Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On ihan p*skapuhetta, kun miehet väittävät, että naisen ei tarvitse kuin olla nainen, niin miehet lähestyvät

Vierailija
26.08.2018 |

Minä jos kuka olen tavallinen. Pidän huolta siitä, etten näytä pulsulta, meikkaan, harjaan hiukset (puolipitkät tai pitkät, vaihtelee) ja pukeudun normaaleihin vaatteisiin, eli farkkuihin, t-paitoihin, paitapuseroihin ja liikkuessa mahdollisesti collegehousuihin ja tuulitakkiin säästä riippuen.

Otan kontaktia ihmisiin, hymyilen. Olen ajatellut, että kun ihminen on positiivinen, se hehkuu jonain hyvänä energiana ympärillä, mutta p*skanmarjat.

Naisen tulee olla hemmetin hyvännäköinen ja pukeutua paljastavasti/seksikkäästi, jotta miehet edes huomaavat hänet saati tulevat juttelemaan. Mutta kuka itseään arvostava nainen haluaa, että miehet lähestyvät vain tekemällä itsestään seksiobjektin?

Ja minä pidän aivan tavallisista miehistä, joita näen Prismassa ja päivittäin kaduilla kävelemässä. Lähtisin melkeinpä jokaisen kanssa treffeille tutustuakseni heihin, sillä olen todella kaikkiruokainen miesten ulkonäön suhteen.

Haluan vielä mainita, että voisin mennä juttelemaan itsekin miehille, mutta kyllä minä haluaisin edes jonkinlaisen katsekontaktin häneltä ensin. Jos mies ei anna minkäänlaista signaalia, että olisi kiinnostunut minusta, en näe hyvää syytä lähteä toista ahdistelemaan.

Älkää en IKINÄ tulko sanomaan, ettei tarvitse olla kuin nainen, niin miehet lähestyy.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikenlaista kirjoitti:

Miksei nainen lähestynyt itse miestä jos halusi, että miehet ottavat kontaktia. Eletään tasa-arvoa. Esim. minulle voi tulla naiset juttelemaan ja olen ihmisistä kiinnostunut jos tulee juttelemaan. Monesti keski-ikäset ukot tulee monesti juttelemaan naiset ei koskaan. Olen 33-vuotias mies ja käyn baarissa.  Missään Lidlin tai Prisman jonossa ei tule juttelemaan kun korkeintaan vanhat mummot tai vaarit ja monesti kysyvät jotain neuvoa. 

Naisilla on tuossa jokin ihme blokki. Muistan kun rupesin treenaamaan ja vuosien saatossa lihaksetkin kasvoivat ja tapahtui seuraavaa:

Heteromiehet tulivat kysymään tuloksia ja treenivinkkejä

Homomiehet tulivat puristelemaan hauista ja iskemään

Naiset vaihtoivat korkeintaan kadun puolta

Toivottavasti motiivina lihasten kasvattamiseen ei ollut naisten saaminen?

Prosentuaalisesti aika harva nainen tykkää bodarimallisista miehistä.

Sopusuhtaisuus on yleisin toive miesten ja naisten listalla.

Itse olen hoikka mies ja olen hakenut miehekkäämpää ilmettä salilta. Treenaan n. 3 kertaa viikossa. Olen edelleen hoikka ja jäntevä. Turha luulo, että saisin normitreenillä mitään bodarilookia. Kaikki tapailusuhteet, joita mulla on ollut, niin naiset ovat ihastelleet lihaksiani. Että voin vakuuttaa, että salitreeni kannattaa, jos haluaa miellyttää naisten silmää.

Varmasti salitreeni kannattaa.

Mutta on treeniä ja sitten on treeniä.

Mentula-malli ei ole kaikkien mielestä hot.

Ei varmasti ole mentulamalli hot, eikä suurin osa vedäkään hormooneja itseensä, eikä tee salitreeniä työkseen.

Vierailija
42/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pukeudut oksettavan tylsiin farkkuihin? Totaalinen turn off minulle!! Kireää läpikuultavaa trikoota tai minimekkoa korkkareissa!! Maailma on täynnä tylsää harmaata massaa :( Minä ainakin haluan elää ihanan seksikkäästi pukeutuvan naisen kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikenlaista kirjoitti:

Miksei nainen lähestynyt itse miestä jos halusi, että miehet ottavat kontaktia. Eletään tasa-arvoa. Esim. minulle voi tulla naiset juttelemaan ja olen ihmisistä kiinnostunut jos tulee juttelemaan. Monesti keski-ikäset ukot tulee monesti juttelemaan naiset ei koskaan. Olen 33-vuotias mies ja käyn baarissa.  Missään Lidlin tai Prisman jonossa ei tule juttelemaan kun korkeintaan vanhat mummot tai vaarit ja monesti kysyvät jotain neuvoa. 

Naisilla on tuossa jokin ihme blokki. Muistan kun rupesin treenaamaan ja vuosien saatossa lihaksetkin kasvoivat ja tapahtui seuraavaa:

Itse olen hoikka mies ja olen hakenut miehekkäämpää ilmettä salilta. Treenaan n. 3 kertaa viikossa. Olen edelleen hoikka ja jäntevä. Turha luulo, että saisin normitreenillä mitään bodarilookia. Kaikki tapailusuhteet, joita mulla on ollut, niin naiset ovat ihastelleet lihaksiani. Että voin vakuuttaa, että salitreeni kannattaa, jos haluaa miellyttää naisten silmää.

Katsos rakas kun mentulaksi ei tulla ilman synteettista testosteronia, kasvuhormonia ja insuliinia.

Kun sinä näät kadulla ison miehen millä on todella erottuvat lihakset tämä mies käyttää 90% todennäköisyydellä hormooneja. Tällaisella henkilöllä ei ole mitään tekemistä naturalin kanssa.

Vierailija
44/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikenlaista kirjoitti:

Katsos rakas kun mentulaksi ei tulla ilman synteettista testosteronia, kasvuhormonia ja insuliinia.

Kun sinä näät kadulla ison miehen millä on todella erottuvat lihakset tämä mies käyttää 90% todennäköisyydellä hormooneja. Tällaisella henkilöllä ei ole mitään tekemistä naturalin kanssa.

Katsos kun sanoit rakkaaksi. Oli ihan kiva, vaikka tulikin v*ittuilumielessä.

Uskon kyllä, en ole ekspertti bodauksessa.

Vierailija
45/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsit miesseuraa, niin deittipalstoille siitä. Mitä sinä siellä Prismassa miestä etsit? Mutta jos täytyy, niin sitten sun on tehtävä itse aloite, et voi odottaa muilta mitään, muut ovat siellä ostoksilla. Tuossa on sekin ongelma, että se on ihan hakuammuntaa, pelkästään ulkonäön perusteella valkata miehiä, vai katsotko ensin ostokoriin, jos löytyy olutta ja makkaraa, niin äkkikäännös.

Vierailija
46/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikenlaista kirjoitti:

Katsos kun sanoit rakkaaksi. Oli ihan kiva, vaikka tulikin v*ittuilumielessä.

Uskon kyllä, en ole ekspertti bodauksessa.

Ei ollut tarkoitus v:tuilla. Totesin vain :)

Vierailija
47/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla ongelma jutella miehelle? Etsi joku kivan oloinen, tarjoa drinkki ja pyydä tanssimaan. Ei tuossa ole mitään vaikeaa.

Vierailija
48/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin helppoja. Senkun valkkaat ja otat.

Vierailija
49/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun ole koskaan tarvinnut tehdä mitään muuta kuin olla olemassa ja miehiä on riittänyt. En ole hemmetin hyvännäköinnen, upea, rikas, missimalli, pukeudu paljastavasti enkä seksikkäästi tai ole seksiobjeksi.

Olen vain oma itseni ja olen olemassa niin vedän ihmisiä puoleeni. En välttämättä edes hymyile, minulla on resting bitch face. Mutta jokin minussa on. Siskoni on samanlainen.

Eräs kaveri joskus sanoi "Maiju on kyllä sellainen että kaikki tykkää siitä ja miehet pyörii ympärillä. Mutta Saija on vielä pahempi. Sen ei tarvitse mitään muuta kuin olla olemassa". Maiju on siskoni ja Saija olen minä, nimet muutettu.

Teennäiset ihmiset eivät kiinnosta ketään. Ole oma itsesi, älä epätoivoinen ja tyrkky.

Minä olin koulukiusattu koko peruskoulun, olin aina ulkopuolinen ja minulla ei ollut ystäviä ja pienellä paikkakunnalla ei oikein ollut harrastuksiakaan kun kukaan ei tykännyt minusta enkä uskaltanut mennä mihinkään. Enkä oikein tiedä että miksi kiusattiin. Joku sen aloitti ja muut menivät mukana ja kukaan ei kai uskaltanut laittaa "pääkiusaajille" vastaan. Vaikka nimenomaan sillähän se kiusaaminen loppuisi, kun kiusaajat jäisivät yksin eikä heillä olisi kavereita ennen kuin oppisivat käyttäytymään...

En siis lapsena oppinut sosiaalisia taitoja, vasta lukiossa. Ja tuolloin kaikki alkoivat pyöriä ympärilläni. Siskoni kautta tutustuin kavereihin ja uusiin ihmisiin, ja sain hieman itsevarmuutta. Lukiossa sain myös omia kavereita ja pikkuhiljaa minulla oli paljon kavereita ja uskomatonta miten koulukiusatusta hylkiöstä tuli kaikkien rakastama ihminen. Vanhoihin kiusaajiin en ole pitänyt yhteyttä ja hellä ei kai kovin hyvin mene.

Mistä on tullut käsitys, että miehet pitäisivät vain missimalleista? Olet miesten *silmään* vaimomatskua ja samoin on siskosi. 

Vierailija
50/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tänä päivänä uskaltaa lähestyä, kun baarissa iskeminenkin on kuulemma "junttia"? Ja joka paikassa hoetaan metoota? Kuulemma treffien ehdottaminenkin voinolla häirintää, mikäli vastapuoli sen niin päättää kokea. Miten hitossa mies voi lukea ajatuksia ja etukäteen tietää, saako myöntävän vai kieltävän vastauksen treffipyyntöönsä?

Lopettakaa noudattamasta tiettyjen mediassa öyhöttävien naisten "sääntöjä" sille miten miesten tulisi tai ei tulisi lähestyä naista. Ei kaikki naiset ajattele samalla tavalla, joten kun jätätte lähestymättä naisia, menetätte mahdollisuuksianne. Naisten lähestyminen asiallisesti juttelemalla ei ole mitään metoo-materiaalia, se on täysin sallittua. Ja jos nainen hymyilee sinulle, se kai kertoo ehkä jotain hänen luonteestaan? Tuskin hän syyttäisi sinua niljakkaaksi ahdistelijaksi, jos kysyisit että lähtisikö hän kanssasi kahville joskus. Saattaisi jopa lähteäkin.

Ap

Mutta Ap sinä itse nyt teet sääntöä miten naisia tulee lähestyä. Siinä olet oikeassa, että ei naisia lähestyä treffipyynnöin niinkuin jotkut kuvittelevat. Ei niitä nuoria ja nättejä myöskään.

Toisaalta on oikeasti kiusallista jos joku tuosta vaan pyytäisi kahville vain siksi, että hymyilee. Siis jossakin kaupassa. Ei oikeasti voi tietää mikä hullu on kyseessä.

Vierailija
51/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikenlaista kirjoitti:

Ei ollut. Kyllästyin vain olemaan heikko vinkuheinä. Muutenkin toivon, että ensisijaisesti mua lähestytään pään sisällön vuoksi. Ihmettelin vain epätasaista lopputulemaa, kun nykyään naisetkin treenaavat kovaa ja haluavat lihaksia

Älä välitä tuosta pösilöstä. Se ei tajua, että se sopusuhtainen kroppa saadaan bodaamalla.

Mutta tämä on ikuisuus väärinkäsitys.

Vierailija
52/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan vielä mainita, että voisin mennä juttelemaan itsekin miehille, mutta kyllä minä haluaisin edes jonkinlaisen katsekontaktin häneltä ensin. Jos mies ei anna minkäänlaista signaalia, että olisi kiinnostunut minusta, en näe hyvää syytä lähteä toista ahdistelemaan.

Aivan. Näin myös mies ajattelee. Ja kun sitä signaalia ei koskaan tule, aloitetta ei koskaan tee. Lähestyisitkö, jos mies hymyilisi? Minä en. Olen siis mies itse. Ajattelisin vain, että siinä on nainen, jolla on ollut hyvä päivä. Ajattelen: Jos nyt menen juttelemaan, saattaisin pilata hänen päivänsä, samalla pilaisin myös omani. Parempi jättää tekemättä.

Vierailija
53/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset odottavat, että toiset ottaa riskin ja vastuun ja itse saa olla turvassa. Sitten jos väkisin yrittää olla sulava niin se on tönkköä.

Onnistunut tavallisuutta ja massaan sulautumista ihannoiva kulttuurimme aiheuttaa sen, että kukaan ei halua olla se joka toimii.

Vierailija
54/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset odottavat, että toiset ottaa riskin ja vastuun ja itse saa olla turvassa. Sitten jos väkisin yrittää olla sulava niin se on tönkköä.

Onnistunut tavallisuutta ja massaan sulautumista ihannoiva kulttuurimme aiheuttaa sen, että kukaan ei halua olla se joka toimii.

Näinhän se on, mutta yleensä ne, jotka ottaa riskin ja laittaa itsensä likoon, voittaa.

Vierailija
55/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sanotaan, että kun olet parisuhteessa, niin sittenpä sitä vientiä vasta onkin, toisin kuin sinkkuna. Koska parisuhteessa ihminen säteilee jotain onnea ympärilleen, plaa plaa. No, onneksi tosiaan olen parisuhteessa, yksi mies riittää. Mutta ihan vaan mielenkiintoisena huomiona: MITÄÄN taianomaista vientiä ei ole 4v aikana tullut, ei sen enempää kuin sinkkunakaan.

Ehkä olen niin hemmetin ruma, ettei ihmisille tule mieleenkään, että olen onnellisesti parisuhteessa.

Vierailija
56/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa ap näihin niin pääset ehkä treffeille:

mistä päin suomea?

minkä ikäinen?

mitä tykkäät harrastaa?

Vierailija
57/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, mutta yleensä ne, jotka ottaa riskin ja laittaa itsensä likoon, voittaa.

Ei naisilla, miehillä kyllä.

Vierailija
58/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa ei oo sitä jotain. Oot varmaan tasapaksun tylsä ja harmaa yksilö.

Vierailija
59/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisilla, miehillä kyllä.

Miten niin ei naisilla. Itse olen mm. sellainen mies, etten usein tee aloitteita, kun olen niin pelokas. Muutaman kerran kuitenkin nainen on tehnyt minulle aloitteen ja niistä on syntynyt pidempiaikaisia tapailuja.

Vierailija
60/65 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten sanotaan, että kun olet parisuhteessa, niin sittenpä sitä vientiä vasta onkin, toisin kuin sinkkuna. Koska parisuhteessa ihminen säteilee jotain onnea ympärilleen, plaa plaa. No, onneksi tosiaan olen parisuhteessa, yksi mies riittää. Mutta ihan vaan mielenkiintoisena huomiona: MITÄÄN taianomaista vientiä ei ole 4v aikana tullut, ei sen enempää kuin sinkkunakaan.

Ehkä olen niin hemmetin ruma, ettei ihmisille tule mieleenkään, että olen onnellisesti parisuhteessa.

Toi on niitä samoja harhoja kuin se, että sinkkuna kun ei tee mitään, eikä hae mitään, niin se kumppani tulee eteen ihan itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän