Cheek - Valot sammuu LIVESEURANTAKETJU
Tänne kaikki hyvät huomiot ja läpät jäähyväiskeikan tv-lähetyksestä :D
Kommentit (738)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko tolla keekillä koko vaatekaappi mukanaan kun vaateet vaihtuu joka biisin jälkeen
Totta helvetissä pitää olla jos yks konsertti on maksanu 1,3 miljoonaa, ja tuhat ihmistä tehny töitä sen eteen viikkoja, pelkästään noi penkit ja muut systeemit kestää kolme viikkoa kasata ja sit purkaa. Ei tuon tason konsertissa vedetä samoilla retkuilla montaa biisiä.
Vois yleisökin vaihtaa vaatteita välillä. Ei jaksa kattoa samoja riepuja koko ajan!
Seuraava on vika, Valot sammuu. Lopullisesti.
Kuka on lopettanut näin isosti ennen? Miettikääs sitä. En itsekään mikään fani ole, mutta kuitenkin, on hän kai monia liikuttanut kun uutisissa on koko viikonlopun ja viimeinen keikka suorana lähetyksenä televisiosta.
Mikäköhän fiilis Keekkiläisellä on kun viimeinen biisi loppuu? Itkeekö itse?
Mahtaa olla totuttelemista ja tyhjää, yö varmaan menee mietiskellessä vaikka on uupunut.
Ihan kohta tuo soopa siis loppuu. JESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alkaa Tiihosen poikakin olla liikuttunut pikkuhiljaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin nauraa ääneen kun näin kyyneliä joittenkin bimbojen poskilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VMP mitä koko show.
Etkö itse ole koskaan ollut konsertissa, jossa meininki on vain tosi hyvä? Minäkin voisin kuvitella itkeväni tuolla, vaikken mikään Cheek-fani olekaan. Onhan tuolla varmasti ihan mieletön tunnelma.
Minäkin taatusti liikuttuisin lempi bändieni/artistieni keikoilla, varsinkin jos he lopettaisivat. Ja tuollakin, koska olen empaattinen ja tunnelma tuntuu tuolla olevan hyvä ja liikuttunut.
1. Comebackia odottaessa...
2. Idioottimassan mukana meno näköjään ihan oikeasti sopii joillekin.
Minä en kuuntele mitään massojen suosimaa, enkä mitään, mikä soisi vaikka radioissa. Silti en ymmärrä tuollaista toisten idiooteiksi haukkumista. Ehkä tunnet sitten olevasi jotenkin parempi ihminen.
Miten Cheek pystyy olemaan itkemättä tuolla? Tätä oon aina ihmetellyt ja ihaillut artisteissa, miten pystyvät olemaan vollottamatta vetäessään kuinka surullisia kappaleita tahansa?
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän fiilis Keekkiläisellä on kun viimeinen biisi loppuu? Itkeekö itse?
Mahtaa olla totuttelemista ja tyhjää, yö varmaan menee mietiskellessä vaikka on uupunut.
Tekee Kurt Cobainit.
Mikähän siinäkin on, että omana aikanaan ns. "paremman väen keskuudessa" kiitellyt ja arvostetut "kultturiartistit" eivät useinkaan jää elämään vaan vaipuvat unhon suohon. Ja nämä kansan rakastamat "halvan p*skaviihteen tekijät" säilyttävät suosionsa vuosikymmenistä ja -sadoista toiseen...
Oon alkanut aatteleen ite tätä rääpimeininkii enemmän show-bisneksenä kuin musiikki-bisneksenä. Eihän tän muusikillinen anti mitään erityistä ole, mutta show on aika vaikuttavaa ja pari biisiä saa jopa jalan notkumaan.
Mihin Keekki menee keikan jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Miten Cheek pystyy olemaan itkemättä tuolla? Tätä oon aina ihmetellyt ja ihaillut artisteissa, miten pystyvät olemaan vollottamatta vetäessään kuinka surullisia kappaleita tahansa?
Niiin ja varsinkin kun näkee, että yleisö itkee..
Ei mä en keztäää! En voi olla itkemättä...
Nyt on niin sniffs mutta muutaman viikon kuluttua noillakin tyttösillä on jo kiikarissa uusi Keekki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lahtelaisia linjoilla? Meinaako joku lähteä katsomaan kaupungin menoa?
Ilmeisesti noilla on messukeskuksessa jotkut jatkobileet. Mahtaakohan väki tulla keskustaan sieltä?
Itse asun melkein 10 km päässä tuosta urheilukeskuksesta, jossa tuo keikka on, mutta silti saatan kuulla jopa säveliä, joita siellä soitetaan... Mitenkähän noilla, jotka asuvat siinä vieressä?? Itse en ole lähdössä kaupungille, vaan katson homman telkkarista ja se siitä. Poikani on kyllä siellä paikan päällä, tuleekohan kuurona kotiin...
Mä asun keskustassa ja kuuluu vaan ilotulitukset.
Vai niin, oletko käynyt tutkituttamassa kuulosi? Ehkä olisi aihetta...
Vierailija kirjoitti:
Onko Cheek jo av-mammojen mittapuulla "setämies"?
Alkaa olla.
1. Comebackia odottaessa...
2. Idioottimassan mukana meno näköjään ihan oikeasti sopii joillekin.