Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauska kun ostan aina kaupasta punalapputuotteita jos suinkin mahdollista niin suhtautuvatkohan ihmiset säälivästi nähdessään?

Vierailija
21.11.2024 |

Kuitenkin nuokin säästöt laitan matkakassaan jolla hankin elämyksiä ja kokemuksia maailmalta enkä köyhyyttäni 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaakohan kansanedustajatkin punalaputettuja tuotteita? 

Vierailija
2/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on riittävän varakas, niin viis veisaa siitä, mitä ihmiset ajattelee. En vaivaa päätäni tuollaisella ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on riittävän varakas, niin viis veisaa siitä, mitä ihmiset ajattelee. En vaivaa päätäni tuollaisella ollenkaan. 

En minäkään yleensä mutta nyt sattui tuttu kassamyyjä niin kävi mielessä että mitähän tuokin miettii :)

Vierailija
4/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punalappuisten ostaminen on nykyään niin tavallista, ettei kukaan kiinnitä siihen mitään huomiota.

Vierailija
5/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan suhtautuisi säälivästi? Punalapputuotteet ovat vain halvemmalla saatavia tuotteita, miksi niiden ostamisessa olisi mitään ihmeellistä?

Vierailija
6/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne maistuu pilaantuneilta, en pysty syömään. En myöskään osta sellasta tuotetta jonka parasta ennen käyttöpäivä on huomenna. Hyvähän se on kauppiaalle, että saavat myytyä niinkin kalliilla pois -30%. Tuo menisi muuten roskikseen. Voisin ostaa kun olisi -60%.

Vierailija
7/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan suhtautuisi säälivästi? Punalapputuotteet ovat vain halvemmalla saatavia tuotteita, miksi niiden ostamisessa olisi mitään ihmeellistä?

Tuli vähän sellainen vaikutelma tästä tutusta myyjästä. Mutta tosiaan päiväystä oli jopa 24.11. asti jogurtilla eli en ostanut edes mitenkään vanhaa tavaraa ja tällä tavalla saan reissussa aina jonkun kivan elämyksen kuitattua täysin ilmaiseksi.

Vierailija
8/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä suurin syy ostaa noita punalaputettuja on kun mua harmittaa jos ruokaa menee roskiin. Ostan tietysti vaan sellaisia joista on mulle iloa ja sopii mun suunnitelmiin, enkä minkään periaatteen takia. Oon joskus ajatellut, että pitäisikö jättää jollekin jolla ei oikeasti ole varaa, mutta sit jos kukaan ei ostakaan niin sitten menee roskiin. First world problems...

Vierailija
9/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punalappuisten ostaminen on nykyään niin tavallista, ettei kukaan kiinnitä siihen mitään huomiota.

Korkeintaan harmittelee mielessään ettei itse huomannut tuotetta.

Vierailija
10/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta mitä muut ostaa kaupasta.

Vierailija
11/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne maistuu pilaantuneilta, en pysty syömään. En myöskään osta sellasta tuotetta jonka parasta ennen käyttöpäivä on huomenna. Hyvähän se on kauppiaalle, että saavat myytyä niinkin kalliilla pois -30%. Tuo menisi muuten roskikseen. Voisin ostaa kun olisi -60%.

Sitä juuri ihmettelen että päiväykset oli valmisruoassa 23.11. ja jogurtissa 24.11. ja näissä oli punainen lappu. Tänään siis on 21.11. eli hyvin vielä myyntiaikaa.

Vierailija
12/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aivan sama mitä muut ajattelee.

Vierailija
13/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö, minun mielestä saat enemmän sääliä jos sut nähdään ajamassa Kialla tai jollain ranskiksella

Vierailija
14/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä juuri ihmettelen että päiväykset oli valmisruoassa 23.11. ja jogurtissa 24.11. ja näissä oli punainen lappu. Tänään siis on 21.11. eli hyvin vielä myyntiaikaa.

Eihän tuollainen ole vielä pilaantunut. Sama kuin löytäisi jääkaapista avaamattoman jogurtin.

Vierailija
15/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parantuuko se maku, jos alennusprosentti on suurempi?

Vierailija
16/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuollainen ole vielä pilaantunut. Sama kuin löytäisi jääkaapista avaamattoman jogurtin.

Ei olekaan, niin siksi ihmettelen miksi noissa oli edes punainen lappu..

17/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitähän muut ajattelee"-ajattelu on suomalaisuutta suomalaisimmillaan.

Vierailija
18/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se noloon.

Vierailija
19/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että kassa noteeraa hauskasti ostokseni koska käyn samassa kaupassa usein. Niin minäkin kassana tekisin, siinähän voi saada vinkkejä omiin ostostottumuksiin.

Punalipputotteista en tunne häpeää lainkaan, päinvastoin. Voin sitten taas tuhlata rahaa ihaniin juustoihin ja muuhun mukavaan. Omat ovat rahani.

Vierailija
20/24 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa asiassa se menee, kuten niin monessa muussakin. Eli oikeasti ketään ei vähääkään kiinnosta, ostatko punalaputettuja tai yleensäkään, mitä teet elämässäsi. Ihminen vain joskus kuvittelee virheellisesti, että toisia kiinnostaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi