Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juotteko yksin ikinä?

Vierailija
25.08.2018 |

Tekisi mieli korkata skumppapullo ja lämmittää sauna kun olen yksin mökillö!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan yhden saunakaljan.

Vierailija
2/51 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs estää? :) Kuulostaa aika nautinnolliselta.

Itsellä on tapana joskus perjantaisin ottaa viiniä ja mammapalstailla kun tuntee itsensä tosi fiksuksi.

Yleensä tulee melkeen ainoana kertana viikossa juteltua facebookissa kavereiden kanssa. Työpäivien jälkeen on niin rättiväsynyt ettei jaksa olla sosiaalinen, tuleepahan sekin hoidettua samalla siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.

Vierailija
4/51 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
5/51 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Melkein aina.

Vierailija
6/51 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yksin.

Vierailija
7/51 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alkoholiongelma, vuosien saatossa olen kerännyt 6 punaviinipulloa ja 3 skumppapulloa. En juo alkoholia juurikaan, ja kavereita ei ole, joten tuossa ne hyllyllä notkuu sisustuselementtinä.

Jouduin siis ostamaan lasitkn vain estetiikan vuoksi...

Kiinnostaisiko?

Vierailija
8/51 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, parasta rentoutumista saunoa ja tissutella ihan omassa (eli parhaassa) seurassa. Pienet sille ja hyvää lauantaita sulle! :D

Vierailija
9/51 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika hankalaa, jos pitäisi aina etsiä seuraa jos janottaa.

Vierailija
10/51 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Oma seura paras seura.

Vierailija
11/51 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain max 1-2 lasia viiniä, siinä on raja. Pelottaa että otan tavaksi ja alan juopottelemaan ajan myötä.

Vierailija
12/51 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisen täytyy juoda tai muuten kuolee, vaikka olis yksinkin!

Jo alkomahoolista puhutaan, niin nytkin nautin lasillista punaviiniä "yksin", vaikka on mulla perhe tässä ympärillä, kukin touhuaa omiaan.

Miksi tunnut tekevän  asiasta ongelman? Jos haluat korkata, niin korkkaa hyvä ihminen, jos siis olet aikuinen! jos teini niin älä sitten. Itse en korkkaisi pulloa, koska en haluaisi juoda kokonaan, mutta hanapakki on kätevä, lasi silloin, toinen tällöin. 

Vierailija
13/51 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä juon, nimittäin kahvia, teetä, vettä, vissyä, joskus jopa limpparia. Mutta mullakin on alkoholiongelma: en juo lainkaan alkoholipitoisia juomia. Tosin ongelma on suurempi muille kuin minulle itselleni.

Vierailija
14/51 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä muutenkaan kun lääkitys estää.

Vierailija
15/51 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on parasta. Saa olla kotiryysyissä, laittamattomana, juoda valkoviiniä parvekkeella, omassa rauhassaan,kynttilöiden valossa ja lueskella av:tä.

Vierailija
16/51 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netteilen tai yleensä katson TV:tä ja juon melkein aina yksin, mutta koen sen typerääkin typerämmäksi juomatavaksi.

Olen vanha patu ja pitkä juomishistoria. Koen että yksin juominen on pitkällä aikavälillä johtanut vahvasti humalahakuiseen juomiseen. TV ja netti yksin kännäillessä eivät oikein inspiroi, jota sillä pullolla tuleekin sitten ravattua alvariinsa. Seurauksena armoton känni ja sen mukainen kanuuna.

Silloin tällöin, kun otan seurassa, poskensoiton ohessa ei tule juotuakaan niin paljon.

Vierailija
17/51 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin juominen on merkki sekä masennuksesta, että alkoholiongelmasta.

Vierailija
18/51 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, perjantai-iltana työviikon jälkeen mies lähtee koiran kanssa ulos ja minä saan levätä ja rentoutua ja otan pari lasia viiniä tai lonkeron. Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole. Jos on ollut perjantaina viinipullo, juodaan se yleensä sitten lauantaina yhdessä pois samalla kun laitetaan ruokaa.

Vierailija
19/51 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon aina yksin silloin kun juon. Haluan olla rauhassa, relata ja touhuta omiani. Porukassa olen yleensä kuskina vapaaehtoisesti. Kukaan ei saa koskaan tietää känniörvellyksistäni!

Vierailija
20/51 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin juominen on merkki sekä masennuksesta, että alkoholiongelmasta.

Roskaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi