Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taisin juuri vahingossa kokea minkälaista on olla naisena tinderissä

Vierailija
26.08.2018 |

Olen 35v mies ja ostin noin vajaa kuukausi sitten tinder gold -palvelun, sillä olen kokenut matchien saamisen hieman hankalaksi ja halusin saada selville pyyhkiikö kukaan minua oikealle. Tämän jälkeen olen saanut keskimäärin noin viideltä naiselta viikossa sydämen kunnes eilen juuri ennen nukahtamista olin ilmeisesti vahingossa pyyhinyt ohjelman asetuksia hieman uusiksi. Aamulla herätessä huomasin yllätyksekseni, että potentiaalisten matchieni määrä oli pompannut ylöspäin toista sataa. Tarkalleen ottaen 167 henkilöä oli siis yön aikana antanut minulle sydämen. Tarkempi tarkastelu kuitenkin osoitti, että kaikki nämä ihmiset olivat sukupuoleltaan miehiä ja hetken kestänyt ilo muuttui nopeasti pelkäksi hämmennykseksi.. Nopea vilkaisu tinderin asetuksiin paljasti lopullisen totuuden - olin epähuomiossa onnistunut muuttamaan profiilini näkyväksi myös miehille ja nyt en tiedä pitäisikö minun itkeä vai nauraa :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No worries, suurin osa miesmätseistäsi tod näk pyyhkivät vaan kaikkea mahdollista sydämen toivossa.

Vierailija
2/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse asiassa taisit juuri vahingossa saada tietää, millaista on olla homomiehenä tinderissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatka itkemistä...tää provo ei ainakaan saa ketään nauramaan

Vierailija
4/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari päivää Tinderissä ja sain tajuttomasti matcheja ja pyyhin menemään kymmenien hyvännäköisten miesten kohdalla. Taisi muutamassa tunnissa tulla n. 100 matchia. Huomauttaisin vielä, että profiilissani ei ollut kuvaa, ei mitään. Pelkkä etunimi ja ikä. Niin ja olen yli nelikymppinen nainen. :D Naisena se on tällaista. Tietää, että miehet matchailee vaikkeivat ole yhtään oikeasti kiinnostuneita, ainoastaan epätoivoisia.

Vierailija
5/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että sinulla lopultakin tärppäsi, ap.

Vierailija
6/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jatka itkemistä...tää provo ei ainakaan saa ketään nauramaan

Kyllä tämä ikävä kyllä on ihan totisinta totta. Asun Helsingin keskustassa ja nyt alkujärkytyksestä toivuttuani saamani huomio tuntuu jo ihan mukavalta :)

Ap

Vierailija
7/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että naiset antavat paljon harkitummin sydämiä ja miehet varmaan liki jokaiselle.

Itse naisena annan sydämiä hyvin harvoille ja valituille. Ehkä viikossa löytyy 5kpl sellasisa miehiä joista voisin oikeasti pitää. Ja niistäkin paljatuu 4kpl pelkän seksin perässä olevia tai muuten vaan mätiä.

Vierailija
8/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pari päivää Tinderissä ja sain tajuttomasti matcheja ja pyyhin menemään kymmenien hyvännäköisten miesten kohdalla. Taisi muutamassa tunnissa tulla n. 100 matchia. Huomauttaisin vielä, että profiilissani ei ollut kuvaa, ei mitään. Pelkkä etunimi ja ikä. Niin ja olen yli nelikymppinen nainen. :D Naisena se on tällaista. Tietää, että miehet matchailee vaikkeivat ole yhtään oikeasti kiinnostuneita, ainoastaan epätoivoisia.

Pitäs kai sinun nyt pansovellusta käyttäessäsi tietää, et mitä ne miehet on halunneet.

Vierailija
9/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miehenä saa niin vähän mätsejä että ketään ei viitsisi jättää pois. Kuvan takaa voi paljastua oikeasti mielenkiintoinen sielunkumppani. Näin ainakin toivon...

Vierailija
10/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että naiset antavat paljon harkitummin sydämiä ja miehet varmaan liki jokaiselle.

Itse naisena annan sydämiä hyvin harvoille ja valituille. Ehkä viikossa löytyy 5kpl sellasisa miehiä joista voisin oikeasti pitää. Ja niistäkin paljatuu 4kpl pelkän seksin perässä olevia tai muuten vaan mätiä.

Mielenkiintoinen tekopyhyys tullut tässä havaittua. Kun puhutaan nuorempi mies ja vanhempi nainen -pareista, niin naiset kehuvat miten hyvin kelpaavat nuorille miehille, vaikka kai nämä naiset sen verran realistisia sentään ovat, että ymmärtävät miehen vaihtavan jossain vaiheessa nuorempaan jos vain mahdollista.

Mutta samanaikaisesti valitetaan seksin perässä olevista miehistä jos miehet eivät muuten ole tarpeeksi kiinnostavia.

Ja että seksin perässä oleva mies on mätä...miksei validaation perässä oleva nainen ole mätä? Kaikki naiset, jotka käyttävät sovellusta validaation saamiseen?

Vierailija
11/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, näin se menee.

Itse olen "bi-curious" ja laitoin profiilin grindriin joka on siis homojen appi. 

Muutamassa tunnissa sain ihan järjettömän määrän viestejä ja muutaman penis-kuvankin :D

Vierailija
12/12 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen tekopyhyys tullut tässä havaittua. Kun puhutaan nuorempi mies ja vanhempi nainen -pareista, niin naiset kehuvat miten hyvin kelpaavat nuorille miehille, vaikka kai nämä naiset sen verran realistisia sentään ovat, että ymmärtävät miehen vaihtavan jossain vaiheessa nuorempaan jos vain mahdollista.

Mutta samanaikaisesti valitetaan seksin perässä olevista miehistä jos miehet eivät muuten ole tarpeeksi kiinnostavia.

Ja että seksin perässä oleva mies on mätä...miksei validaation perässä oleva nainen ole mätä? Kaikki naiset, jotka käyttävät sovellusta validaation saamiseen?

Ööm, olen nuori 22v.

Ja sanoin että ’pelkän seksin perässä TAI mätä’.

Ja käytin sovellusta tosi tarkoituksella, en seksin saamiseen.