Mitä elämässäsi tapahtunutta asiaa väitettäisiin varmasti provoksi, jos kertoisit siitä täällä?
Aloitan! Julkkis pommitti viesteillä ja ahdisteli.
Kommentit (67)
Täällä on monta sellaista asiaa mitä ei uskota. Niin kuin se ketju jossa kerrottiin kuinka vieraat ihmiset moittivat ulkonäköä kadulla.
Moni tuli asiakseen sanomaan ettei usko että sellaista tapahtuu. No minulle ihmisten vihamielisyys on jokapäiväistä, uskotte tai ette.
No sitä ei moni usko, että 90-luvulla umpirasistinen skinituttavani (naispuolinen, tunsin lapsuudesta asti) teki etelänreissun Portugaliin ja koko viikon nssiskeli mustan baarimestarin kanssa. Me ei-rasistit katsottiin suu auki, meille ei olisi tullut mieleenkään napata minkäänväristä tautipesäkettä yleiseltä rannalta niin sanoakseni. Matkan vikana päivänä iski sitten kaikenpuolinen krapula ja hirveä selittely, että eihän nyt kukaan tästä hänen skinipoikaystävälleen mitään kerro. Ja pelko perseessä siitä lähtien. Oli se koomista.
Sinkkuelämäni on kuin suoraan surkeasta saippuaoopperasta tai parhaimmat hetket kuin Kumman kaa -sarjasta ja ihan varmasti kokemuksiani väitettäisiin provoiksi. Tänä vuonna olen mm. säätänyt kahden miehen kanssa tietämättä, että he ovat toistensa pahimmat vihamiehet. En tiedä, mitä olisi tapahtunut, jos tämä asia olisi heille itselleen selvinnyt. Näiden lisäksi yksi miespuolinen ja yksi naispuolinen kaverini on tullut tunnustamaan rakkauttaan minulle.
Vierailija kirjoitti:
Se että mieheni kuollessa 2- ja 4-vuotiaat lapsemme olivat useamman tunnin keskenään ruumiin kanssa, ennen kuin tulin kotiin. En meinaa itsekään uskoa sitä todeksi...
Kamalaa :(
Allekirjoittaessani työsopimusta teollisuusmaalin pestiin, rekrytoijalle kävikin ilmi että olen vasenkätinen. Paikka jäi saamatta, koska työpisteet olivat (muka) suunniteltu oikeakätisille.
Vierailija kirjoitti:
Se että mieheni kuollessa 2- ja 4-vuotiaat lapsemme olivat useamman tunnin keskenään ruumiin kanssa, ennen kuin tulin kotiin. En meinaa itsekään uskoa sitä todeksi...
Voi ei. Miten 4-v. selvisi tuosta?
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuelämäni on kuin suoraan surkeasta saippuaoopperasta tai parhaimmat hetket kuin Kumman kaa -sarjasta ja ihan varmasti kokemuksiani väitettäisiin provoiksi. Tänä vuonna olen mm. säätänyt kahden miehen kanssa tietämättä, että he ovat toistensa pahimmat vihamiehet. En tiedä, mitä olisi tapahtunut, jos tämä asia olisi heille itselleen selvinnyt. Näiden lisäksi yksi miespuolinen ja yksi naispuolinen kaverini on tullut tunnustamaan rakkauttaan minulle.
Tällaiseen elämään pystyy ihan itse vaikuttamaan. Ehkä sinun tulisi aikuistua jo.
Jokaikinen kerta, kun olen tänne kirjoittanut, minua on haukuttu provoksi.
Olen ollut suhteessa täysverisen auervaaran kanssa, monta perhettä samaan aikaan. Hirveä sotku.
Vierailija kirjoitti:
Jokaikinen kerta, kun olen tänne kirjoittanut, minua on haukuttu provoksi.
Olin juuri samaa tulossa sanomaan mutta ehdit ensin. Lähes jokaista aloitusta joku epäilee provoksi vaikka kyse olisi jostain ihan tavallisesta täysin uskottavasti asiasta. Tosi ärsyttävää!
Että mun asuntoon murtauduttiin ja mua salakuvattiin ja ku nukuin, niin murtauduttiin uudemman kerran ja mut raiskattiin. :D älytöntä mutta totta.
ja on niitä paljon varmaan muitakin mut toi on ehkä sairain.
Oma elämä on tylsääkin tylsempi ettei mitään erikoisempaa koskaan tapahdu. Kaverin sattumuksista saisi taas ihan draamasarjan tehtyä, sille käy melkein joka viikko jotain, mm. kerran tippui parvekkeelta oluet päälle kun käveli alta.
Olin 7kk suljetulla psykiatrisella osastolla 17v ja minulla oli intiimi suhde erään mieshoitajan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Täällä on monta sellaista asiaa mitä ei uskota. Niin kuin se ketju jossa kerrottiin kuinka vieraat ihmiset moittivat ulkonäköä kadulla.
Moni tuli asiakseen sanomaan ettei usko että sellaista tapahtuu. No minulle ihmisten vihamielisyys on jokapäiväistä, uskotte tai ette.
Tuo on muuten totta. Toiset tulivat väittämään, että sellaista ei tapahdu, me keksitään vaan omasta päästämme ne muiden kommentit.
Asun pienessä ja huonokuntoisessa kaksiossa, jonka myyntihinta vuosi sitten oli euroihin muunnettuna suurin piirtein miljoonan.
fdgppogrkogrglrg kirjoitti:
Että mun asuntoon murtauduttiin ja mua salakuvattiin ja ku nukuin, niin murtauduttiin uudemman kerran ja mut raiskattiin. :D älytöntä mutta totta.
ja on niitä paljon varmaan muitakin mut toi on ehkä sairain.
Se on jotenkin hauskaa sun mielestä? Vai miksi ihmeessä hymiö??
Vointiani pitkien syöpähoitojeni aikana ja tarinaa, jonka olen kertonut useamman kerran eli puhtaita papereita psykiatrilta. Viimeistä epäilevät erityisesti vihamieliset palstamiehet. :D
Olin koko ajan sairaana ennen syöpädiagnoosiani eli sairastuin kaikkiin mahdollisiin infektiotauteihin, koska minulla ei ollut enää vastustuskykyä. Henkilöstöjohto määräsi minut psykiatrin tutkittavaksi, koska minua pidettiin hulluna ollessani lähes koko ajan sairauslomalla. Psykiatrin mukaan olin täyspäinen.
Myöhemmin selvisi, että syöpäni oli pitkälle kehittynyt ja erittäin huonoennusteinen. Sain potkut yt-neuvottelussa, kun olin syövän vuoksi sairauslomalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella pahoillani ja toivon, että tilanne muuttuu.
Että olen laihduttanut elämässäni lähes lähes satakiloisesta n. 60 kiloiseksi kaksi kertaa. Toisella kerralla onnistuin pysyvästi. Miesrintamalla vientiä riitti ja se oli ihan uskomatonta verrattuna aikaan kun oli lihavampi.