Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ihastunut työkaveriisi? Miten kävi? Oliko samaa vai vastakkaista sukupuolta?

Ap
25.08.2018 |

Eli kerto tarinasi ja tilanteesi. Itse olen juuri hiljattain ja yllättäen ihastunut työkaveriin. Mietin pitäisikö kertoa vai antaa asian olla. Nim. Nainen ihastunut naiseen.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin. Päädyimme naimisiin asti mutta ero tuli 10 v. avion jälkeen.

Vierailija
2/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, minä kolmekymppinen nainen, ihastuksen kohde 20+ nainen, molemmat parisuhteessa eläviä heteroita. En tehnyt mitään, ei käynyt mielessäkään. Onneksi ihastus laantui ajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tai itseasiassa mies oli ilmeisen hurmaantunut musta ensin. En itse tajunnut mitään vaikka tehtiin töitä kahdestaan kosketusetäisyydellä ja välillä melkein iholla, kaikki katseet ja hymyt, pehmentynyt ääni seurassani, pienet kohteliaisuudet ja mä olin ihan sokea sille.

Tuli sit käymään luonani juhannuksena ja avautui rehellisesti ihastuksestaan, edelleen ihmettelin että missäs mennään. Noh, mitenkä siinä nyt käy jos on alkoa alla.

Mies oli parisuhteessa eli petti kumppaniaan mun kanssa, edelleen tuntuu pahalta että olen toiselle naiselle tehnyt noin. Meillä oli parin kuukauden juttu kunnes hänellä tuli ikävä eksäänsä, olen onnellinen että saivat asiat sovittua ja jatkoivat koska se heidän tarinansa kuulosti jotenkin niin ihmeelliseltä ja erikoiselta että pakko sen on oikeaa rakkautta olla. Mies vaihtoi sit duunipaikkaa.

Itse en ehkä uskaltaisi kertoa jos olisin ihastunut työkaveriin, en usko että omalla kohdallani siinä kävisi kovin hyvin, mutta on niitä päinvastaisiakin tarinoita :)

Vierailija
4/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ihastunut työkaveriin, mieheen ja olen itse nainen. Olen sinkku, hänen taustoista en tiedä vielä, koska työkaveruus on suht tuore juttu. En usko, että tästä mitään koskaan tulee, vaikka hänkin olisi sinkku, mutta onhan se kiva unelmoida.

En ainakaan itse tule koskaan uskaltamaan ottamaan sitä ensi askelta, olen todella huono itsetuntoinen ja epävarma. En usko, että hän voisi koskaan ihastua juuri minuun. 

Vierailija
5/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useasti. Tunteet tulee ja menee, ja hyvä niin, koska olen onnellisesti naimisissa.  Ei kannata ihmetellä tunteita, ne kuuluu tähän ihmisyyteen. Mut kannattaa miettiä todella tarkkaan ennenkuin toimii.

Vierailija
6/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin ja kuvittelin kaikkea. Siis olin varma, että saan hänet. Menin pikkujouluissa selittää kaikkea viisasta ja kuinka olen lääpällä häneen. Mies katsoi minua ja sanoi, että on naimisissa maailman parhaan naisen kanssa ja ei ikinä petä häntä. Jos ystävällisyyteni on antanut muuta viestiä, niin vaihda asennetta. Näin sanoi mies ja vajosin. Sen verran herrasmies on, että tuli työpäivänä sanomaan, että ota iisisti. Ihan normaalia tämä on, joten ei hätää. Olen kaunis ja mukava.. Tuntu tietenkin hyvältä, kun sanoi noin.

Vierailija
7/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Olen ihastunut nuorempaan, miespuoliseen kollegaan. En aio toimia vaikka kumpikin ollaan sinkkuja. En uskalla!

Vierailija
8/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadutko? Tai tekisitkö jotain toisin?

Vierailija
9/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kertonut aiemminkin pari kertaa mutta tein aloitteen laittamalla sähköpostin naispuoliselle työkaverille ja hän ei vastannut siihen mitään.

Vierailija
10/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan sukupuoleen olin ihastunut ja enemmänkin. Oli hyvä kaveri, lopetin kaverisuhteen kuin seinään. En kestänyt ihastuksen tuomaa "pahaa oloa". Mietin liikaa häntä. Vaihdoin myös työpaikkaa. Varmasti ihmetteli mistä kysymys. En koskaan kertonut sitä hänelle. 

Vierailija
11/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m-43 kirjoitti:

Samaan sukupuoleen olin ihastunut ja enemmänkin. Oli hyvä kaveri, lopetin kaverisuhteen kuin seinään. En kestänyt ihastuksen tuomaa "pahaa oloa". Mietin liikaa häntä. Vaihdoin myös työpaikkaa. Varmasti ihmetteli mistä kysymys. En koskaan kertonut sitä hänelle. 

Aika surullista. :(

Vierailija
12/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi tunteisiini takaisin tosi ilkeästi, hellurei ja hellät tunteet.

Itsetunto meni.

Vierailija
13/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro! Haluaisin ainakin itse tietää ja puhua asiasta vaikka siitä ei mitään tulisikaan

Vierailija
14/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m-43 kirjoitti:

Aika surullista. :(

Miten olet toipunut tilanteesta? Ikävä kuulla. Miehill varmaan vielä vaikeampaa kertoa tunteistaan omaa sukupuolta kohtaan jos olettaa toisen olevan hetero.

Vierailija
15/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestikin eri sukupuolta olevaan,nytkin 9v nuorempaan mieheen. Mutta ei niistä koskaan tule mitään. Ehkä parrmpi niin.

Vierailija
16/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan noita ihastumisia tullut, muttei ne koskaan minnekään edistyneet. Ei vaan pysty siellä työkavereiden katseiden alla alkaa jotain sutinointeja, kyllä ne täytyy hoitaa työpaikan ulkopuolella.

Vierailija
17/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useamman kerran, koska en käy kapakoissa. Useimmat jutut jäivät ihastuksiksi, joko miehen tai minun. Joskus molempien.

Naimisissa oleviin tai varattuihin en tietenkään sekaantunut.

Ensimmäinen suhde kariutui ja toista en suostunut aloittamaan, koska en luottanut mieheen.

Vierailija
18/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut. Ihastelin salaa pari vuotta ja sitten tunteet julki ja päädyimme yhteen ja rakastuttiin. Olen nainen ja rakkaani on minua 23 vuotta vanhempi mies.

Vierailija
19/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olimme tavatessamme parisuhteissa, myöhemmin sinkkuunnuimme samoihin aikoihin ja törmäsimme baarissa. Juttelimme mukavia ja syvällisempiä kuin töissä ja tiesin silloin hänen olevan ihannemieheni! En ollut ajatellut asiaa aiemmin siltä kantilta.

Flirttailin hänelle kevyesti töissä tunnustellakseni jäätä. Hän ehdotti tapaamista vapaa-ajalle ja sen tapauksen jälkeen olemme olleet pari. Vuosipäivät on vietetty ja muutamme pian yhteen! Pomo ja työkaverit ovat olleet myös mukavia asian suhteen.

Vierailija
20/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereiden kanssa on kivaa ja voi panna mutta ei mitään ihastumisia tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän