Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cheek - Valot sammuu LIVESEURANTAKETJU

Vierailija
25.08.2018 |

Tänne kaikki hyvät huomiot ja läpät jäähyväiskeikan tv-lähetyksestä :D

Kommentit (738)

Vierailija
321/738 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäättekö te oikeesti tuosta mahtipontisuudesta?

Etkö sinä ymmärrä että se kuuluu räppiin? Ei ole räppiä ilman mahtipontisuutta ja uhoa, siitä se on amerikassa aikoinaan syntynyt. Minä olen aina tykännyt Eminemistä, mutta en muista räppäreistä jotka laulaa vaan rahasta ja tisseistä ja tussuista. Kun kuulin ekan kerran Cheekin avaimet mun kiesiin niin mietin että mitäs tämä nyt sitten on, niin huono että on jo hyvä. Ja eniten olen tykännyt suomalaisista räppäreistä Cheekistä aina, toisena Elastinen... ja eipä niitä hyviä oikein sit muita olekaan. Raptori toki on ihan oma lukunsa, mun lemppari nuoruudesta :)

Vierailija
322/738 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootan klo 23 että voin lukea kaikki tämän ketjun kommentit 📖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/738 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan kehitysvammaisten ölinä eli JVG voi pistää cheekin kappeleista paskemmiksi. Nuo menee jossain urheilutapahtumien hypekannatusjutuissa mutta ei helvetti ihmiset oikeesti kuuntelee noita? En usko. 

Vierailija
324/738 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo jotka eivät itke yhtään eivät tosifaneja kyllä ole...

Vierailija
325/738 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lahtelaisia linjoilla? Meinaako joku lähteä katsomaan kaupungin menoa?

Ilmeisesti noilla on messukeskuksessa jotkut jatkobileet. Mahtaakohan väki tulla keskustaan sieltä?

Vierailija
326/738 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljos tuolla nyt sit on porukkaa, onko lukenut missään?

Eilen oli ollut 30 000, tänäisestä en tiedä.

Yhteensä 60 000, kumpikin päivä loppuunmyyty eli 30 000 per päivä. Ja monet on jääneet ilman lippuja koska ne myytiin alle minuutissa.

Silti täälä jaksaa jotkut väittää että ihan shaibaa... katellisten panettelua. Tehkääpä perässä, ihan kuka vaan.

Vierailija
327/738 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän jaren kaksuuntasuus vaikuttanu lopettamispäätökseen. Että jos ottaa terveyden päälle toi keikkailu tms. Toivottavasti on onnellinen jatkossa ja pysyy hyvässä kunnossa ettei mee huonoille teille tms

Vierailija
328/738 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä nuo Kiitos-kyltit yhtäkkiä tulivat? 

Vierailija
329/738 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä konsertissa ja ilmiössä on hienoa tuo artistien yhteistyö. Tuo saa minullekin kyllä tipan linssiin. Onko ennen kukaan artisti tuonut yhteen näin paljon viihdealan tekijöitä? 

Vierailija
330/738 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän hämmentää ja surettaa tää tähän menoon liittyvä egoilu ja urpoilu, mitä fanit vaan ylistää. Tähän samaa tyhjän päälle perustuvaan polleaan asenteeseen törmää nykyään joka paikassa. Nuoret työnhakijat hehkuttaa itteään ihan simona, vaikka ei ole mitää oikeaa osaamista tai meriittejä. Niin, en pidä näitä räppäreitä minään suurina musiikillisina lahjakkuuksina.

Setämies 36 v.

Kaikki uusi on aina ollut aikansa setämiesten mielestä p*skaa. Esim. Mozart, Reino Helismaa, Junnu Vainio ja Juice. Muutama kymmenen vuotta menee niin nää on niitä klassikoita joita kumarrellaan ja samalla dissataan sen ajan nuoria jannuja. Näin se menee.

No mut hei kaikki mainitsemasi esitti/teki ihan oikeaa hienoihin sanoituksiin ja/tai sävelleyksiin perustuvaa musiikkia. Ei Cheekillä ole mitään erityisen älykkäitä sanoituksia tai sävellyksiä.

Kyllähän Helismaata ja Vainiota pidettiin omana aikanaan aika turhina rallattelijoina, joilla ei ole mitään oikeaa sanottavaa. Ja Juicesta muistan, miten kauan meni että alkoi saada arvostusta muissakin kuin suppeissa friikkipiireissä. Ei ollut mikään rockstaran perikuva habitukseltaan eikä muultakaan olemiseltaan tai tekemisiltään. Mikko Alatalo nättinä poikana nosti laajempien kansanrivien suosioon sitten.

Terv. 70-luvun nuori

Vierailija
331/738 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tullaan

Vierailija
332/738 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä, että siellä on jaettu sydämenmuotoisia lappuja, joihin on opastettu kirjoittamaan kiitos omalla käsialalla. :)

Vierailija
333/738 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ku cheek ei esittäny menee niin hyvin että hävettää tai pyrkiny vähentää

Vierailija
334/738 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kaduttaa, olisi vaan pitänyt ostaa ne liput tonne... :]

Ei olis välttämättä onnistunut, kun taisivat loppua hetkessä ja moni jäi ilman.

Vierailija
335/738 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanit suunittelu salasessa fb-ryhmässä yllättävänsä Jaren noin.

Vierailija
336/738 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhee kus.ihätä kun en oo käyny koko aikana vessas enkä voi käydäkään

Paikan päälläkö oot vai eikö malta irtautua töllön äärestä hetkeksi? :D

Täällä kotisohvalla istun 😁 no kävin äsken kun tuli 2. hätä, ei voinu pidätellä

Vierailija
337/738 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit on ihan liekeissä :D Tulee mieleen Dingo-mania

Vierailija
338/738 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oj, Elastinen! Ihana <3 Siitä tulee kyllä aina hyvä mieli, kun on niin iloinen :)

Ihan helvetin feikin oloinen hymy ja elastinen on muutenkin kuulemma aika kusipäinen persoona

Kyllä, Elastinen on todella k**ipää, mutta Cheek on myös. Olen valitettavasti joutunut tapaamaan molemmat useita kertoja työkuvioiden vuoksi. Tämä henkistyminen on silkkaa huijausta.

Ei kumpikaan ole koskaan väittänyt olevansa koko ajan mukavia, rentoja ja aurinkoisia, varsinkin Cheek jolla pitää lääkitys olla kohdillaan. Varmasti molemmat on perfektionisteja eivätkä ole aina kivoja jos asiat ei mene niinkuin he haluavat, paineet on kovat ja siten painostavat varmasti työjutuissa muitakin. Ehkä sinä et tehnyt asioita niinkuin piti jos oli sulle tylyjä.

Vierailija
339/738 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ikä on vaan numeroita. Parikymppiset tytöt itkee Jaren perään.

Vierailija
340/738 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olis mentävä koira kusettamaan ennenkun toi jengi purkautuu tuolta montusta koska olen koko päivän löhönyt sohvalla ja niin hirveä näky että vetäsen jonkun paniikkikohtauksen jos tälläsenä joudun tollasen ihmismassan keskelle👹 Koira puolestaan ei haluais lähteä kun vähän väliä paukkaa ilotulitteet:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä