Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cheek - Valot sammuu LIVESEURANTAKETJU

Vierailija
25.08.2018 |

Tänne kaikki hyvät huomiot ja läpät jäähyväiskeikan tv-lähetyksestä :D

Kommentit (738)

Vierailija
521/738 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsi Cheekin loppu-urassa se, että se oli loppuunsa hiottu tuotekehitysprojekti ja tämä sen huippu. Se kuulsi kaikesta liikaa läpi.

Sitähän se on koko ajan räpättänyt, rahasta, menestyksestä ja naisista. Eipä ole mikään salaisuus.

Cheek onnistui luomaan itsestään tuotteen oikealla ajoituksella ja röyhkeällä markkinoinnilla. Kansa kaipasi tällaista oman navan ympärillä pyörivää tähteä ja sen sai. Eihän tuossa hommassa muusikillisen lahjakkuuden kanssa mitään tekemistä ollut.

Ajattelin josko täältä löytyisi yhtään älyllistä kommenttia Cheekiin liittyen, mutta taitaa olla turha toivo. Jarehan itse kommentoi dokumentissaan, joka perjanjantaina näytettiin, ettei ole mitenkään poikkeuksellisen lahjakas. Kuitenkin hänen takanaan on ollut hyvä porukka tekemässä tätä ja olihan sillä nyt esim. Lahden keikoilla aivan mieletön bändi mukana sekä kuoro ja klassisetsoittimet.

Lisäksi Cheek on onnistunut pysymään tuossa omassa skenessään aallon harjalla ja onnistunut olemaan ajankohtainen. Myös ystävyyden voima tuntuu olevan vahva ja onnistunut pitämään pitkään samat henkilöt taustajoukoissa. Jos ei räpistä mitään ymmärrä, se on helppoa vaan kritisoida paskaksi musiikiksi. Dokumentissa tuli myös ilmi, että Cheek on myös teknisesti paras Suomessa, tämä oli jollakin ohjelmalla testattu. Jare myös osaa olla harvinaisen läsnä faneilleen ja hyvä esiintyjä. En hänen kaikesta musiikista pidä, mutta jatkuvat häntä mollaavat kommentit jaksaa vaan ihmetyttää.

Vierailija
522/738 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lahtelaisia linjoilla? Meinaako joku lähteä katsomaan kaupungin menoa?

Ilmeisesti noilla on messukeskuksessa jotkut jatkobileet. Mahtaakohan väki tulla keskustaan sieltä?

Itse asun melkein 10 km päässä tuosta urheilukeskuksesta, jossa tuo keikka on, mutta silti saatan kuulla jopa säveliä, joita siellä soitetaan... Mitenkähän noilla, jotka asuvat siinä vieressä?? Itse en ole lähdössä kaupungille, vaan katson homman telkkarista ja se siitä. Poikani on kyllä siellä paikan päällä, tuleekohan kuurona kotiin...

Mä asun keskustassa ja kuuluu vaan ilotulitukset.

Mä asun 600 metrin päässä eikä musiikki kuulunu ku pienenä jytinänä, mut noi ilotulitukset kyllä jytis ihan suoraan yläpuolella. Sain joka kerta melkein paskahalvauksen vaikka alkuviikosta (ilmeisesti keikan järjestäjä) jakoi jotain lappuja missä luki koska paukkuu + jotain liikenneohjeita. Samoin keikan jälkeen oli kauhea mölinä takapihalla kun ihmiset ilmeisesti tulivat autoilleen jotka oli jätetty parkkiin tänne sopenkorpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/738 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

</p>

<p>Joo Nightwishin vika keikka (löytyy tubesta) oli sen verran eeppinen lopultaan, että odottelin jotain samanlaista. Tosi pliisu loppu..[/quote kirjoitti:

Samaa mieltä lopusta, mutta mikä ihmeen Nightwishin vika keikka, eikö ne ihan tuolla jatkuvasti keikkaile?

Vierailija
524/738 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko jos kerron etten ole koskaan kuullut yhtään Cheekin biisiä? Jos jossain yleisellä paikalla on soitettu, niin en ole tiennyt kenestä on kyse eikä ole jäänyt päähän.

Vaikea uskoa. Esim jos tällä viikolla olet katsonut neloskanavaa (tai Jimiä tai Liviä), et ole voinut välttyä mainoksilta, jossa soi Cheekin musiikki. 

Minulle on käynyt useinkin niin, että ihmettelen jostain julkkiksesta, miksi kaikki vouhkaavat jostain nobodysta kun en edes tiedä yhtäkään hänen biisiään ja sitten kun perehdyn enemmän, huomaan että "ai, tämäkin on tämän artistin biisi". Esimerkiksi Anna Puu oli kauan aikaa minulle tällainen artisti ja samoin  Justin Bieber. Eihän tuo kerro mistään muusta kuin siitä, että sinä et ole vaivautunut ottamaan selvää, kuka minkäkin biisin esittää. Vaikka ehkä tarkoituksesi oli todistaa, miten mitätön tyyppi Cheek on. 

Vaikka itse tykkään Cheekistä, niin silti luulen, että suurin osa suomalaisista ei tiedä hänen musiikistaan mitään. Isovanhempani eivät edes tienneet, että tälläinen artisti on olemassa. He elävät niin eri maailmassa kuin kaupunkilaiset nuoret.

Olen 40 v. ja olen kuullut yhden cheekin kappaleen, koska äitini 59 v. puhui cheekistä silloin kun hänestä kohkattiin :p Eilen luin AV:ltä, että päätöskonsertti menossa, avasin tv:n  ja suljin nopeasti. En tykkää yhtään tuon tyylisestä "musiikista". Äitiäkin viehätti hymynaama lehdissä, ei se musiikki...

Vierailija
525/738 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko jos kerron etten ole koskaan kuullut yhtään Cheekin biisiä? Jos jossain yleisellä paikalla on soitettu, niin en ole tiennyt kenestä on kyse eikä ole jäänyt päähän.

Vaikea uskoa. Esim jos tällä viikolla olet katsonut neloskanavaa (tai Jimiä tai Liviä), et ole voinut välttyä mainoksilta, jossa soi Cheekin musiikki. 

Minulle on käynyt useinkin niin, että ihmettelen jostain julkkiksesta, miksi kaikki vouhkaavat jostain nobodysta kun en edes tiedä yhtäkään hänen biisiään ja sitten kun perehdyn enemmän, huomaan että "ai, tämäkin on tämän artistin biisi". Esimerkiksi Anna Puu oli kauan aikaa minulle tällainen artisti ja samoin  Justin Bieber. Eihän tuo kerro mistään muusta kuin siitä, että sinä et ole vaivautunut ottamaan selvää, kuka minkäkin biisin esittää. Vaikka ehkä tarkoituksesi oli todistaa, miten mitätön tyyppi Cheek on. 

Ohiksena kysyn, että miksi pitäisi ottaa selvää sellaisten kappaleiden esittäjistä, jotka eivät sytytä? Jos kuulen vaikka radiosta jonkun hyvän kappaleen, niin sitten selvitän tekijän ja menen YouTubeen kuuntelemaan kappaleen uudestaan. Ei se ole mitään mitätöintiä vaikka ei kaikista menestyneistä artisteista pidäkään, makuja kun on monia.

No ei tietenkään tarvitse. Mutta siinä tapauksessa ei varmaankaan kannata kovin suureen ääneen möyhöttää, että "kukas se tällainen keekki on, kun eihän kukaan ole edes kuullut koskaan hänen biisejään". En ymmärrä, miksi kukaan haluaa mainostaa sivistymättömyyttään (kyllä, kuuluu yleissivistykseen tietää ajankohtaisista merkittävistä populaari-ilmiöistä). Ainoa selitys on se, että tämä henkilö oikeasti kuvittelee, ettei niitä biisejä missään oikeasti soi. 

Vierailija
526/738 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse tykkään Cheekistä, niin silti luulen, että suurin osa suomalaisista ei tiedä hänen musiikistaan mitään. Isovanhempani eivät edes tienneet, että tälläinen artisti on olemassa. He elävät niin eri maailmassa kuin kaupunkilaiset nuoret.

Olen 40 v. ja olen kuullut yhden cheekin kappaleen, koska äitini 59 v. puhui cheekistä silloin kun hänestä kohkattiin :p Eilen luin AV:ltä, että päätöskonsertti menossa, avasin tv:n  ja suljin nopeasti. En tykkää yhtään tuon tyylisestä "musiikista". Äitiäkin viehätti hymynaama lehdissä, ei se musiikki...

Miksi ihmeessä musiikista tykkäämättömyys tarkoittaisi sitä, ettei henkilöstä ole koskaan kuullutkaan? Kyllä aika tynnyrissä pitää elää, jos ei ole nähnyt yhtäkään lööppiä, uutista, tv-mainosta, keikkamainosta, haastattelua jne tämän tason julkkiksesta. En minäkään ole katsonut Kardashianeita kuin yhden jakson pari viikkoa sitten, mutta kyllä ne naamat ja nimet silti tulevat vastaan ihan kaikkialla. Enkä seuraa esim urheilua, mutta tiedän kuka on Usain Bolt ja Christiano Ronaldo. 

Vierailija
527/738 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se laulanu Where I'm From? Mun lempibiisi

Vierailija
528/738 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän hämmentää ja surettaa tää tähän menoon liittyvä egoilu ja urpoilu, mitä fanit vaan ylistää. Tähän samaa tyhjän päälle perustuvaan polleaan asenteeseen törmää nykyään joka paikassa. Nuoret työnhakijat hehkuttaa itteään ihan simona, vaikka ei ole mitää oikeaa osaamista tai meriittejä. Niin, en pidä näitä räppäreitä minään suurina musiikillisina lahjakkuuksina.

Setämies 36 v.

Tämä!

Vierailija
529/738 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katso nelosta, muuta kuin nyt kesällä Bond-leffoja. Jimiä en katso koskaan. Näin jonkun mainoksen jossa se nousi jostain autosta ja kai siinä soi jotakin taustalla mutta en kiinnittänyt huomiota eikä jäänyt mitään mieleen.

Mitä sen suuruuteen tulee, niin aika ironiselta tuntuu tämä haippi. Eihän se mikään maailmantähti ole/ollut. Vaikea mun on mieltää Cheekiä jonkun MTV video music awards-poppoon rinnalle kuuluvaksi. Ne kun eivät ole tienanneet elantonaan kiertelemällä kolkon, harvaanasutun Suomen urheilutaloja.

Oletko sinä siis ollut MTV video music awards -poppoon rinnalla tai joku tuttavasi vai miksi ihmeessä otat tämän vertailukohdaksi? Onko joku väittänyt, että Cheek on maailmantähti? Pitääkö olla joku Michael Jackson, että voi sanoa henkilön olevan suosittu? Eihän Dingokaan koskaan missään maailmalla ollut, mutta kyllä vain sekoitti Suomen musiikkimaailman, vaikket sitä myönnäkään. 

Vierailija
530/738 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän hämmentää ja surettaa tää tähän menoon liittyvä egoilu ja urpoilu, mitä fanit vaan ylistää. Tähän samaa tyhjän päälle perustuvaan polleaan asenteeseen törmää nykyään joka paikassa. Nuoret työnhakijat hehkuttaa itteään ihan simona, vaikka ei ole mitää oikeaa osaamista tai meriittejä. Niin, en pidä näitä räppäreitä minään suurina musiikillisina lahjakkuuksina.

Setämies 36 v.

Jännä nimimerkki sulla. Olen itse 35v, enkä pidä itseäni mitenkään tätinä.

Vierailija
531/738 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Valot syttyy" taatusti kahden vuoden sisällä, kun saat tarpeekseen levy-yhtiön johtajaleikeistä ja rahat alkaa olla loppu.

Tätä minäkin olen miettinyt että mitä se alkaa tekemään nyt? Onhan sillä rahaa mutta ei kyllä niin paljon että sillä eläis, ellei sitten selkeästi tingi elintasostaan. Osaako se oikeasti mitään bisnestä?

Poptähtenä olo on niin itsestään selvää jos vain suosiota riittää, senkun kiertää ja rahastaa.

Huvittaa muuten kun jengi kuvailee miten 'jare on tehny kaiken ite kun se on niin hyvä ja etevä'. Tuuria sillä on ollut, koska jos Suomessa ei olis koskaan luotu Vain Elämää-formaattia niin ei ole Cheekkikään päässyt keski-ikäisten tanttojen fanaattisesta suosiosta nauttimaan.

Vierailija
532/738 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa alueen asukkaana, että tää oli ehkä ainoa alueen tapahtumista, josta ei aiheutunut häiriötä meille asukkaille. Hyväntuulisia ihmisiä kävi pihalla juttelemassa meille, kun lapsen kanssa oltiin pihalla. Eikä edes lapsen yöunet häiriintyneet.

Esim. jalkapallo- ja jääkiekko-ottelujen aikaan on tapahtunut häiriköintiä ja metelöintiä.

En tykkää itse Cheekistä, mutta kiitokset järjestäjille ja faneille, että piditte alueen rauhallisena.

Vierailija
533/738 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tietynlainen kulttuuriteko myös. Ensimmäinen Suomessa siansaksaksi levytetty kappale.

Vierailija
534/738 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JVG seuraava maailmanluokan räppibändi. Cheek kirjaimellisesti ojenti kuninkaan mikrofonin seuraajilleen. Äärilahjakas duo, jotka valloittaa seuraavaksi jenkkimarkkinat.

Vierailija
535/738 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Valot syttyy" taatusti kahden vuoden sisällä, kun saat tarpeekseen levy-yhtiön johtajaleikeistä ja rahat alkaa olla loppu.

Tätä minäkin olen miettinyt että mitä se alkaa tekemään nyt? Onhan sillä rahaa mutta ei kyllä niin paljon että sillä eläis, ellei sitten selkeästi tingi elintasostaan. Osaako se oikeasti mitään bisnestä?

Poptähtenä olo on niin itsestään selvää jos vain suosiota riittää, senkun kiertää ja rahastaa.

Huvittaa muuten kun jengi kuvailee miten 'jare on tehny kaiken ite kun se on niin hyvä ja etevä'. Tuuria sillä on ollut, koska jos Suomessa ei olis koskaan luotu Vain Elämää-formaattia niin ei ole Cheekkikään päässyt keski-ikäisten tanttojen fanaattisesta suosiosta nauttimaan.

Vaikka et musiikkia sietäisikään, voisit katsoa vaikka jonkun dokkarin hänestä, jos oikeasti et asiaa ymmärrä ja tiedä, miten tuolla alalla hommat toimivat. Minkä luulet olevan syy siihen, että muut Vain elämää -ohjelmassa esiintyneet eivät ole saavuttaneet samaa? 

Hassuja ovat ihmiset, joita kiinnostaa ihminen, mutta eivät uskalla tutustua ja perehtyä häneen, koska pelottaa se musiikki. 

Vierailija
536/738 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JVG seuraava maailmanluokan räppibändi. Cheek kirjaimellisesti ojenti kuninkaan mikrofonin seuraajilleen. Äärilahjakas duo, jotka valloittaa seuraavaksi jenkkimarkkinat.

Sinulta meni kyllä jotain ohi. Ojensi sen seuraajan mikrofonin kyllä jollekulle ihan muulle, kuin JVG:lle. 

Vierailija
537/738 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se seuraava on Lukas Leon. Siitä Jare pitää huolen.

Vierailija
538/738 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tietynlainen kulttuuriteko myös. Ensimmäinen Suomessa siansaksaksi levytetty kappale.

Ihmettelen ettei Cheek lyönyt itseään läpi Jenkeissä. Niin kova veto tuo biisi on. Jos tuo saadaan markkinoille siellä niin adjö Eminem.

Vierailija
539/738 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa JVG on jo legendaarisempi kuin Cheek. Esim. "Tarkenee" biisiä tultaneen soittamaan vielä tulevina vuosina radiossakin vaikka ns. kertakäyttöbiisien kategoriaan sekin tavallaan kuuluu. Mutta mitä biisejä Cheekiltä tullaan kuuntelemaan. Ei mitään. Pelkkä bisnesmiehen markkinointitemppu mikä tuli ja meni.

Vierailija
540/738 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

CHEEK ON PARAS!1!