Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miehet: Kumpi parempi naisella, kaunis naama vai vartalo?

Vierailija
25.08.2018 |

Missä prosenttisuhteessa? Esim. kaunis naama 60% ja ruma vartalo 40%.

G: Miehet: Kumpi parempi naisella, kaunis naama vai vartalo?

Vaihtoehdot

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä runko.

Naama peittyy pienemmällä säkillä.

Ja sen voi tehä ite.

Läskit akat tosin peittää jo itte ittensä niihin telttavaatteisiin.

Tai no, eräs naislajike kyllä peittää päänsä pussiin itse, mutta lähtöjään miehen pakotuksesta.

Vierailija
22/39 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se riippuu niin paljon siitä miten äärimmäisiä ne hyvät ja huonot puolet on. Jos vaihtoehtona on jumalaisen kauniit kasvot muumikropalla ja 50 kilon ylipainolla ja jumalainen vartalo klonkun naamalla niin valitsen ensiksimainitun koska sitä ihan kauheaa naamaa ei välttämättä saisi mielestään millään.

Jos taas sitten mennään sellaisiin vaihtoehtoihin millaisia tosielämässä voi tulla vastaan niin valitsisin taviksen hyvällä kropalla mieluummin kuin kauniimman naisen joka on ali- tai ylipainoinen ilman todellisia muotoja.

Tämmösissä kumman kaa-tyyppisissä tapauksissa aina pitäisi tietää minkä näköisistä vaihtoehdoista puhutaan jotta voi tehdä valinnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sellaisia miehiä on, jotka naiselle puhuessa katselevat naisen persettä

Mutta nitä kyllä on, jotka puhuvat tisseille...

Vierailija
24/39 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kroppa - suosikkiasennossani eli doggystylessä ei pärställä niin väliä.

Vierailija
25/39 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin kummoinen kroppa menee peittoon oikeanlaisilla vaatteilla. Naama on näkyvissä koko ajan.

M31

Ei vaan juuri toisinpäin kasvoja ei tarvitse seksissä katsoa, mutta laardin tuntee vaikka olisi silmät kiinni.

Hyvät muodot kun on niin tuntuma on mitä parhain!

-M52-

Vierailija
26/39 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kroppa - suosikkiasennossani eli doggystylessä ei pärställä niin väliä.

Sama!

-M52-

Vierailija
27/39 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaunis naama on tärkeämpi miehille keskimäärin, kuten gallup-tuloskin antaa osoittaa.

Vierailija
28/39 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartaloa voi muokata jos tahtoa riittää. Laihdutus ja kuntosaliharjoittelu niin kyllä miesten kiinnostus lisääntyy 👍

Salilla käyminenkään ei välttämättä auta, jos geenit on sellaiset, että esimerkiksi vyötäröä ei ole. Käyn itse salilla, ja olen tullut päätelmään, että helpointa on hyväksyä vartalonsa sellaisena kuin se on, korostaa hyviä puolia ja lakata treenaamasta ulkonäön takia. Salitreeni on hirveän rankkaa, ja jos siitä ei nauti, pelkkä ulkonäkö ei riitä kovin kauan motivoimaan. Lisäksi sillä saa hoikka nainen lopulta aika vähän muutoksia aikaan ellei tosiaan ole himotreenaaja useamman vuoden ajan.

Vierailija
29/39 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaunis naama on tärkeämpi miehille keskimäärin, kuten gallup-tuloskin antaa osoittaa.

Osoittaa kyllä, mutta onneksi ei kovin vahvasti :)

Se tavis-naama-mut hyvä-kroppa

Vierailija
30/39 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartaloa voi muokata jos tahtoa riittää. Laihdutus ja kuntosaliharjoittelu niin kyllä miesten kiinnostus lisääntyy 👍

Salilla käyminenkään ei välttämättä auta, jos geenit on sellaiset, että esimerkiksi vyötäröä ei ole. Käyn itse salilla, ja olen tullut päätelmään, että helpointa on hyväksyä vartalonsa sellaisena kuin se on, korostaa hyviä puolia ja lakata treenaamasta ulkonäön takia. Salitreeni on hirveän rankkaa, ja jos siitä ei nauti, pelkkä ulkonäkö ei riitä kovin kauan motivoimaan. Lisäksi sillä saa hoikka nainen lopulta aika vähän muutoksia aikaan ellei tosiaan ole himotreenaaja useamman vuoden ajan.

Onko sinusta salitreeni oikeasti hirveän rankkaa?  Minusta ei, joku ohjattu jumppa ottaa mehut aina moninkertaisesti.. Minä en treenaa niinkään ulkonäön kuin hyvän olon ja liikunnan vuoksi. Olen liikaa koneella, ja kroppa nauttii kun saa liikettä.

Vierailija
31/39 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se oikeasti niin, että nuorempana välittää kauniista kasvoista enemmän? Vai voiko miehet jakaa naama/kroppa- ihmisiin, samaan tyyliin kuin peppu/tissi-ihmisiin?

Vierailija
32/39 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta salitreeni oikeasti hirveän rankkaa?  Minusta ei, joku ohjattu jumppa ottaa mehut aina moninkertaisesti.. Minä en treenaa niinkään ulkonäön kuin hyvän olon ja liikunnan vuoksi. Olen liikaa koneella, ja kroppa nauttii kun saa liikettä.

Kyllä se minusta on. Jalkapäivät etenkin tuntuvat raskailta, kun on mavea tai kyykkyä. Itse tykkään myös treenata, mutta ymmärrän hyvin, ettei kovaa treenaminen sovi kaikillle.

Vierailija
33/39 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tavis-naama-mut hyvä-kroppa" on usein viehättävä yhdistelmä.

Vierailija
34/39 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tavis-naama-mut hyvä-kroppa" on usein viehättävä yhdistelmä.

Kiitos päivän pelastamisesta <3

Vierailija
35/39 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta vaikka olisi enkelin naama, niin lihava ei vaan sytytä.

Vierailija
36/39 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka nainen saa paljon muutoksia, koska vähäinenkin lihasmassan lisäys muokkaa ulkonäköä paljon. Vuodessa hoikka muuttuu jo paljon atleettisempaan suuntaan kunhan treeni, ruoka ja lepo on kunnossa

Vierailija
37/39 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot, vartololle voi tehdä jotain vaikka yhteisillä lenkeillä.

Vierailija
38/39 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka nainen saa paljon muutoksia, koska vähäinenkin lihasmassan lisäys muokkaa ulkonäköä paljon. Vuodessa hoikka muuttuu jo paljon atleettisempaan suuntaan kunhan treeni, ruoka ja lepo on kunnossa

Jos puhutaan ihan puhtaasti siitä, että treenamalla muokkaisi vartalomalliaan toiseksi, niin enpä tiedä riittääkö vuosi siihen. Lisäksi saa olla todella hoikka, että lihakset erottuisivat esimerkiki jaloista hyvin. Parikymppisenä tilanne voi olla toinen, mutta näin 35v ei riitä enää normaalipaino.

Olen itse normaalipainoisena treenannut nyt vuoden tosi kovaa. Hauis on joo kasvanut, jaksaa paljon paremmin ja peppu pyöristynyt jonkin verran. Mutta että viitsisinkö treenata pitkään vain sen talua, että miehen käden alla pakara tuntuu kiunteältä, niin en todellakaan. En myöskään ole jaksanut kituutella niitä muutamaa viimeistä kiloa pois. Ja jos ihan rehellisiä ollaan, ei kaikilla bikinifitnesstyypeillä ole vuosien treenaamisen jälkeen hyvää vartaloa. Siksi korostan iloista hymyä ja hyväksyvää asennetta omaa ulkonäköä kohtaan.

Vierailija
39/39 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puhutaan ihan puhtaasti siitä, että treenamalla muokkaisi vartalomalliaan toiseksi, niin enpä tiedä riittääkö vuosi siihen. Lisäksi saa olla todella hoikka, että lihakset erottuisivat esimerkiki jaloista hyvin. Parikymppisenä tilanne voi olla toinen, mutta näin 35v ei riitä enää normaalipaino.

Olen itse normaalipainoisena treenannut nyt vuoden tosi kovaa. Hauis on joo kasvanut, jaksaa paljon paremmin ja peppu pyöristynyt jonkin verran. Mutta että viitsisinkö treenata pitkään vain sen talua, että miehen käden alla pakara tuntuu kiunteältä, niin en todellakaan. En myöskään ole jaksanut kituutella niitä muutamaa viimeistä kiloa pois. Ja jos ihan rehellisiä ollaan, ei kaikilla bikinifitnesstyypeillä ole vuosien treenaamisen jälkeen hyvää vartaloa. Siksi korostan iloista hymyä ja hyväksyvää asennetta omaa ulkonäköä kohtaan.

Millainen tämä vuosia treenanneen bikinifitnesstyypin kroppa mahtaa olla, jos se lasketaan niihin rumiin vartaloihin? Voihan mittasuhteet olla tietenkin jossain määrin pielessä, mutta luulisi, että noilla kaikilla nyt sentään keskivertoa kauniimmat ja timmimmät kropat on vaikkei jonkun kisan ykköspaikkaan mahiksia olisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän