Onko nykynaisilla enemmän selluliittia kuin aiemmilla sukupolvilla?
Minulla on jotenkin sellainen käsitys, että näin olisi.
Kommentit (27)
Osalla on, monilla ei.
Onko nykymiehillä suuremmat rinnat, kuin aiemmilla sukupolvilla? Mielestäni on.
Selluliitista tiedä, mutta ihraa on ainakin.
Tähän tulokseen olen tutkimuksissani tullut. Thaikkunaisilla ei ole kyllä, mutta näillä kotimaisilla muikkeleilla riittää niin selluliitti kuin siideripöhötystäkin. levemmät hanuritkin ovat kuin parikymmentä vuotta sitten. Liekö syynä liikkumattomuus? Itsellänikin tosin vatsaa jonkun verran mutta niinhän sitä miehellä kuuluu ollakin.
-M52-
Niin.. Tarkotinkin että siitä saakka ku sitä on saanu. :D Ja ennen sitä jtn light tuotteita jos niitä on ollu. En vaan jaksanu kirjottaa että mistä saakka sitä on käytetty. -.-
Vierailija kirjoitti:
Osalla on, monilla ei.
Onko nykymiehillä suuremmat rinnat, kuin aiemmilla sukupolvilla? Mielestäni on.
Pilkkuvirheesi ja "mut entäs miehet" -argumentointisi perusteella sanoisin, että taisi mennä aloitus tunteisiin? :D
Olet ap mielestäni oikeassa.
Olin pienten lasten äiti 70-luvulla ja silloin leikkipuistossa 1/10 oli tosi pulskassa kunnossa ja nyt kun olen ollut lastenlasten kanssa puistossa, niin minä isoäiti olen ainoa, joka on hoikassa kunnossa.
Tämä äiti-vertaus sai tsekkaamaan tietoja aspartaamista:
Wikipedian mukaan aspartaami hyväksyttiin rajoitetusti elintarvikekäyttöön Usassa v. 1974 ja Euroopan unionin alueella sitä on saanut käyttää v:sta 1994.
Itsekin join 1990-luvulla jotain superesanssisia aspartaamilla maustettuja mehuja (uutuudenvillitystä, maistui erilaiselle kuin kotitekoinen ja tottakai piti sitä sitten ryystää...). Enää en käytä kevyttuotteita ollenkaan ja kotitekoinen on parasta mitä on.
Selluliittiäkin löytyy, sitä ihon sidekudoskerroksen tulehdusta on tullut jossain vaiheessa mutta en pidä sitä vakavana koska pystyn siitä huolimatta elämään aktiivista ja terveellistä elämää.
En tiedä onko selluliittia enemmän kuin aiemmilla sukupolvilla eikä kiinnostakaan ellei siitä ole terveydellistä haittaa.