Cheek - Valot sammuu LIVESEURANTAKETJU
Tänne kaikki hyvät huomiot ja läpät jäähyväiskeikan tv-lähetyksestä :D
Kommentit (738)
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä nuo Kiitos-kyltit yhtäkkiä tulivat?
Joo! Ja mistä ne kiittelee? Siis Keekki on itse tyrkännyt nuo kyltit ja valot yleisön käteen :D
Vierailija kirjoitti:
”Vika biisi” ja kas kummaa vedetää varmaa viel viis lisää :D
Tarkotti varmaan et enkelit on cheekin viimenen biisi... ei keikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lahtelaisia linjoilla? Meinaako joku lähteä katsomaan kaupungin menoa?
Ilmeisesti noilla on messukeskuksessa jotkut jatkobileet. Mahtaakohan väki tulla keskustaan sieltä?
Itse asun melkein 10 km päässä tuosta urheilukeskuksesta, jossa tuo keikka on, mutta silti saatan kuulla jopa säveliä, joita siellä soitetaan... Mitenkähän noilla, jotka asuvat siinä vieressä?? Itse en ole lähdössä kaupungille, vaan katson homman telkkarista ja se siitä. Poikani on kyllä siellä paikan päällä, tuleekohan kuurona kotiin...
Mä asun keskustassa ja kuuluu vaan ilotulitukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko tolla keekillä koko vaatekaappi mukanaan kun vaateet vaihtuu joka biisin jälkeen
Totta helvetissä pitää olla jos yks konsertti on maksanu 1,3 miljoonaa, ja tuhat ihmistä tehny töitä sen eteen viikkoja, pelkästään noi penkit ja muut systeemit kestää kolme viikkoa kasata ja sit purkaa. Ei tuon tason konsertissa vedetä samoilla retkuilla montaa biisiä.
Mitkä penkit? Tuohan on mäkimontun katsomo. Eikö siellä ole penkit ja seisomokatsomo valmiina??
Mikäköhän on yleisön keski-ikä?
Vierailija kirjoitti:
Aloin nauraa ääneen kun näin kyyneliä joittenkin bimbojen poskilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VMP mitä koko show.
Etkö itse ole koskaan ollut konsertissa, jossa meininki on vain tosi hyvä? Minäkin voisin kuvitella itkeväni tuolla, vaikken mikään Cheek-fani olekaan. Onhan tuolla varmasti ihan mieletön tunnelma.
Varovasti sitte kotiin kaikki ku on noin pimeetä.
Itselläkin on tippa linssissä: onnesta!
Tuota moskaa ei tule ikinä enää... tai no, parin vuoden päästä on comeback mutta sitä ennen ei ainaskaan.
Vierailija kirjoitti:
24 v
Vierailija kirjoitti:
Näkyy siellä teinien lisäksi ihan tukevasti keski-iän puolellakin olevia.
Vierailija kirjoitti:
onko tolla keekillä koko vaatekaappi mukanaan kun vaateet vaihtuu joka biisin jälkeen
Ei taida nuo yhteen vaatekaappiin mahtua. Luultavasti kuorma-auton lavallinen mukana.
Cheek on ihana, keski-ikäisen naisen Päiväuni ❤.
T. Nainen 46v - ex dingofani
Vierailija kirjoitti:
Varovasti sitte kotiin kaikki ku on noin pimeetä.
Älkääkä katsoko taaksenne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin nauraa ääneen kun näin kyyneliä joittenkin bimbojen poskilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VMP mitä koko show.
Etkö itse ole koskaan ollut konsertissa, jossa meininki on vain tosi hyvä? Minäkin voisin kuvitella itkeväni tuolla, vaikken mikään Cheek-fani olekaan. Onhan tuolla varmasti ihan mieletön tunnelma.
Minäkin taatusti liikuttuisin lempi bändieni/artistieni keikoilla, varsinkin jos he lopettaisivat. Ja tuollakin, koska olen empaattinen ja tunnelma tuntuu tuolla olevan hyvä ja liikuttunut.
Lahden av mammat edustaa. Tervetuloa Porvoon retkelle.
Äärirajoilla <3 <3 olin haljeta eilen tämän takia montussa
Vierailija kirjoitti:
VMP mitä koko show.
Ja kuitenkin siellä silmä kovana vahtaat ja vielä into pinkeenä raportoit fiiliksiäsi av:lle. :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lahtelaisia linjoilla? Meinaako joku lähteä katsomaan kaupungin menoa?
Ilmeisesti noilla on messukeskuksessa jotkut jatkobileet. Mahtaakohan väki tulla keskustaan sieltä?
Itse asun melkein 10 km päässä tuosta urheilukeskuksesta, jossa tuo keikka on, mutta silti saatan kuulla jopa säveliä, joita siellä soitetaan... Mitenkähän noilla, jotka asuvat siinä vieressä?? Itse en ole lähdössä kaupungille, vaan katson homman telkkarista ja se siitä. Poikani on kyllä siellä paikan päällä, tuleekohan kuurona kotiin...
Asun alle kilometrin päässä ja tän illan keikka on kuulunut ihan sanasta sanaan juontoineen kaikkineen. Eilen ei kuulunut läheskään näin hyvin.
Ehkä tossa pomppiessa tulee sen verran hiki et pitää vaihtaa vaatetta :D Eihän Cheekillä voi olla hikiläikkiä paidassa
Nah. Ei oo mun juttu toi yksin meneminen. Kerran kokeiltu ja enää en mene yksin. Maailman surkein fiilis.