Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On ihan p*skapuhetta, kun miehet väittävät, että naisen ei tarvitse kuin olla nainen, niin miehet lähestyvät

Vierailija
26.08.2018 |

Minä jos kuka olen tavallinen. Pidän huolta siitä, etten näytä pulsulta, meikkaan, harjaan hiukset (puolipitkät tai pitkät, vaihtelee) ja pukeudun normaaleihin vaatteisiin, eli farkkuihin, t-paitoihin, paitapuseroihin ja liikkuessa mahdollisesti collegehousuihin ja tuulitakkiin säästä riippuen.

Otan kontaktia ihmisiin, hymyilen. Olen ajatellut, että kun ihminen on positiivinen, se hehkuu jonain hyvänä energiana ympärillä, mutta p*skanmarjat.

Naisen tulee olla hemmetin hyvännäköinen ja pukeutua paljastavasti/seksikkäästi, jotta miehet edes huomaavat hänet saati tulevat juttelemaan. Mutta kuka itseään arvostava nainen haluaa, että miehet lähestyvät vain tekemällä itsestään seksiobjektin?

Ja minä pidän aivan tavallisista miehistä, joita näen Prismassa ja päivittäin kaduilla kävelemässä. Lähtisin melkeinpä jokaisen kanssa treffeille tutustuakseni heihin, sillä olen todella kaikkiruokainen miesten ulkonäön suhteen.

Haluan vielä mainita, että voisin mennä juttelemaan itsekin miehille, mutta kyllä minä haluaisin edes jonkinlaisen katsekontaktin häneltä ensin. Jos mies ei anna minkäänlaista signaalia, että olisi kiinnostunut minusta, en näe hyvää syytä lähteä toista ahdistelemaan.

Älkää en IKINÄ tulko sanomaan, ettei tarvitse olla kuin nainen, niin miehet lähestyy.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nainen lähestynyt itse miestä jos halusi, että miehet ottavat kontaktia. Eletään tasa-arvoa. Esim. minulle voi tulla naiset juttelemaan ja olen ihmisistä kiinnostunut jos tulee juttelemaan. Monesti keski-ikäset ukot tulee monesti juttelemaan naiset ei koskaan. Olen 33-vuotias mies ja käyn baarissa.  Missään Lidlin tai Prisman jonossa ei tule juttelemaan kun korkeintaan vanhat mummot tai vaarit ja monesti kysyvät jotain neuvoa. 

Vierailija
22/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun ole koskaan tarvinnut tehdä mitään muuta kuin olla olemassa ja miehiä on riittänyt. En ole hemmetin hyvännäköinnen, upea, rikas, missimalli, pukeudu paljastavasti enkä seksikkäästi tai ole seksiobjeksi.

Olen vain oma itseni ja olen olemassa niin vedän ihmisiä puoleeni. En välttämättä edes hymyile, minulla on resting bitch face. Mutta jokin minussa on. Siskoni on samanlainen.

Eräs kaveri joskus sanoi "Maiju on kyllä sellainen että kaikki tykkää siitä ja miehet pyörii ympärillä. Mutta Saija on vielä pahempi. Sen ei tarvitse mitään muuta kuin olla olemassa". Maiju on siskoni ja Saija olen minä, nimet muutettu.

Teennäiset ihmiset eivät kiinnosta ketään. Ole oma itsesi, älä epätoivoinen ja tyrkky.

Minä olin koulukiusattu koko peruskoulun, olin aina ulkopuolinen ja minulla ei ollut ystäviä ja pienellä paikkakunnalla ei oikein ollut harrastuksiakaan kun kukaan ei tykännyt minusta enkä uskaltanut mennä mihinkään. Enkä oikein tiedä että miksi kiusattiin. Joku sen aloitti ja muut menivät mukana ja kukaan ei kai uskaltanut laittaa "pääkiusaajille" vastaan. Vaikka nimenomaan sillähän se kiusaaminen loppuisi, kun kiusaajat jäisivät yksin eikä heillä olisi kavereita ennen kuin oppisivat käyttäytymään...

En siis lapsena oppinut sosiaalisia taitoja, vasta lukiossa. Ja tuolloin kaikki alkoivat pyöriä ympärilläni. Siskoni kautta tutustuin kavereihin ja uusiin ihmisiin, ja sain hieman itsevarmuutta. Lukiossa sain myös omia kavereita ja pikkuhiljaa minulla oli paljon kavereita ja uskomatonta miten koulukiusatusta hylkiöstä tuli kaikkien rakastama ihminen. Vanhoihin kiusaajiin en ole pitänyt yhteyttä ja hellä ei kai kovin hyvin mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vinkki. Koska olet erittäin tavis, niin sinun pitää tehdä paljon enemmän kuin ne kaunottaret. Sama se on tavismiehillä. Komeimpien ei tarvitse tehdä paljoakaan, mutta tavisten täytyy. Eli otat kunnolla katsekontaktia johonkin kohteeseen. Vilkuilet häntä useamman kerran erittäin merkitsevästi. Jos mies huomaa sen, ja mies on tavis, niin hän varmasti kiinnostuu tällaisesta huomiosta. Jatkat samaa peliä, kunnes mies on aivan varma, että tässä on nyt jotain kiinnostusta sinun puoleltasi ilmassa. Jos mies on itse myös kiinnostunut ja on rohkea (eli epätodennäköistä) niin hän tulee juttelemaan.

Vierailija
24/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle vinkki. Koska olet erittäin tavis, niin sinun pitää tehdä paljon enemmän kuin ne kaunottaret. Sama se on tavismiehillä. Komeimpien ei tarvitse tehdä paljoakaan, mutta tavisten täytyy. Eli otat kunnolla katsekontaktia johonkin kohteeseen. Vilkuilet häntä useamman kerran erittäin merkitsevästi. Jos mies huomaa sen, ja mies on tavis, niin hän varmasti kiinnostuu tällaisesta huomiosta. Jatkat samaa peliä, kunnes mies on aivan varma, että tässä on nyt jotain kiinnostusta sinun puoleltasi ilmassa. Jos mies on itse myös kiinnostunut ja on rohkea (eli epätodennäköistä) niin hän tulee juttelemaan.

Kuulostaa ihan naisen vinkiltä. Ei mitään vilkuiluja vaan rohkeasti juttelemaan

Vierailija
25/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun ole koskaan tarvinnut tehdä mitään muuta kuin olla olemassa ja miehiä on riittänyt. En ole hemmetin hyvännäköinnen, upea, rikas, missimalli, pukeudu paljastavasti enkä seksikkäästi tai ole seksiobjeksi.

Olen vain oma itseni ja olen olemassa niin vedän ihmisiä puoleeni. En välttämättä edes hymyile, minulla on resting bitch face. Mutta jokin minussa on. Siskoni on samanlainen.

Eräs kaveri joskus sanoi "Maiju on kyllä sellainen että kaikki tykkää siitä ja miehet pyörii ympärillä. Mutta Saija on vielä pahempi. Sen ei tarvitse mitään muuta kuin olla olemassa". Maiju on siskoni ja Saija olen minä, nimet muutettu.

Teennäiset ihmiset eivät kiinnosta ketään. Ole oma itsesi, älä epätoivoinen ja tyrkky.

Minä olin koulukiusattu koko peruskoulun, olin aina ulkopuolinen ja minulla ei ollut ystäviä ja pienellä paikkakunnalla ei oikein ollut harrastuksiakaan kun kukaan ei tykännyt minusta enkä uskaltanut mennä mihinkään. Enkä oikein tiedä että miksi kiusattiin. Joku sen aloitti ja muut menivät mukana ja kukaan ei kai uskaltanut laittaa "pääkiusaajille" vastaan. Vaikka nimenomaan sillähän se kiusaaminen loppuisi, kun kiusaajat jäisivät yksin eikä heillä olisi kavereita ennen kuin oppisivat käyttäytymään...

En siis lapsena oppinut sosiaalisia taitoja, vasta lukiossa. Ja tuolloin kaikki alkoivat pyöriä ympärilläni. Siskoni kautta tutustuin kavereihin ja uusiin ihmisiin, ja sain hieman itsevarmuutta. Lukiossa sain myös omia kavereita ja pikkuhiljaa minulla oli paljon kavereita ja uskomatonta miten koulukiusatusta hylkiöstä tuli kaikkien rakastama ihminen. Vanhoihin kiusaajiin en ole pitänyt yhteyttä ja hellä ei kai kovin hyvin mene.

En ole teennäinen. Kaikkea muuta voin olla, mutta teennäinen en koskaan.

Ap

Vierailija
26/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun niitä naisia ei noteeraa, tiedä koska saa turpaansa joltain mustasukkaiselta Ranelta. Muutamankin kerran olen saanut oudoilta äijiltä kuulla yrittäväni iskeä toisten naisia, vaikken ole kuin korkeintaan katsonut ja olen liian arka tehdäkseni mitään varsinaisia lähestymisiä.

Vierailija
27/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen sister!

Tai sitten olen vain niin saatanallisen ruma mutta en vain jotenkin tajua sitä itse.

Vierailija
28/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mielestä tavis voi olla monelle miehelle äärettömän kaunis johon ei uskota olevan mahdollisuuksia. Näin ainakin olen täällä av:llä kuullut sanottavan, tiedä sitten kuinka todenperäistä se on.

Vierailija
29/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaa tulee blondit mikroshortseissaan hakemaan kotoa.

Vierailija
30/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan naisen vinkiltä. Ei mitään vilkuiluja vaan rohkeasti juttelemaan

Tää oli kyllä miehen vinkki. Ap sanoi, että haluaa selkeän merkin miehen kiinnostuksesta, ja sellaisia ei ole vielä hänelle tullut. Vähintään tuo yliammuttu silmäpeli pitää tehdä, ja jos tuntuu että miestäkin kiinnostaa, niin sitten voi ap itsekin mennä juttelemaan.

Vierailija
31/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Mites sun itsesi laita?

Vierailija
32/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaista kirjoitti:

Miksei nainen lähestynyt itse miestä jos halusi, että miehet ottavat kontaktia. Eletään tasa-arvoa. Esim. minulle voi tulla naiset juttelemaan ja olen ihmisistä kiinnostunut jos tulee juttelemaan. Monesti keski-ikäset ukot tulee monesti juttelemaan naiset ei koskaan. Olen 33-vuotias mies ja käyn baarissa.  Missään Lidlin tai Prisman jonossa ei tule juttelemaan kun korkeintaan vanhat mummot tai vaarit ja monesti kysyvät jotain neuvoa. 

Naisilla on tuossa jokin ihme blokki. Muistan kun rupesin treenaamaan ja vuosien saatossa lihaksetkin kasvoivat ja tapahtui seuraavaa:

Heteromiehet tulivat kysymään tuloksia ja treenivinkkejä

Homomiehet tulivat puristelemaan hauista ja iskemään

Naiset vaihtoivat korkeintaan kadun puolta

Vierailija
33/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikenlaista kirjoitti:

Naisilla on tuossa jokin ihme blokki. Muistan kun rupesin treenaamaan ja vuosien saatossa lihaksetkin kasvoivat ja tapahtui seuraavaa:

Toivottavasti motiivina lihasten kasvattamiseen ei ollut naisten saaminen?

Prosentuaalisesti aika harva nainen tykkää bodarimallisista miehistä.

Sopusuhtaisuus on yleisin toive miesten ja naisten listalla.

Vierailija
34/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siis lapsena oppinut sosiaalisia taitoja, vasta lukiossa. Ja tuolloin kaikki alkoivat pyöriä ympärilläni. Siskoni kautta tutustuin kavereihin ja uusiin ihmisiin, ja sain hieman itsevarmuutta. Lukiossa sain myös omia kavereita ja pikkuhiljaa minulla oli paljon kavereita ja uskomatonta miten koulukiusatusta hylkiöstä tuli kaikkien rakastama ihminen. Vanhoihin kiusaajiin en ole pitänyt yhteyttä ja hellä ei kai kovin hyvin mene.[/

Monesti koulukiusatut on niitä, joista tulee upeita kaunottaria ja ne hämmästyy yhtäkkiä saadusta huomiosta.

Vierailija
35/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Mites sun itsesi laita?

Mä olen toimarimagneetti. Aina ulkon törmään toimareihin ;)

Vierailija
36/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liirum laarum

Sinkkumies

Vierailija
37/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikenlaista kirjoitti:

Ei ollut. Kyllästyin vain olemaan heikko vinkuheinä. Muutenkin toivon, että ensisijaisesti mua lähestytään pään sisällön vuoksi. Ihmettelin vain epätasaista lopputulemaa, kun nykyään naisetkin treenaavat kovaa ja haluavat lihaksia

Vierailija
38/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikenlaista kirjoitti:

Itse olen hoikka mies ja olen hakenut miehekkäämpää ilmettä salilta. Treenaan n. 3 kertaa viikossa. Olen edelleen hoikka ja jäntevä. Turha luulo, että saisin normitreenillä mitään bodarilookia. Kaikki tapailusuhteet, joita mulla on ollut, niin naiset ovat ihastelleet lihaksiani. Että voin vakuuttaa, että salitreeni kannattaa, jos haluaa miellyttää naisten silmää.

Vierailija
39/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikenlaista kirjoitti:

Tämä :D

Mulla oli laihaläskinä tissiposkena paljon enemmän vientiä naisten keskuudessa ja naiset jopa lähesty.

Nyt 4v treenanneena ja 17kg myöhemmin oman ikäiset naiset tuntuvat pelkäävän ja osa jopa katsoo jotenkin vihamielisesti. Ainoastaan lähes tuplasti vanhemmat naiset flirttailevat. Tuntemattomat miehet saattavat tervehtiä tai nyökkäillä. En ymmärrä tätä juttua. En ole mikään bull mentula.

Vierailija
40/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikenlaista kirjoitti:

Itse olen hoikka mies ja olen hakenut miehekkäämpää ilmettä salilta. Treenaan n. 3 kertaa viikossa. Olen edelleen hoikka ja jäntevä. Turha luulo, että saisin normitreenillä mitään bodarilookia. Kaikki tapailusuhteet, joita mulla on ollut, niin naiset ovat ihastelleet lihaksiani. Että voin vakuuttaa, että salitreeni kannattaa, jos haluaa miellyttää naisten silmää.

Varmasti salitreeni kannattaa.

Mutta on treeniä ja sitten on treeniä.

Mentula-malli ei ole kaikkien mielestä hot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi