Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoitteletko itse vastauksia aloittamiisi ketjuihisi pitääksesi ne "elossa" ja esillä?

Vierailija
26.08.2018 |

.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu tapoihini.

-ap

Vierailija
2/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja myös yläpeukutan omia avauksiani, versinkin jos muut eivät niin tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti!😁

Vierailija
4/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tyypillinen tapa.

Vierailija
5/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja myös yläpeukutan omia avauksiani, versinkin jos muut eivät niin tee.

Samoin.

Vierailija
6/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tätä harrasta mutta seuratkaa vähän tuota "rusketus ei ole kaunista" ketjun viestihistoriaa.

Tasaisesti pari kertaa päivässä parin sanan sisältäviä viestejä. AP siellä uppailee itse ketjuaan..

Vierailija
7/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tää ole ihan rutiinitoimintaa jokaiselta ketjun avaajalta. Yläpeukku, ehkä toinen vielä puhelimella ja aina välillä ketjun nosto. Jos oikein jaksaa, niin voi vähän ns. "sohaista muurahaispesää", eli kirjoittaa jotain provoavia kommentteja suuntaan tai toiseen.

Vierailija
8/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parhaimmat keskustelut olen käynyt täällä itseni kanssa. Koska ainoastaan minä voin tarjota itselleni jotain sivistynyttä sananvaihtoa. 

Vierailija
9/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aloituksen asiasta josta haluan puhua. Toki osallistun keskusteluun. Yksin en alkaisi keskustella.

Vierailija
10/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tätä harrasta mutta seuratkaa vähän tuota "rusketus ei ole kaunista" ketjun viestihistoriaa.

Tasaisesti pari kertaa päivässä parin sanan sisältäviä viestejä. AP siellä uppailee itse ketjuaan..

Niin..ja mitä sitten?

Sehän on ihan hyvä ketju.

Vierailija
11/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin..ja mitä sitten?

Ahaa eli ketjun uppailija paljastui, voisitko lopettaa sen kiitos.

Vierailija
12/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen aloituksen asiasta josta haluan puhua. Toki osallistun keskusteluun. Yksin en alkaisi keskustella.

Miksi? Etkö koe tarpeeksi haastetta keskustella itsesi kanssa?

Vierailija
13/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä kirjoittaja ei koe tarpeekseen kommunikoida itsensä kanssa? Ja asia meille kuulu mitenkään.

Vierailija
14/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset tekevät tätä ja punaisella vihallakin mutta mustana pää osin.

Vierailija
15/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se menee vähän vaikeaksi siinä kohtaa, kun onkin eri mieltä itsensä kanssa.

Vierailija
16/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin..ja mitä sitten?

Ahaa eli ketjun uppailija paljastui, voisitko lopettaa sen kiitos.

En ole upannut tuota ketjua enkä mitään muitakaan.

Enkä ole ikinä edes yhtään aloitustakaan tehnyt.

Vierailija
17/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä kirjoittaja ei koe tarpeekseen kommunikoida itsensä kanssa? Ja asia meille kuulu mitenkään.

Aika kärkäs mielipide. Mistä sinä voit tietää haluaako ihminen jakaa ajatuksiaan meidän kanssamme vai ei? Koska kaikki ajattelemme miten meidän mietteet ei kiinnosta ketään toisaalta joku muu voi saada niistä irti iloa.

Vierailija
18/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se menee vähän vaikeaksi siinä kohtaa, kun onkin eri mieltä itsensä kanssa.

Olen turvautunut ambulanssiin sitten ja muutaman päivän levolle sairaalassa.

Vierailija
19/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo meni suihkuun. Lapset leikkii pihalla. Mitähän tapahtuis, jos tekisin yllätysiskun sinne suihkuun myös? Ollaan koko yhdessäolon aikana ehkä pari kertaa saman suihkun alla oltu - viimeksi vuosia sitten, joten suuttumus ja ulosajo olisi varmaan ihan yhtä mahdollinen kuin pitkä ja nautinnollinen yhteissuihku kaikkine oheistoimintoineen... Vaan ajatus alastomista, liukkaista kehoista koskteuksissa lämpöisen vesisuihkun alla jotenkin vaan houkuttelisi.

Vierailija
20/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrik Håkans näpyttelee kamelinpaskajuttuja tänne ja painaa monta nuolta hänen krypto nopealla jalolla kullalla toimivalla iphonella joka syncronoi Queen Elizabeth2 jalolla kullalla varustellulla tabletilla ja molemmat kasattiin buckinghamin palatsissa. Ei minua haittaa nämä jutut mutta olisivat voineet pitää k a m e l i n p a s k a n s a omassa perseessään.