Kirjoitteletko itse vastauksia aloittamiisi ketjuihisi pitääksesi ne "elossa" ja esillä?
Kommentit (50)
Siis tarkoitetaanko tällä sitä, että vastaa toisten kirjoittamiin viesteihin vai sitä, että muuten vain lisää kommentin aloittamaansa ketjuun? Toisaalta, jos tulee mieleen jotakin, minkä haluaa listätä, niin mitä vikaa siinä on? Joku voi tarttua siihen ja viriää taas uudelleen keskustelua.
Vai tarkoittaako ap, että joku täysin yksin puhuu ketjussa ja leikkii, että siinä on useampi osallistuja? Esittää eriäviä mielipiteitä ja kiistoja, vaikka ketjun takana on vain yksi henkilö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on 24 viestiä ja niistä 7 on minun kirjoittamia tämä on sitten kahdeksas on kuin octopus lonkeroita ajatuksia on.
Blaa...blaa...blaa... vihaat kaikkea. Vihaat punaista. Sinistä blaa...blaa...blaa... mentaliteettiäsi et vihaa koska vihaajat ovat radikaalisia. Radikalismi syntyy pienistä asioista. Olet vihaaja koska haluat isoja juttuja 20/20 and dont f u c k with me.
Anteeksi en ottanut sitä viimeistä pilleriä ja sitten koirani vei minut. Elämäni ei ole 20/20 vaan tasan fifti/fifti toisaalta kakat menee kuin 0/100 kun sua vien.
Lähe siitä vihaamaan ä i t i s i v i t t u u n mistä "nautit".
*nautit*En halua yhtyä kuolleeseen. Ja nautintoni on kuin kukka sinun kärsimyksen edellä.
Älkää ruokkiko tätä trollia.
Ok. Sori nyt ruokin.
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitetaanko tällä sitä, että vastaa toisten kirjoittamiin viesteihin vai sitä, että muuten vain lisää kommentin aloittamaansa ketjuun? Toisaalta, jos tulee mieleen jotakin, minkä haluaa listätä, niin mitä vikaa siinä on? Joku voi tarttua siihen ja viriää taas uudelleen keskustelua.
Vai tarkoittaako ap, että joku täysin yksin puhuu ketjussa ja leikkii, että siinä on useampi osallistuja? Esittää eriäviä mielipiteitä ja kiistoja, vaikka ketjun takana on vain yksi henkilö?
Vai onko kyseessä keskustelu itsensä kanssa ilman pelkoa ulkopuolisista? Saa rauhassa kirjoittaa kuten edellä oleva ja tässä alla oleva.
Tämä on ensimmäinen muun kuin AP:n kirjoittama viesti tähän ketjuun... vain onko?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ensimmäinen muun kuin AP:n kirjoittama viesti tähän ketjuun... vain onko?
Onhan se. Sinä olet ensimmäinen kirjoittaja tähän ketjuun. Minä aloitin koko homman ja vetänyt rekeä perässäni kuin tappia perseessäni eessäni datsuni takakontti ilman valoja.
Joskus olen ensin kirjoittanut jonkun mielipiteen ja sitten vastannut siihen täysin vastakkaisella mielipiteellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan .
(Miksi siihen sitten enää kannattaisi yleensä edes vaivautua, jos se sen jutun aihe ei kerran ketään täällä tunnu kiinnostavan?)
Mutta minua se kiinnostaa siksi vastaan itselleni. Koitan saada nosteen aikaan ja itseni tärkeäksi edes sen pienen hetken aikaan.
Tässä sinulle noste. Vaikka kosteet olot meillä kaikilla on ja sun kosteus on mysteeri kuin hämärän miehen paikat alla kosteen trikoon. Silti kirjoita mitä haluat koska kalua et halua. Ole oma itsesi.
Aina, kunnes uusi saalis nappaa kiinni ja ketju rönsyilee taas.
Älkää ruokkiko tätä trollia.