Cheek - Valot sammuu LIVESEURANTAKETJU
Tänne kaikki hyvät huomiot ja läpät jäähyväiskeikan tv-lähetyksestä :D
Kommentit (738)
Olihan siellä aitoa kouvolatukkaakin nähtävissä yleisössä
Aloin nauraa ääneen kun näin kyyneliä joittenkin bimbojen poskilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VMP mitä koko show.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kaduttaa, olisi vaan pitänyt ostaa ne liput tonne... :]
Ei olis välttämättä onnistunut, kun taisivat loppua hetkessä ja moni jäi ilman.
No se on toki totta, mutta enpä edes yrittänyt :D
onko tolla keekillä koko vaatekaappi mukanaan kun vaateet vaihtuu joka biisin jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Minusta tässä konsertissa ja ilmiössä on hienoa tuo artistien yhteistyö. Tuo saa minullekin kyllä tipan linssiin. Onko ennen kukaan artisti tuonut yhteen näin paljon viihdealan tekijöitä?
Danny ennenvanhaan.
Vierailija kirjoitti:
Olihan siellä aitoa kouvolatukkaakin nähtävissä yleisössä
Kyseessä kuitenkin Lahti, ei voi muuta odottaa
”Vika biisi” ja kas kummaa vedetää varmaa viel viis lisää :D
Vierailija kirjoitti:
onko tolla keekillä koko vaatekaappi mukanaan kun vaateet vaihtuu joka biisin jälkeen
Totta helvetissä pitää olla jos yks konsertti on maksanu 1,3 miljoonaa, ja tuhat ihmistä tehny töitä sen eteen viikkoja, pelkästään noi penkit ja muut systeemit kestää kolme viikkoa kasata ja sit purkaa. Ei tuon tason konsertissa vedetä samoilla retkuilla montaa biisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lahtelaisia linjoilla? Meinaako joku lähteä katsomaan kaupungin menoa?
Ilmeisesti noilla on messukeskuksessa jotkut jatkobileet. Mahtaakohan väki tulla keskustaan sieltä?
Olin juuri kysymässä samaa. Itse lahdesta ja niin tekis mieli lähteä baariin mutta ei ole kavereita :/ Varmaan ihan sairaasti jengiä!
Otat vähän pohjia ja meet hyvissä nousuissa baariin yksin.
Pakko myöntää häpeäkseni, että paljon suurempi järkytys oli aikanaan One Directionin lopettaminen. Nyt kyllä jo huvittaa, mutta silloin ei.
Vierailija kirjoitti:
Lahdesta ei ole tullut kuin yksi kuningas...
-kuningas Litmanen (^^)
Eipä unohdeta Kuningaskotka Janne Ahosta.
Nämä miehet tunnetaan Härmän ulkopuolellakin;-)
Varmaan hieno tunne vetää viimeinen keikka kotikaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
”Vika biisi” ja kas kummaa vedetää varmaa viel viis lisää :D
Jopa minä joka en ole konserteissa juurikaan käynyt, tietää että se kuuluu asiaan, yleisö olisi petetty jos ei tulisi lisäbiisejä eli encoreja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ikä on vaan numeroita. Parikymppiset tytöt itkee Jaren perään.
Cheekki nousi pinnalle -09 niin nämä tytöt on silloin ollut just siinä parhaassa teini ihkutus ja fanitus iässä. Heille varmaan sama kun joillekkin Beatlesin hajoaminen aikanaan;)
Erinin versio tästä biisistä on ihan kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti noilla on messukeskuksessa jotkut jatkobileet. Mahtaakohan väki tulla keskustaan sieltä?
Olin juuri kysymässä samaa. Itse lahdesta ja niin tekis mieli lähteä baariin mutta ei ole kavereita :/ Varmaan ihan sairaasti jengiä!
Höh mä voisin tulla baariin sun kanssa kun ei mullakaan ole kavereita, mutta asun Helsingissä 😭
Vierailija kirjoitti:
Itse asun melkein 10 km päässä tuosta urheilukeskuksesta, jossa tuo keikka on, mutta silti saatan kuulla jopa säveliä, joita siellä soitetaan... Mitenkähän noilla, jotka asuvat siinä vieressä?? Itse en ole lähdössä kaupungille, vaan katson homman telkkarista ja se siitä. Poikani on kyllä siellä paikan päällä, tuleekohan kuurona kotiin...