Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä elämässäsi tapahtunutta asiaa väitettäisiin varmasti provoksi, jos kertoisit siitä täällä?

Vierailija
25.08.2018 |

Aloitan! Julkkis pommitti viesteillä ja ahdisteli.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisa tälläkin palstalla joskus mainittu lääkäri on serkkuni, samoin eräs ison yrityksen toimitusjohtaja ja veljenikin on johtotehtävissä. Minä olen pätkätöitä tekevä duunari.

Vierailija
42/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm... varmaan nuoruudessa tapahtunut parisuhdesotku jossa oli todella kummallisia käänteitä.

No kerro mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuun 1. päivä on huonononnenpäiväni, joka vuosi onnistun telomaan itseni jollain tavalla. Kolme vuotta sitten tuli niin pahat hengenahdistukset että piti mennä ensiapuun, koskaan ennen tai jälkeen ei ole ollut samanlaista. Kaksi vuotta sitten liukastuin pahasti ja selkä oli pari kuukautta niin kipeä että istuminenkin sattui. Viime talvena taas vahingossa leikkasin ison palan sormesta irti. Saa nähdä mitä ensi vuonna.

Vierailija
44/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakastuin 30-vuotta vanhempaan mieheen ja meille tuli aluksi suhde vaikka olimme tahoillamme naimisissa. Jouduin todella epämääräisiin ja ihmeellisiin tilanteisiin, kun ihmiset epäilivät meitä ja syitämme olla suhteessa. Aloin epäillä omaa mielenterveyttäni, samoin mies omaansa, mutta onneksi rakkaus voitti ja kaikki nykyään hyvin.

Vierailija
45/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin erään miehen kanssa. Sitten selvisi, että mies onkin naimisissa ja että hänellä on lapsikin vaimonsa kanssa. He eivät vaan asuneet yhdessä. Erosimme sitten minun aloitteestani.

Vierailija
46/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laulanut Bangkokissa yökerhossa elävän orkesterin säestämänä jazzia monikansallisen yleisön edessä. Elämäni huippuhetkiä!

Vierailija
47/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmikuun 1. päivä on huonononnenpäiväni, joka vuosi onnistun telomaan itseni jollain tavalla. Kolme vuotta sitten tuli niin pahat hengenahdistukset että piti mennä ensiapuun, koskaan ennen tai jälkeen ei ole ollut samanlaista. Kaksi vuotta sitten liukastuin pahasti ja selkä oli pari kuukautta niin kipeä että istuminenkin sattui. Viime talvena taas vahingossa leikkasin ison palan sormesta irti. Saa nähdä mitä ensi vuonna.

Huh, eikö pelota että tosta tulee joskus sun kuolinpäivä? Toivottavasti huono onni katkeaa jonain vuonna!

Vierailija
48/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron vain yhden, minun ei koskaan pitänyt tulla raskaaksi, kärsin vaikeasta sairaudesta (tarkemmin en tunnistamisen takia kerro), useat lääkärit ja tutkimustulokset tuon vahvistivat. Jätimme ehkäisyn tarpeettomana, minulla on kaksi jo aikuista lasta. ❤️💙

Vierailija
49/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoittaessani työsopimusta teollisuusmaalin pestiin, rekrytoijalle kävikin ilmi että olen vasenkätinen. Paikka jäi saamatta, koska työpisteet olivat (muka) suunniteltu oikeakätisille.

Ei kai teollisuusmaalin kätisyydellä ole väliä? kunhan pysyy maalattavassa kappaleessa kiinni sinuna tekisin valituksen.

Vierailija
50/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs suomalainen naisministeri lähenteli minua kännissä.

Vierailija
51/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä nuoret miehet ihastuvat minuun. Olen kuusikymppinen, kieltämättä näyttävä, nainen.

Vierailija
52/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoittaessani työsopimusta teollisuusmaalin pestiin, rekrytoijalle kävikin ilmi että olen vasenkätinen. Paikka jäi saamatta, koska työpisteet olivat (muka) suunniteltu oikeakätisille.

Tehtäispä mustakin teollisuusmaalia

Vierailija
53/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavisjeppenä 12h sisään "temput" kolmen naisen kanssa.

Tai kun kerran satuin kävelemään yliopistolla hyvän peban perässä kaffilajonoon, kiilasin tämän mielenkiintoisen neidin seuraan ja muutamaa tuntia myöhemmin hoitelin häntä keittiönsä pöydällä.

Vierailija
54/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään tein aloituksen puhelunauhoituksesta. Johan sinnekin tuli se palstakahjo syyttämään provoksi.

Vierailija
55/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitettiin provoksi kun kerroin vaihtaneeni uskontoa. Jouduin tekemään niin käytännön syistä.

Vierailija
56/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oma mutta yhden tutun akateemisen kiiltokuvaperheen tapahtumia täällä ei uskottaisi. Tässä perheessä vanhempia ei siis kiinnosta lastensa hoito yhtään, ja niitä kiikutetaan lääkäriinkin yleensä vasta sukulaisten toimesta.

Vierailija
57/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta sitten kirjoittelin tänne pari päivää isäni kuoleman jälkeen, kuinka vainajalta ei jäänyt käteisvaroja hautajaisten järjestämiseen ja me lapset joudumme maksamaan hautajaiset. Äkkiä paikalle ilmestyi asiantuntija, joka tiesi, ettei pari päivää kuoleman jälkeen voi millään olla selvillä vainajan varat, koska virkatodistusten saamiseenkin menee vähintään viikko. Niin että olin provo.

Asiantuntija ei tiennyt, että siskoni oli toiminut viimeiset 6v isän edunvalvojana ja hän todellakin oli selvillä isän raha-asioista sentilleen. 

Vierailija
58/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttökaveri järjesti ansan, että hänen tuttunsa pääsi raiskaamaan minut. Myöhemmin sama nainen emännöi kansainvälisen firman vieraita. Nykyään toimii matkaoppaana.

Vierailija
59/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että olen ollut kolmen naisen kanssa samaan aikaa. Kimppakivaa, joka päätty siihen kun yhden mies tuli kimppuun.

Tää on paras!

Vierailija
60/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttökaveri järjesti ansan, että hänen tuttunsa pääsi raiskaamaan minut. Myöhemmin sama nainen emännöi kansainvälisen firman vieraita. Nykyään toimii matkaoppaana.

Kuvottava teko. Toivottavasti teit rikosilmoituksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan