Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

o-o-o Helminauhat07 o-o-o Laitetaanpa eka pinkka pystyyn!

03.05.2006 |

Moi vaan kaikille!

Listalla on jo niin monta nimeä, että eiköhän me saataisi jo kunnon jutustelua aikaan tällä porukalla!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se tuo miehenpuolikas todella arvoitus, tuntuu kun ei välittäis pätkääkään raskaudunko vai en. Tähän asti ollut sitä mieltä että ei vielä, mutta nyt kuitenkin antanut piut paut meidän keskeytyksille. Tai ehkä tää on hänen tapansa ilmaista että tjot ;))))

Taitaa olla ovis just päällä ja nyt mietinkin voinko jo testailla ens viikon lopulla, kun pitäis saada tietää onko tärpännyt (yks harjottelupaikka on nyt tämän varassa). Kp nyt 15 tai 16.

Muille ainakin hirmuisesti plussatuulia

-m-

Vierailija
42/58 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä niin että on vielä yksi kondomi jonka käytämme ja sitten se vauva nro kolmosen yritys alkaa:) Ovis on vasta siellä 20 päivän tienoilla joten hyvin keritään hoitamaan tämä yksi ehkäisty teko ennen tosi hommia:) tarkoitus oli alottaa vasta seuraavien kuukautisten jälkeen,meillä kun tasan kahden viikon päästä vietetään häitä ja haluan olla silloin vielä rennosti,mutta jos ovis on vasta vajaata viikkoa ennen häitä niin miksi sitä sitten odotella kuitenkaan.

Jospa vähän sitten esittelisin itseäni. Olen 23 v työssä käyvä kahden lapsen äiti ja tosiaan kohta tuleva vaimokin:) Meillä on toukokuussa 04 syntyneet tyttö ja poika,jotka lähtivät liikenteeseen melkein pyhästä hengestä,joten nyt toivon yhtä helppoa raskautumista. tosin tässä pelottaa vain se että kun päällä on edelleen kaikki viime raskaudesta jääneet 15 kiloa plus vielä 10 jotka olivat ennen sitä,niin pelkään että tämä suuri ylipaino vaikuttaa asiaan jotenkin.....pitäs ottaa vain itseään niskasta kiinni...

ompas ihanaa vihdoin ja viimein liittyä tähän vauvakuume porukkaan,olen ollut kuumeessa liki 2 vuotta,siitä asti kun edelliset sain ulos:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on laskurin mukainen " virallinen" ovispäivä, ja mies on

klo 15.oo asti töissä. :( No, sitten on koko ilta aikaa... vaikkakin

miun äidillä on vielä käymättä Äitienpv vierailulla.

Eilen hoidettiin anoppia alta pois, niin ei tarvii tänään rientää kuin

yhteen paikkaan.

Ihana ilma. Siivota pitäisi... ulos kun ei ole asiaa kuin pakosta,

ei ennen kuin tulee kunnon rankkasade.

nim. allergiaa pukkaa ja pahasti

Vierailija
44/58 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lisäänpä vielä itsenikin listalle. On välillä mukava kirjotella kuulumisia tänne.

Meillä on pari vuotias esikoinen, joka sai alkunsa clomi avusteisesti. Nyt olemme toista lasta yrittämässä. Pillereitä en ole juurikaan synnytyksen jälkeen käyttänyt ja todellisen yrittämisen aloitimme nyt perjantaina, kun bongasin testillä selvän oviksen. Saas nähä kuin käy. Testaamaan ei pääse vielä aikohin. Tunteet on vähän laidasta laitaan. Toivoisi todella, että oltaisiin heti onnistuttu, mutta koska esikoisen kanssa aikaa vierähti 1,5 vuotta ajatus plussasta heti ekalla kerralla on vähän utopistinen...

Nyt vaan jännitetään ja odotetaan...

Vierailija
45/58 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vähän ihmeissäni tästä hommasta kun mulla kierto sen 32-33 päivää ja nyt on menossa kp 13,niin ovisliman kaltaista ihanaa eritystä on tullut jo eilisestä saakka. Vaikka kaikkien järkien ja laskureiden mukaan sen aika olis vasta viikon päästä. Mulla aina tosi selvät ovistuntemukset, on kipee maha ja limaa tulee. Nyt ei maha tosin juurikaan kipeä ole.

No jos ovis on nyt päällä niin tulihan sekin käytettyä sitten hyväks,kun mies onneks sanoi ettei sitä vikaa kondomia käytetä enään,vaikka niinhän meidän piti tehdä,ettei vaan jää roikkumaan hylllyille turhaan:)

Lapset nukkuu ja mies on duunissa,joten on erittäin hyvää ja tehokasta aikaa miettiä kaikenmaailman alapään erityksiä ja hakea netistä tietoa:) on tämäkin hommaan:)

Vierailija
46/58 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin näitä teidän juttuja ja päätin sitten itsekin kirjoitella muutaman rivin. Itse oon 27-vuotias ja naimisissa. Meillä on myös pikkukakkonen toiveissa, saisi tulla ihan heti kun vaan on tullakseen. Vaikka meidän ensimmäinen on vasta muutaman kuukauden ikänen, on meillä molemmilla ihan kauhee vauvakuume ja ollaan jätetty ehkäsy hankkimatta kokonaan. Mulla alkoi jo kuukautisetkin (vaikka siis imetän) ja siksipä oonkin (ehkä turhankin) toiveikas raskautumisen suhteen. :) Ensimmäinen raskaus alko heti ekasta yrityskierrosta, ja siks ehkä kuvittelen sen olevan niin nopeaa tälläkin kertaa, vaikka järjellä ajatellen se ei sitä todellakaan ole. Mutta en ole ottanut mitään paineita raskautumisesta, tapahtuu sitten kun tapahtuu. :)

Minzy

Vierailija
47/58 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ihmeellisesti vihlonut tuonne alas koko pv:n.

Johtuuneeko sitten oviksesta vai mistä...mene ja tiedä.

Vielä jatkuu hurja loppu kiri. Vaikkakin me meinataan kyllä

ylläpitää tätä tahtia oviksen jälkeenkin... Niin kivaa on ollut. ;)

Vierailija
48/58 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voisinhan mä tänne tietty jotain enemmänkin itestäni kertoa. olen siis 27 ja mies 31. keski-suomes asustellaan ja toista kuumeillaan. Tytär on kolme. täällä tais olla pari muutakin kenellä kolmevuotias esikoinen? ainakin KJ25 ja Ibe? Meillä on mies jo pitkään puhunu pikkukakkosesta, ja mä taas harasin vastaan tietyistä opiskelu- ja työtilanne syistä. mutta nyt on kuume sitten iskeny tosissaan muhunkin! meillä tuo neitokin kovasti höpöttää jo pikkuveljestä... kuulemma siskokin olis ihan kiva! =)

On se vaan kummallista, vaikka kuinka päättää ottaa rauhallisesti ja " unohtaa" mahdollisen tärppäämisen, silti päässä pyörii koko ajan että mitä jos nyt... Nyt on kp 21/28-30 ja ovis siis takanapäin. Rinnat on ihan järkyttävän kipeet, mutta tää on mulle ihan tuttua. näin käy joka kierrossa. No, ei kai tässä vaiheessa mitään oireita voi vielä muutenkaan olla, oviksesta luultavasti 4 päivää. en tosin oo ihan varma noista ovistuntemuksista. jännää sinänsä, ennen esikoista en koskaan tuntenu mitään oireita, mut nyt tuntuu että kroppa toimii jotenkin tehokkaammin, tai sit sitä vaan tarkkailee enemmän.

huh, että sitä voikin aika kulua hitaasti! voi kun ens viikolla pääsis testaamaan ja kohtais ne maagiset kaks viivaa!!

Tärppionnea!!

Vierailija
49/58 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on koko päivä kärsitty kamalasta maha ja alaselkä särystä,ja lisäksi alavatsa oikealta puolelta on ihan kipee...eli ovista on nyt päällä sitten todennäköisesti,on sitten varmaan lyhyempi kierto tässä kuussa ku normaalisti. Pitäs toi mies saada innostuu asiasta,siis sänky hommista kun on niin pahalla tuulella että luulen ettei se onnistu.

