Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoitteletko itse vastauksia aloittamiisi ketjuihisi pitääksesi ne "elossa" ja esillä?

Vierailija
26.08.2018 |

.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en tätä harrasta mutta seuratkaa vähän tuota "rusketus ei ole kaunista" ketjun viestihistoriaa.

Tasaisesti pari kertaa päivässä parin sanan sisältäviä viestejä. AP siellä uppailee itse ketjuaan..

Niin..ja mitä sitten?

Sehän on ihan hyvä ketju.

Ahaa eli ketjun uppailija paljastui, voisitko lopettaa sen kiitos.

En ole upannut tuota ketjua enkä mitään muitakaan.

Enkä ole ikinä edes yhtään aloitustakaan tehnyt.

Olenhan minä tehnyt en vaan halua myöntää sitä. Siksi kiellän kaikki ja menen siihen valheelliseen kuoreeni.

Vierailija
22/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en tätä harrasta mutta seuratkaa vähän tuota "rusketus ei ole kaunista" ketjun viestihistoriaa.

Tasaisesti pari kertaa päivässä parin sanan sisältäviä viestejä. AP siellä uppailee itse ketjuaan..

Niin..ja mitä sitten?

Sehän on ihan hyvä ketju.

Ahaa eli ketjun uppailija paljastui, voisitko lopettaa sen kiitos.

En ole upannut tuota ketjua enkä mitään muitakaan.

Enkä ole ikinä edes yhtään aloitustakaan tehnyt.

Olenhan minä tehnyt en vaan halua myöntää sitä. Siksi kiellän kaikki ja menen siihen valheelliseen kuoreeni.

No hyvä! Pysykin siellä😂🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen jaksoin tätä enemmänkin. Eräällä foorumilla kirjoittelin eri rooleissa iloisesti trollaten sitten yksi päivä sinne ilmestyi IP:t näkyviin vanhoihinkin viesteihin ja se oli niin noloa että lopetin koko palstan käytön siihen 😀

Täällä yleensä keskustelen asiasta, mutta sitähän ap ei varmaan tarkoittanut?

Vierailija
24/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on 24 viestiä ja niistä 7 on minun kirjoittamia tämä on sitten kahdeksas on kuin octopus lonkeroita ajatuksia on.

Vierailija
25/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan .

(Miksi siihen sitten enää kannattaisi yleensä edes vaivautua, jos se sen jutun aihe ei kerran ketään täällä tunnu kiinnostavan?)

Vierailija
26/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista T:ap

Vierailija
27/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aloituksiini ei vastaa kukaan. Joten yksin puheluksi menee. 

Vierailija
28/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on 24 viestiä ja niistä 7 on minun kirjoittamia tämä on sitten kahdeksas on kuin octopus lonkeroita ajatuksia on.

Blaa...blaa...blaa... vihaat kaikkea. Vihaat punaista. Sinistä blaa...blaa...blaa... mentaliteettiäsi et vihaa koska vihaajat ovat radikaalisia. Radikalismi syntyy pienistä asioista. Olet vihaaja koska haluat isoja juttuja 20/20 and dont f u c k with me.

Vierailija
29/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamelit ovat selkärangattomia. Ei isoa tai pientä. Tuhottavia haittatekijöitä.

Vierailija
30/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan .

(Miksi siihen sitten enää kannattaisi yleensä edes vaivautua, jos se sen jutun aihe ei kerran ketään täällä tunnu kiinnostavan?)

Mutta minua se kiinnostaa siksi vastaan itselleni. Koitan saada nosteen aikaan ja itseni tärkeäksi edes sen pienen hetken aikaan.

Vierailija
31/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matelijat eivät erotu kameleista kuin niitä katsoo neulansilmän läpi. Kaikki ovat pieniä kuin murut hiekan mistä muruseni kertoo.

Vierailija
32/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan .

Mutta minua se kiinnostaa siksi vastaan itselleni. Koitan saada nosteen aikaan ja itseni tärkeäksi edes sen pienen hetken aikaan.

No suotakoon se sitten kaikin mokomin sinulle.

(hyvä kun kuitenkin jo etukäteen ilmoittauduit, että sitten tietää...)

Vierailija
33/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matelijat eivät erotu kameleista kuin niitä katsoo neulansilmän läpi. Kaikki ovat pieniä kuin murut hiekan mistä muruseni kertoo.

🤔nyt sitten aloitetaan puhumaan maagista suomenkieltä oikein kutittamalla. Kyllä on parempia aiheita ja tapoja kohdata mikä kiinostaakin.

Vierailija
34/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blaa...blaa...blaa... vihaat kaikkea. Vihaat punaista. Sinistä blaa...blaa...blaa... mentaliteettiäsi et vihaa koska vihaajat ovat radikaalisia. Radikalismi syntyy pienistä asioista. Olet vihaaja koska haluat isoja juttuja 20/20 and dont f u c k with me.

Anteeksi en ottanut sitä viimeistä pilleriä ja sitten koirani vei minut. Elämäni ei ole 20/20 vaan tasan fifti/fifti toisaalta kakat menee kuin 0/100 kun sua vien. 

Vierailija
35/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤔nyt sitten aloitetaan puhumaan maagista suomenkieltä oikein kutittamalla. Kyllä on parempia aiheita ja tapoja kohdata mikä kiinostaakin.

Minua kiinostaa tuhota krematorillisesti kamelit jotka ovat saaneet mielihyvää hevosten sadistisesta alistamisesta missään muodossa. Kamelit kuuluvat vain ja ainoastaan saharaan. Kyllä hiekalla on rankat rajat.

Vierailija
36/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi en ottanut sitä viimeistä pilleriä ja sitten koirani vei minut. Elämäni ei ole 20/20 vaan tasan fifti/fifti toisaalta kakat menee kuin 0/100 kun sua vien. 

Lähe siitä vihaamaan ä i t i s i v i t t u u n mistä "nautit".

*nautit*

Vierailija
37/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieli on mieli sitä voi muuntaa miten haluaa toisaalta jokaisella meistä on mieli kuin kieli aina kärkäs silti haavoittuva. Maagisuus on kaukana siitä kun kirjoitat jotain ilman ajatusta takoen näppäimiä.

Vierailija
38/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähe siitä vihaamaan ä i t i s i v i t t u u n mistä "nautit".

*nautit*

En halua yhtyä kuolleeseen. Ja nautintoni on kuin kukka sinun kärsimyksen edellä.

Vierailija
39/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hengellisyydestä punaisella tekstillä KALAKAUPPA.

Ei ole mikään kalajuttu mutta krypto koira on amerikassa. Intiaanien juttu tämä hengellisyys.

Vierailija
40/50 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krypto koira on supermiehen koira ja apina ei ole mikään supermies mutta s i m p a n s s i sukuinen ihminen voisi hyvinkin mahdollisesti olla eikäää tää oOoo mikää kalajuttu.