Cheek - Valot sammuu LIVESEURANTAKETJU
Tänne kaikki hyvät huomiot ja läpät jäähyväiskeikan tv-lähetyksestä :D
Kommentit (738)
Ihan ok ja liikuttava keikka. Jos on siviilissä mulkku, niin sitten en tietenkään pitäisi hänestä. Vähän vaikea sanoa, kun ei ihmistä tunne. Tosin, miksei tuohon ikään mennessä ole jo vakiintunut?
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsi Cheekin loppu-urassa se, että se oli loppuunsa hiottu tuotekehitysprojekti ja tämä sen huippu. Se kuulsi kaikesta liikaa läpi.
Markkinointi ja suunnitelmallisuus oli ehdottomasti yksi Cheekin vahvuuksia, mutta kun sen läpi näkee niin selkeästi niin se syö tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko tolla keekillä koko vaatekaappi mukanaan kun vaateet vaihtuu joka biisin jälkeen
Totta helvetissä pitää olla jos yks konsertti on maksanu 1,3 miljoonaa, ja tuhat ihmistä tehny töitä sen eteen viikkoja, pelkästään noi penkit ja muut systeemit kestää kolme viikkoa kasata ja sit purkaa. Ei tuon tason konsertissa vedetä samoilla retkuilla montaa biisiä.
Miksei vois vetää samoilla vaatteilla koko showta? Vai oliko toi sittenkin joku muotinäytös?
Niin. Ja samaa sanoisit vaikka Madonnasta?
Kyllä. Sanoisin samaa ihan kenestä tahansa. En ymmärrä, mikä tarve niitä vaatteita on vaihdella kesken keikan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta hei,se oli vaan Cheek lopetti. Jare voi tehdä musiikkia toisella nimellä.
Ei ainakaan lauluhommiin tuolla laulutaidolla ole. Nykäselläkin menee enemmän nuotilleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno keikka, jotenkin vähän laimea loppu. Odotin, että biisin jälkeen koko paikka olis mennyt täysin pimeäksi, ja ilotulitus tai jotakin, ja sen jälkeen kiitospuhe. Mutta tämä ei mennytkään niin
Joo Nightwishin vika keikka (löytyy tubesta) oli sen verran eeppinen lopultaan, että odottelin jotain samanlaista. Tosi pliisu loppu..
Kyseessä taitaa olla vähän eri kategorian bändit, jos mietit paljon Nightwish on kiertänyt maailmaa. Sikäli en ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Beatles veti viimisen keikkansa extemporee kerrostalon katolla keskellä päivää ja poliisit tuli vetäsemään piuhat irti metelin takia. Kovin oli pientä Cheekiin verrattuna!
Cheekkihän olis muuten myynyt Shea stadionin täyteen siinä missä Beatleskin. Heidän legendaarisella keikalla oli muistaakseni just toi 60 000 katsojaa.
Vierailija kirjoitti:
Cheek on kyllä ihan jäätävää kuraa:D :D ekat viis vuotta luulin, että se on joku läppä tyyliin raptori, mut ehei! Aikuiset ihmiset sitä kuuntelee. Se kertoo kyllä paljon......
Susta kertoo myös paljon tyylisi kommentoida asiaa josta et välitä p*skaakaan. Jos ei kiinnosta - älä kolmentoi. Yksinkertaista, mutta jotkut ovat itse niin yksinkertaisia..
Äo ei varmaan ole hirmu korkea Cheekin fanilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheek on kyllä ihan jäätävää kuraa:D :D ekat viis vuotta luulin, että se on joku läppä tyyliin raptori, mut ehei! Aikuiset ihmiset sitä kuuntelee. Se kertoo kyllä paljon......
Susta kertoo myös paljon tyylisi kommentoida asiaa josta et välitä p*skaakaan. Jos ei kiinnosta - älä kolmentoi. Yksinkertaista, mutta jotkut ovat itse niin yksinkertaisia..
kommentoi*
Kaikenlaisesta basasta se ihminen maksaakin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaat, oliko keikka plussalla vai miinuksella taloudellisesti? Ei varmaan enää ollut tarkoituksena maksimaalinen voitto, kun oli aika hieno show...
Cheek sanoi haastattelussa, että jäi taloudellisesti plussalle näistä keikoista ihan hyvin, mutta olisi jäänyt paljon enemmänkin jos ei olisi halunnut panostaa näihin näin suuresti. Eiköhän siinä normikansalaisen useamman vuoden vuositulojen verran kerralla kilahtanut tilille, veikkaisin.
Mulle tuli paha mieli muutamasta kommentista, joissa kirjoittaja mainitsi olevansa yksinäinen ja harmistunut, kun olisi halunnut lähteä Lahden yöelämään. Mä lähtisin mukaan, jos asuisin yhtään lähempänä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin Keekki menee keikan jälkeen?
Äärirajoille
Tai ehkä siellä etelän lämmössä jonkun kaunottaren bikinirajoille
Uskokaa nyt hyvät ihmiset, Keekki ei ole tyttöjen perään...
Ooksää mustasukkanen katamiitti, niiku ruskeesta talosta Porvoo maalaiskunnasta frän Bönde vai ihan vaan kateellinen amis? Turpaa tollaselle kateelliselle run-kulle! Anna Keekin olla, surkimus!
Minä en ikinä ole ollut Cheekin perään koska olen hänen ikäänsä ja hyvän päivän tuttu mutta näitä homo juttuja olen aina ihmetellyt. Ainakin Divan/Virtasen aikaan sehän oli ihan mahdoton panemaan tyttöjä.
Enpä olis uskonut ketjua avatessa, et tänne tulee kymmentä viestiä enempää :D Paljon on nähtävästi ollut aktiivista porukkaa telkun ääressä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Äo ei varmaan ole hirmu korkea Cheekin fanilla.
Mitä väliä? Anna ihmisten nauttia siitä mistä haluavat. Onneksi itse olen jo ymmärtänyt, että ei ole minulta pois muiden fanitukset. Itse voin silti mennä omien suosikkieni keikoille, jotka eivät missään stadioneilla esiinny tai radioissa soi.
Yök. Yök. Yök. Huonoa "musiikkia", itseään täynnä oleva laaman kuola. Vai suuria nimiä.. joku kolmevuotiaan äänellä piipittävä sanni joka pitää itseään niiin seksynä kun uskaltaa kiroilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaat, oliko keikka plussalla vai miinuksella taloudellisesti? Ei varmaan enää ollut tarkoituksena maksimaalinen voitto, kun oli aika hieno show...
Cheek sanoi haastattelussa, että jäi taloudellisesti plussalle näistä keikoista ihan hyvin, mutta olisi jäänyt paljon enemmänkin jos ei olisi halunnut panostaa näihin näin suuresti. Eiköhän siinä normikansalaisen useamman vuoden vuositulojen verran kerralla kilahtanut tilille, veikkaisin.
Montakohan keikkaa se olis saanut tolla cheekmanialla myytyä loppuun?
Tyypillistä joukkohysteriaa. Mies joka ei osaa laulaa edes taustanauhojen vertaa, kusettaa koko Suomen kansaa ja siihen retkuun menee milffejä myöten kaikki. Siankusta kaikki. Aamen. Älä nouse kuolleista.
Meneekö Jenni Vartiainen ja Jare Tiihonen nyt vihdoin naimisiin?
Jos lippuja on myyty 60000 ja kulut 1,3 M/keikka, jää kulujen jälkeen 2,1 M sillä oletuksella, että kaikki liput olisivat maksaneet 79 €, mikä ei tietenkään pidä paikkansa. Lopullinen lipputulojen summa on siis suurempi, mutta siitä tietysti verot pois.