Itse olin tänään ompelijalla hääpukua kokeilemassa viimeistä kertaa ennenkuin se on valmis ja olen niin onnellinen että energiaa olis vaikk kolmeen hommailuun:)

Mäkään en ennen raskautta tajunnu mistään oviksista tai muistakaan mitään,enkä niitä huomannu. meillä kun tämä ihana kaksosraskaus oli niin iso yllätys,ettei siinä paljon päivä tarvinnu laskee:) Nyt onkin ihanaa päästä oikein kunnolla kuumeilemaan ja hössöttämään,kuhan ei kovin montaa kuukautta menis yrittäessä.

kp on nyt sitten 15/30-33---testailen varmaan heti jo sillo 1.6 ku tullaan häämatkalta kotiin,tai ehkä jo siellä prahassakin. sillo olis kp 31,olis ihana tullakotiin häämatkalta plussa taskussa:)

Vierailija
50/58 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taitaa siis lapsiluku jäädä kahteen vaikka olishan se vielä joskus ihana saada lapsi, mut ehkä 10v. päästä vasta seuraava.

Mutta oli vain pakko taas tulla kurkkimaan, et jokos ens vuoden helmipallerot on tilauksessa. =)

Mulla on tässä helmikuussa syntynyt tyttö ja muistan vieläkin tuon iki ihanankamalan kuumeiluajan.

Haluaisin vain toivottaa kaikille plussaonnea ja vauvaliimaa ja kaikkia näitä hömpötyksiä!

terv.

sitruuna, poika 2v ja tyttö 3kk

Vierailija
51/58 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sitruuna-: Täällä niitä uusia helmikuisia jo kuumeillaan! Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kuinka teillä on arki lähtenyt käyntiin? Nimittäin jos niin hyvä tuuri käy että nyt raskautuisin, niin meidän lapsille tulisi suurinpiirtein sama ikäero kuin teillä (esikoinen syntyi 05/05). Onko ollut mustasukkaisuutta ym, miten esikoinen on vauvaan suhtautunut? Vähän jännittää esikoisen puolesta...

Nellukk@

Vierailija
52/58 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollu vähän hiljaiseloa täällä, kun ei tuota tädin perhanaa näy eikä kuulu. No tänään on jo onneks oireita siihen suuntaan joten toivoa sopii, että se ymmärtäs pian ilmaantua. Pääsis kunnolla oviksen oottelun makuun!

Meillä alkaa olla jo niin pitkä pino, että pitäsköhän ruveta tekemään jo vaikka viikko- tai päiväpinkkoja. Saatais ehkä vähän keskusteluakin aktiivisemmaks!

Kovasti tärppionnea kaikille!

Vierailija
53/58 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eli päätin pinoutua tähän helminauhaan, kun kovasti toivon, että tässä kierrossa tärppäisi. Tämä on kyllä vasta toinen luomukierto, mutta mistäs sitä ikinä tietää =)

Ovulaatio oli n. 7 päivää sitten ja nyt kp on 18/26. Oireita on ilmaantunut niinkuin viimekierrossakin, mutta vähän lievempinä osa. Ehkä tuo pillereitten vaikutus alkaa hellittämään.

No, listaan nyt kuitenkin oireita mitä nyt on: Tänään vihlas niin perusteellisesti kun kurkottelin kirjekuorta hyllyltä. Ihan vesi tuli silmiin. Ovulaation jälkeistä kuivaa kautta ei ole, vaan limat on jatkunu siitä asti. Hmm.. tuota ei ollut viime kierrossa. Niin ja tisut tietty kipeet =)

Toivottavasti moni saa nyt sitten pian plussan!! Itse myös =)

Terkuin

Nea kp 18/26

Vierailija
54/58 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanut juu tuota miestä eilen innostumaan vaikka kuin yritin...No tänään tuntuu vielä maha kipeelta ja limaa tulee että kait se ei ole vielä myöhäistä ja johan me tossa toissa päivänä vähän jo hommailtiinkin...eikö ne siittiöt nyt kuitenkin elä sielä muutaman päivän?

Suutuinkin jo miehelle eilen kun ei jaksanut ruveta lasten teko hommiin,ja hän vaan vetos siihen ettei meidän alunpeerinkään pitänyt viel täs kuus rupee tekemään vaan vasta ensi viikkoisten häitten jälkeen. mutta jos sunnuntaina ihan itse tahtoi olla käyttämättä ehkäisyä niin kait se nyt tulkitaan siihen että vauva on tervetullut jo nyt ja että sitä ruvetaan sitten ainakin jotenkin yrittämään. Kyllä noi miehet on vaikeita,ei voi muuta sanoa. Mutta jospa sen sais tänään innostumaan:)

No nyt oottelen jännityksellä että tuleeko niitä kiinnittymiskipuja.- MUlla meinaan oli kaksosten kanssa ihan kamalat kivut joku 5 pv hedelmöityksestä. siis kamalat kuukautis kivut ja ne kesti viikon. joten jos sewllainen taas alkaa niin melkein tietää olevansa raskaana.

Kauhulla tässä ajattelen että jos tulisi taas toiset kaksoset....Meillä ei ole sitä suvussa,mutta olen kuulemma erittäin riskialtis saamaan toiset,näin sanoi lääkäri. Sittenhän olisi mukavaa kun olis 4 alle kolme vuotiasta hoidettavana...jee!! No ehkä ei kannata vielä siitä kuitenkaan stressata:) kunhan nyt jotain saataisiin edes alulle:)

No nyt täytyy lähtee lasten hakuun hoidosta ja lähteä katselemaan tulevaa juhlapaikkaamme ja sillee...:)

Vierailija
55/58 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun puolesta voidaan ruveta niihin päivä pinoihin, minä ainakin olen aktiivisesti mukana,tosin kirjoittelen vain näin iltapäivisin ja iltaisin kun olen kotona. töissä kun ei ole koneen käyttö mahdollisuutta.

Vierailija
56/58 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ponnistaisin kirjoittelemaan...

" Hedelmällinen viikko" alkaa olla lopuillaan ja luulenpa että ainakin oikeisiin aikoihin osuttiin touhuilemaan (oli kovan työn takana, kun aina olisi ollut jotain muuta)...alavatsa kivuista päätellen...mutta tiedä tuota nappaako kiinni...alkaa ne piina viikot ja tuskaista odottelua. Mutta täytyy kehitellä jotain ja toivoa parasta.

Mutta mitäs tässä muuta, ulkonakin on niin hirveän kylmä mutta juuri säätiedotus sanoi että huomisesta lähtien alkaa lämpenemään...Kun tyttö tykkää niin kovin olla ulkona, äiti vain meinaa paleltua...

Olen samaa mieltä että päivä- tai viikkopino olisi mukavampi...pysyis juonessa mukana/kuulumisissa...

Terkuin Nyyssönen

Vierailija
57/58 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn taas joukkoonne:) Yritin pitää kuukauden palstataukoa jospas tauko olisi tuonut plussa testin... Mutta eipä tuonut... Joten helminauhoissa mukana pää pystyssä:)

Muutamia tuttuja nimiä täällä aikaisemmista pinoista - toivottavasti nyt onnaaaaa;)

ON: Palstatauko ei tuonut plussaa, mutta toi säännöllisen kierron;) Ylipitkien kiertojen n. 50-60 pvä jälkeen yksi normi kierto n.32 päivää takana:) Tänään kp. 5... Ovis aika pitäisi osua juuri lomanviettoon eli täysi tohinat päälle etelän auringossa;)

Tsemppiä meille:)

Vierailija
58/58 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minäkin kannatan viikko- tai päiväpinoja, uskon kyllä täällä aika ahkeraan nyt pyöriväni, kun tässä alkaa piinaa jo hiipiä... Menkkojen pitäs alkaa joskus tossa 25.5 aikoihin, toivottavasti ei ala. Taitaa olla muitakin ketkä ens viikolla saa tosissaan jännätä? koskas ootte aatellu testata? Mulla ei oo mikään täysin täsmällinen kierto, mut luulen etten pysty sitä testaamista hirveesti kuitenkaan pitkittämään... voihan tietty olla että se täti iskee etuajassa. Tipinen on ilmeisesti kärsiny epäsäännöllisistä kierroista? Mulla oli monta vuotta ihan hirveet kierrot, ihan mitä saattu, mut esikoisen syntymän jälkeen oon yllätyksekseni saanu suht säännöllisesti menkat. Oon oikeesti joka kerta ilonen kun menkat on saapunu ajallaan, muistan sen toisen ajan niin hyvin. nyt en sitten tietenkään toivo niitä menkkoja enää ollenkaan! =)

ja martina on siis menossa naimisiin, ihanaa! on se vaan niin ihmeelinen päivä! oikein innostuin muistelemaan omaa hääpäivää, siitä on kohta jo viis vuotta. taitaa olla se kiireisin aika teillä käsillä?

Itse vähän kuulostelen oliskos sitä kiinnittymistä kohta havaittavissa... vielä ei ainakaan tunnu yhtään mitään... mutta ei kai sitä välttämättä tunnekaan?

Tärppionnea!

Loviisa