Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Koomikko Sami Hedberg ottaa ilon irti sinkkukesästä: ”Viihtyi nuorten tyttöjen seurassa ja pyrki naurattamaan heitä!”

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samille lohkeis multa heti jos tulis pyytämään. Hih! Mulla on fantasia pulskasta mutta silti komeasta miehestä jollainen Sami on. Sitävastoin Edelmann, Arttu Wiskari tai Kasmir, hyhhyijää! >P

Vierailija
22/92 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloista pikku flirttiä pitää elämässä olla!

Näin se vain on! Hauskoilla jutuilla voi vaikka päästä laskemaan maitia nuorten tyttöjen sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naistennaurattajille on aina ollut kysyntää! Sami on myös aika pitkä mikä on miehessä tärkeä ominaisuus 👍

Varmaan vitsailee vielä sängyssäkin, kun muuta annettavaa ei ole.

Oletko paritellut tai yrittänyt paritella ko. henkilön kanssa?

Vierailija
24/92 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misu Angelique kirjoitti:

Samille lohkeis multa heti jos tulis pyytämään. Hih! Mulla on fantasia pulskasta mutta silti komeasta miehestä jollainen Sami on. Sitävastoin Edelmann, Arttu Wiskari tai Kasmir, hyhhyijää! >P

Pulska joo, komea 🤢.

Tulee mieleen painajainen, jossa ruma vauva on kasvanut aikuisen mittaan.

Inhottava tyyppi.

Vierailija
25/92 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan yksinäiset ja vanhenevat miesvihaajat eivät toki osaa muuta kuin vihata, mutta fakta on se, että Hedberg saa nuorta naista vaikka kuinka paljon. Pitkä, kuuluisa, hauska ja menestynyt mies, joka asuu sinkkuna miljoonakämpässä. Samin sänkyyn on suorastaan tunkua nuorista naisista.

Vierailija
26/92 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naistennaurattajille on aina ollut kysyntää! Sami on myös aika pitkä mikä on miehessä tärkeä ominaisuus 👍

En ole tuo, jolta kysyt, mutta pelkkä ajatuskin, että joku, en siis minä, suostuu olemaan Samin kanssa sängyssä, oksettaa. Hyi!

Vierailija
27/92 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävykset Janne Kataja, Sami Hedberg ja Aku Hirvikeitto on eronnut aika lähekkäin kaikki. Tai vuoden sisällä. Kaikki eroaa. Kumma se on ku ei ihmissuhteet kestä. Liian arkinen meno on julkimoille ilmeisesti liikaa.

Ei ole liikaa, pelkästään liian tylsää ja uutta nuorta naista on tarjolla loputtomasti. :) 

Ei useimmat miehet jaksa samaa naista vuosikausia.

Vierailija
28/92 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole, oletko sinä?

Vierailija
29/92 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kantturoita? " millainen ihminen puhuu noin?

Vierailija
30/92 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan yksinäiset ja vanhenevat miesvihaajat eivät toki osaa muuta kuin vihata, mutta fakta on se, että Hedberg saa nuorta naista vaikka kuinka paljon. Pitkä, kuuluisa, hauska ja menestynyt mies, joka asuu sinkkuna miljoonakämpässä. Samin sänkyyn on suorastaan tunkua nuorista naisista.

Jos on valittavana miljoona vuotta yksin rottien kanssa asuen tai yksi yö Samin kanssa, valitsen epäröimättä 1. vaihtoehdon.

Niin suurta miehentarvetta ei tule, että Samiin koskisin.

Vierailija
31/92 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Eronneiden ei pitäisi jutella, saatikka edes vilkaistakkaan vastakkaiseen sukupuoleen. Eikä varmastikaan naurattaa heitä. Ei ainakaan 7:n vuoteen, perus suruaika.

Menikö sulla jotain pahasti ohi?

Sulta ainakin vitsin meni🙄

Ajattelin että ei nyt noin selkeeseen tartte teroittaa että oli vitsi.

Vierailija
32/92 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun naiset väittävät ettei ikinä koskisikaan Samiin. Silti hänelle riittää naisia. Varmasti saisi uuden naisen joka viikko. Uuden nuoren naisen nimenomaan.

Vierailija
33/92 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kun naiset väittävät ettei ikinä koskisikaan Samiin. Silti hänelle riittää naisia. Varmasti saisi uuden naisen joka viikko. Uuden nuoren naisen nimenomaan.

Toki on, onhan olemassa Martiina Aitolehti ja vaikkapa Johanna Tukiainen, ja muita kaltaisiaan ihmisiä. Ei kai se, jos jollekulle rahasta tai "kun se on julkkis" kelpaa ihan kuka tahansa, tarkoita, että kaikille kelpaa.

Ei ole minulle kelvannut, eikä jatkossakaan kelpaa.

Vierailija
34/92 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommonen iso ja pullea vauva ei kyllä kovin monen naisen haluja sytytä oli sitten kuinka julkkis tahansa.

Lisäksi jätkä on äärimmäisen itserakas ja itseriittoisa, joten tulee pysymään sinkkumarkkinoilla pitkään. Ei auta varakkuuskaan, kun muuten ei ole kiinnostusta herättävä millään tasolla.

Vierailija
35/92 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oookkei. No miksi sitten on edelleen sinkku? Mistä kiikastaa?

Vierailija
36/92 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos toi ukko ei olisi julkisuudesta tuttu ei moni pimatsu pissaisikaan sen suuntaan.Sama kun Jetrolla.

Vierailija
37/92 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Sami Hedberg on komea mies jopa läskeineen. Miks haukutte että ette koskis metrin seipäällä, rotat sais syödä yyh! Iih!

Jos minä tai joku muu mies sanoisi että ennemmin kääntyisin håmå eunukiksi kuin koskisin ALMAA niin teillä olisi raivo päällä miten olen sika ja seksisti, en kestä oikeaa naista, olen kateellinen Alman lahjakkuudesta jäkäjää.

Vierailija
38/92 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 42v kirjoitti:

Minun mielestäni Sami Hedberg on komea mies

Jaa. Mun mielestä se on irstaan näköinen.

Vierailija
39/92 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hauskaa tässä on? Kuka maksaa, että pääsee kuulemaan tätä?

No osa kommenteista on aika hauskoja.

Vierailija
40/92 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 42v kirjoitti:

Minun mielestäni Sami Hedberg on komea mies jopa läskeineen. Miks haukutte että ette koskis metrin seipäällä, rotat sais syödä yyh! Iih!

Jos minä tai joku muu mies sanoisi että ennemmin kääntyisin håmå eunukiksi kuin koskisin ALMAA niin teillä olisi raivo päällä miten olen sika ja seksisti, en kestä oikeaa naista, olen kateellinen Alman lahjakkuudesta jäkäjää.

Ihan vapaasti voit puolestani sanoa, ettet Almaan koskisi.

Minä ainakin tarkoitan, että en harrastaisi seksiä tai/ja olisi romanttisessa suhteessa Samiin mistään hinnasta, en mistään.

Hän ei mielestäni ole komea, hauska, kiva, ei mitään miellyttävää ole hänessä mielestäni.

Voi olla, että hän ajattelisi minusta samoin, en tiedä, eikä ihmeemmin kiinnosta. Tässä nyt vaan satuttiin puhumaan siitä, haluaako kaikki naiset antaa Samille, kun se on rikas? Vastaus on; ei halua, en ainakaan minä.