Cheek - Valot sammuu LIVESEURANTAKETJU
Tänne kaikki hyvät huomiot ja läpät jäähyväiskeikan tv-lähetyksestä :D
Kommentit (738)
Vierailija kirjoitti:
Cheek on kyllä ihan jäätävää kuraa:D :D ekat viis vuotta luulin, että se on joku läppä tyyliin raptori, mut ehei! Aikuiset ihmiset sitä kuuntelee. Se kertoo kyllä paljon......
Veikkaisin, että jäätävää kuraa on lähinnä housuissasi. Ehkä huomaat vielä joskus, että kaikilla ei ole samanlainen musiikkimaku, mutta silti ne muidenkin genrejen artistit voivat olla hyviä omalla sarallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsi Cheekin loppu-urassa se, että se oli loppuunsa hiottu tuotekehitysprojekti ja tämä sen huippu. Se kuulsi kaikesta liikaa läpi.
Sitähän se on koko ajan räpättänyt, rahasta, menestyksestä ja naisista. Eipä ole mikään salaisuus.
Cheek onnistui luomaan itsestään tuotteen oikealla ajoituksella ja röyhkeällä markkinoinnilla. Kansa kaipasi tällaista oman navan ympärillä pyörivää tähteä ja sen sai. Eihän tuossa hommassa muusikillisen lahjakkuuden kanssa mitään tekemistä ollut.
Hector sentään on oikeasti lopettanut laskujeni mukaan neljä kertaa.
Pystyykö Keekki samaan?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi valot sammuu.. Toiv pitää lupauksensa.
Meinasin just kirjoittaa, että nyt valoja päälle tuossa itkussa ja ulvomisessa.
Uskotteko jos kerron etten ole koskaan kuullut yhtään Cheekin biisiä? Jos jossain yleisellä paikalla on soitettu, niin en ole tiennyt kenestä on kyse eikä ole jäänyt päähän.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä joukkohysteriaa. Mies joka ei osaa laulaa edes taustanauhojen vertaa, kusettaa koko Suomen kansaa ja siihen retkuun menee milffejä myöten kaikki. Siankusta kaikki. Aamen. Älä nouse kuolleista.
Siis millä tavalla kusettaa? Kun käyttää taustanauhoja (joita kukaan muu artisti ei ole koskaan millloinkaan käyttänyt)?
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko jos kerron etten ole koskaan kuullut yhtään Cheekin biisiä? Jos jossain yleisellä paikalla on soitettu, niin en ole tiennyt kenestä on kyse eikä ole jäänyt päähän.
Vaikea uskoa. Esim jos tällä viikolla olet katsonut neloskanavaa (tai Jimiä tai Liviä), et ole voinut välttyä mainoksilta, jossa soi Cheekin musiikki.
Minulle on käynyt useinkin niin, että ihmettelen jostain julkkiksesta, miksi kaikki vouhkaavat jostain nobodysta kun en edes tiedä yhtäkään hänen biisiään ja sitten kun perehdyn enemmän, huomaan että "ai, tämäkin on tämän artistin biisi". Esimerkiksi Anna Puu oli kauan aikaa minulle tällainen artisti ja samoin Justin Bieber. Eihän tuo kerro mistään muusta kuin siitä, että sinä et ole vaivautunut ottamaan selvää, kuka minkäkin biisin esittää. Vaikka ehkä tarkoituksesi oli todistaa, miten mitätön tyyppi Cheek on.
Vierailija kirjoitti:
Cheek on niin rikas, että huh huh. Kyllä arvostus on kova. Tosi hyvä markkinoimaan itseään. Kuka muu muka on näin hyvä. Kuten itse sanoi välillä Tom Fordin kengilläkin astuu paskaan. Mutta ei haittaa hei, tässä on sitä asennetta diggaan. Ihan liikutun kun on niin paljon näitä viisauksia ja tosi suosittukin on kun on rahaa ja kaikkea.
Viesti saanut kymmeniä yläpeukkuja. Miten vajakkeja ihmiset täällä oikein on? Vai onko Cheekin trollitehtaassa päässyt vähän ote lipsumaan?
Miksei Chekkonen pitänyt jäähyväiskeikkaa missään isommassa paikassa...? Olisi mahtunut enemmän populaa koska tulijoitahan olisi ollut. Joku jäätävän iso peltotila. Olympiastadionillekkin mahtuu vain 40 000 katsojaa, ja tuonne montulle 30k.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Chekkonen pitänyt jäähyväiskeikkaa missään isommassa paikassa...? Olisi mahtunut enemmän populaa koska tulijoitahan olisi ollut. Joku jäätävän iso peltotila. Olympiastadionillekkin mahtuu vain 40 000 katsojaa, ja tuonne montulle 30k.
Koska halusi nimenomaan päättää uransa kotikaupungissaan.
"Lahden mäkimontussa nähtiin iloinen ja rentoutunut Cheek, joka nautti esiintymisestä yleisön edessä. Cheek oli lopettaessaan parempi kuin koskaan."
Vierailija kirjoitti:
Koska kotikaupungissa ei ole peltotiloja? Koska Tom Fordin kengät olisi voineet tahriutua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska halusi nimenomaan päättää uransa kotikaupungissaan.
Siis vantaalla?
Vierailija kirjoitti:
"Lahden mäkimontussa nähtiin iloinen ja rentoutunut Cheek, joka nautti esiintymisestä yleisön edessä. Cheek oli lopettaessaan parempi kuin koskaan.
Cheekin hovitoimittajan pyllynnuolennassa on monta ruskean sävyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa. Esim jos tällä viikolla olet katsonut neloskanavaa (tai Jimiä tai Liviä), et ole voinut välttyä mainoksilta, jossa soi Cheekin musiikki.
Minulle on käynyt useinkin niin, että ihmettelen jostain julkkiksesta, miksi kaikki vouhkaavat jostain nobodysta kun en edes tiedä yhtäkään hänen biisiään ja sitten kun perehdyn enemmän, huomaan että "ai, tämäkin on tämän artistin biisi". Esimerkiksi Anna Puu oli kauan aikaa minulle tällainen artisti ja samoin Justin Bieber. Eihän tuo kerro mistään muusta kuin siitä, että sinä et ole vaivautunut ottamaan selvää, kuka minkäkin biisin esittää. Vaikka ehkä tarkoituksesi oli todistaa, miten mitätön tyyppi Cheek on.
Ohiksena kysyn, että miksi pitäisi ottaa selvää sellaisten kappaleiden esittäjistä, jotka eivät sytytä? Jos kuulen vaikka radiosta jonkun hyvän kappaleen, niin sitten selvitän tekijän ja menen YouTubeen kuuntelemaan kappaleen uudestaan. Ei se ole mitään mitätöintiä vaikka ei kaikista menestyneistä artisteista pidäkään, makuja kun on monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itse tykkään Cheekistä, niin silti luulen, että suurin osa suomalaisista ei tiedä hänen musiikistaan mitään. Isovanhempani eivät edes tienneet, että tälläinen artisti on olemassa. He elävät niin eri maailmassa kuin kaupunkilaiset nuoret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katso nelosta, muuta kuin nyt kesällä Bond-leffoja. Jimiä en katso koskaan. Näin jonkun mainoksen jossa se nousi jostain autosta ja kai siinä soi jotakin taustalla mutta en kiinnittänyt huomiota eikä jäänyt mitään mieleen.
Mitä sen suuruuteen tulee, niin aika ironiselta tuntuu tämä haippi. Eihän se mikään maailmantähti ole/ollut. Vaikea mun on mieltää Cheekiä jonkun MTV video music awards-poppoon rinnalle kuuluvaksi. Ne kun eivät ole tienanneet elantonaan kiertelemällä kolkon, harvaanasutun Suomen urheilutaloja.
"Valot syttyy" taatusti kahden vuoden sisällä, kun saat tarpeekseen levy-yhtiön johtajaleikeistä ja rahat alkaa olla loppu.
Cheek nautti keikan aikana hyvin vähän nestettä. Lopussa vaikutti, että pohkeet kramppasi lievästi. Saikohan edes suoloja tarpeeksi? Isot pyrot ja spotit piti kattilan kuumana. Onko nestehukasta uutisoitu missään, aiheuttiko vakavampia oireita?
Kiitos Jare <3