Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ihastunut työkaveriisi? Miten kävi? Oliko samaa vai vastakkaista sukupuolta?

Ap
25.08.2018 |

Eli kerto tarinasi ja tilanteesi. Itse olen juuri hiljattain ja yllättäen ihastunut työkaveriin. Mietin pitäisikö kertoa vai antaa asian olla. Nim. Nainen ihastunut naiseen.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro! Haluaisin ainakin itse tietää ja puhua asiasta vaikka siitä ei mitään tulisikaan

Mielelläni kertoisin, sillä olisi kiva tietää olenko ollut oikeassa, että jotain pientä tai suurta on välillämme tapahtunut. Mutta meillä on nyt todella harvoin yhteistä aikaa, saati kahden keskeistä sellaista töissä. En tunne häntä myöskään kovin hyvin, joten en tiedä yhtään miten hän reagoisi. Uskoisin hänen kyllä suhtautuvan asiaan hyvin. Jos minulla vain olisi hänen yhteystietonsa niin varmasti soittaisin/laittaisin viestiä. Hänen oletan olevan l-nainen ja varmaan aavistaa etten ihan hetero ole vaikka " statukseni" sellainen onkin ja varmasti käytöksestäni osannut tulkita, että ihastunut olen vaikkakin ehkä ristiriitaisia tunteita oman hämmennykseni vuoksi olen välittänyt.

Vierailija
62/72 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parhaillaankin pahasti ihastunut erääseen työpaikan sinkkumieheen, mutta itse olen naimisissa oleva nainen joten yritän lähinnä päästä siitä tunteesta eroon. Kovin vaan tuntuu olevan sitkeässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet pelännyt eniten kertoessasi asiasta "työihastuksellesi"? Itse pelkään eniten sitä, ettähän kertoo asiasta muille työkavereille ja tarkoituksellisesti aiheuttaa "ongelmia" näin tehdessään minulle. En pelkää sitä että hän ei olisikaan kiinnostunut vaan hyväksyisin asian, jos se näin olisi. Meillä pieni työyhteisö, joten aika vaikeaa olisi töissä varmasti käydä jos niin kävisi. Haluaisin kovasti kuitenkin kertoa vaikka hän sen tietää varmasti ilman kertomistakin. Kovasti ikävöin ja vapaa-ajalla haluaisin tavata ja keskustella asiasta. Riski tuntuu vain liian suurelta.

Olen kertonut kiinnostuksesta ja pyytänyt kahville. Pelko oli kyllä että hän lähtisi levittämään juttua eteenpäin työkaverien keskuuteen ja saisin hullun ämmän leiman. Pyyntö tuli kumminkin yllättäen kun me ei oikein oltu missään tekemisissä töissä. mutta ei hän levittänyt asiaa, oli tietyllälaillq hyvillään kun osoitin kiinnostusta ja olisi lähtenyt jos olisi ollut vapaa silloin. Mutta rupesi kyllä välttelemään sen jälkeen. Uskon että se onkin se miten ihmiset tulee reagoimaqn yllättäviin tunnustuksiin. Kyllähän se kuitenkin vaivaannuttaa toisen yksipuolinen ihastus eikä halua ruokkia toisen tunteita.

Vierailija
64/72 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut ja päättänyt kertoa tapahtui mitä tapahtui. Sittenpähän ei tarvitse enää vatvoa asiaa ja suunnan johon jatkaa. Jos olen tulkinnut toisen eleet väärin niin sitten vaan tulen työstämään asiaa siltä kantilta, että ihastuminen laantuu. Olen hänelle joka tapauksessa kiitollinen siitä, etten miellä itseäni heteroksi enää😊.

Vierailija
65/72 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
66/72 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliyhteenveto: mitä tahansa voi siis käydä kun ihastuu työkaveriin. Tämä tunne usein yllätää ja saattaa tuntua moraalisesti väärältä. Tunne on usein hyvin voimakas ja siitä saatraa olla vaikea pääarä eroon. Ehkäpä juuri siksi, että yrittää vain unohtaa eikä tee asian suhteen mitään.

Vierailija
67/72 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kummatkin naimisissa ja perheellisiä.

Olimme lomalla paljon yhteydestä, jälkikäteen huomasin tehtiin kumpikin tikusta asiaa.

Nyt on syksyn mittaan tunteet viilentyneet ja hyvä näin.

Vierailija
68/72 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihastunut työkaveriini jo vuoden verran. Työskentelemme samassa lääkärikeskuksessa, hän vastaanotossa ja minä lääkärinä.

Olen mies ja ihastukseni on minua vanhempi nainen. Hän on sinkku, mutta itse olen parisuhteessa. Hän on ihanin nainen, jonka koskaan olen tavannut. Lämmin ja sydämellinen. Hakeudun työpaikalla usein hänen läheisyyteensä ja juttelen niitä näitä. En voisi koskaan kertoa hänelle tunteistani, koska pelkään, ettei hän tunne samoin.

Vierailija
69/72 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
70/72 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut - tai kuvitellut olleeni - ihastunut niin samaa kuin eri sukupuolta oleviin työkavereihin. Joskus myös joku on ollut minuun. Joskus olen myös joutunut ilkeiden juorujen kohteeksi, kun joku katkera työkaveri on levittänyt juttua, että minulla ja minua vanhemmalla naimisissa olevalla herrasmiehellä olisi muka ollut peliä. Mitään ei ollut - olimme vain ystäviä. Ystävyys meni piloille. Tajusin oikeastaan vasta vuosia myöhemmin, että se johtui ilkeistä juoruista. Myös esim. hetero-oletus on melko kuormittavaa, kun ei voi olla avoimesti oma itsensä. En suosittele välttämättä työpaikkaromanssia tai jos siihen lähtee, kannattaa edestä hitaasti ja varoen.

Vierailija
71/72 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro! Haluaisin ainakin itse tietää ja puhua asiasta vaikka siitä ei mitään tulisikaan

Minä taas en haluaisi tietää. Huh, tulispa kiusallista sen jälkeen. 

Vierailija
72/72 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin. Päädyimme naimisiin asti mutta ero tuli 10 v. avion jälkeen.

kauanko olitte yhdessä ennen avioliittoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän