miehiä.

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Jos haluat pelkkää seksiä, lähestytkö komeaa vai tavista? Jos haluat parisuhteen, joustatko mieluummin ulkonäöstä vai luonteesta?

Vierailija
20/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tuntuu ihan samalta kuin olla nainen deittimarkkinoilla. Osa menee kaupaksi, osa ei. Ihan iästä ja painosta ja kiltteydestä riippumatta.

Paitsi että miehet joutuvat näkemään valtavasti enemmän vaivaa että käyvät kaupaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi