Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten naisten mieltymys vanhempiin miehiin

Vierailija
25.08.2018 |

Tiedetäänhän se entuudestaan yleisellä tasolla että näitä daameja on. Mutta nyt (mies 45v) olen pannut merkille, että saan itseäni 10-15 vuotta nuoremmilta näteiltä naisilla hymyjä ja katseita tosi usein. On pitänyt oikein tarkistaa että onko vetskari jäänyt auki tai partavaahtoa korvanpieleen mutta ei se sitä ole. Ei tuollaista ennemmin ole ollut vai enkö muka ole vain huomannut.

Tänään kun viinipullon hain, niin paikallisen alkon kesäkassa jo toistamiseen käyttäytyi niin että teki jo mieli pyytää se ulos syömään. Aivan upea kolmikymppinen, ellei jopa alle, kaunissilmäinen nainen. Vai oonko mä vain puutteessa ja tulkitsen ystävällisyyden kiinnostukseksi sielläkin missä sitä ei ole?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi myös ajatella, että sulle voi olla ystävällinen huoletta. Kauniina naisena voin sanoa, kuinka valitettavaa se onkaan, että sitä on oppinut olemaan liian 'tuttavallisen' ystävällinen oman ikäisille (+-10v) miehille. Ne käsittää hyvin usein hymyn tai esim. tilannehuumorin väärin. On vaan helpompaa olla ystävällinen, mutta samalla vähän etäinen.

Vanhemmille miehille voi huoletta olla oma mukava itsensä, katsoa silmiin ja ylipäätään kohdata ihminen kuin tuntemattomana ystävänä.

Tietysti voi olla mahdollista, että sinulle flirttaillaan, mutta pelkkä ystävällisyys ei ole sitä. :)

N30

Vierailija
2/14 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne voi myös ajatella, että sulle voi olla ystävällinen huoletta. Kauniina naisena voin sanoa, kuinka valitettavaa se onkaan, että sitä on oppinut olemaan liian 'tuttavallisen' ystävällinen oman ikäisille (+-10v) miehille. Ne käsittää hyvin usein hymyn tai esim. tilannehuumorin väärin. On vaan helpompaa olla ystävällinen, mutta samalla vähän etäinen.

Vanhemmille miehille voi huoletta olla oma mukava itsensä, katsoa silmiin ja ylipäätään kohdata ihminen kuin tuntemattomana ystävänä.

Tietysti voi olla mahdollista, että sinulle flirttaillaan, mutta pelkkä ystävällisyys ei ole sitä. :)

N30

Kiitos, hyvä huomio. Varmaan osa havainnoista voi ja onkin helposti juuri tuota. Se kassanaisen tapaus on kyllä jotain enemmän, sen näkee silmistä. Hivelee itsetuntoa kivasti, vaikka kyllä kai mä edelleen ihan mieheltä näytän, vaikka naururyppy silmäkulmaan jo tuleekin :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhempi mies kiinnostaa, ainakin tilapäissuhteissa ihan selvästi varmempi valinta. Nuoret miehet käyttäytyvät paljon arvaamattomammin. Vanhempi mies haluaa nuosta pillua ja ohjailee juhlamenoja kokemuksen varmuudella. Vanhempi mies osaa myös ottaa naisen ailahduksen kivasti huomioon.

N29

Vierailija
4/14 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asiakaspalvelijat hymyillään viran puolesta. Älä luule muuta.

Vierailija
5/14 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me asiakaspalvelijat hymyillään viran puolesta. Älä luule muuta.

En todellakaan luule. Aloituksen ydin onkin siinä että ihan randomit kiinnittää minuun jostain syystä huomiota. Tuo kassanainen on ainoa asiakaspalvelija, josta sellaiset vibat saanu.

Vierailija
6/14 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuckbuddy on 27v nuorempi, joten kyllä voi nuoret ovat vanhemmista kiinnostuneet. Ei tietenkään kaikki, mutta osa. Toisaalta kun itse olin tosi nuori paneskelin 40-50v naisten kanssa.

Vierailija
7/14 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kivanäköinen ja ystävälliseltä vaikuttava mies, niin ihmettelen jos et saisi huomiota. Olen tottunut uppiniskaisiin yrmyihin täällä Suomessa, joten kaikki sen kategorian ulkopuolelta on virkistävää.

Huomionarvoista on toki se, että naiset eivät yleensä elä pillu edellä. Eli huomionosoitukset eivät välttämättä tarkoita mitään ihmeellistä. Olen "kaunis" nuorehko nainen, ja on vaan helpottavaa jos vastaantulija vaikuttaa ns. turvalliselta eikä tarvitse näyttää siltä että on juuri murhannut jonkun (jotta vastapuoli ei alkaisi ehdottelemaan).

Loppukaneettina vielä se, että jos joku tekee aloitteen, niin kyllä siihen saa pienellä flirtillä vastata ja katsoa mitä käy. Tärkeintä on olla hyvä tyyppi iästä riippumatta.

Vierailija
8/14 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille naisille ikä ei ole niin merkittävä tekijä kuin useille miehille. Itselläni on 12 vuotta vanhempi mies. Minun silmääni neli-viisikymppinen mies on miehekkäimmillään, kuuma.

Enemmän hämmästyttää se, että olen nelikymppisenä naisena saanut lukuisia kuumia katseita pari-kolmikymppiltä miehiltä, toki vanhemmilta myös, mutta ihmetyttää juurikin nuorten kiima vanhempiin naisiin.

Olen kyllä saanut useasti kommentteja Milfiydestäni ja juuri töissä kaksi kollegaa (nainen ja kesäpoika) luulivat minua kymmenen vuotta nuoremmaksi.

Ja minua on yritetty iskeä bussipysäkillä, kuntosalilla PT pyysi treffeille, töissä jne. Puhumattakaan kun kävin miehen töiden gaalaillallisen jälkeisillä jatkoilla baarissa. Parin tunnin aikana ainakin n. kymmenen aloitetta miehiltä, vaikka oma mies oli vieressä. Törkein oli kun tanssin, niin eräs mies hipelöi persettäni, onneksi oma mies ei nähnyt, olisi antanut pataan. Toisen kerran eräs känniääliö alkoi avautumaan mulle että mulla on ihanat, pystyt tisut joita hän oli kuulemma tuijotellut puoli-iltaa.

Valitin miehestä henkilökunnalle kun Urpo ei jättänyt rauhaan.

Joten ikä on vain numero. Rohkeasti vaan aloitetta, jos olet kiinnostunut.

Vierailija
9/14 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kivanäköinen ja ystävälliseltä vaikuttava mies, niin ihmettelen jos et saisi huomiota. Olen tottunut uppiniskaisiin yrmyihin täällä Suomessa, joten kaikki sen kategorian ulkopuolelta on virkistävää.

Huomionarvoista on toki se, että naiset eivät yleensä elä pillu edellä. Eli huomionosoitukset eivät välttämättä tarkoita mitään ihmeellistä. Olen "kaunis" nuorehko nainen, ja on vaan helpottavaa jos vastaantulija vaikuttaa ns. turvalliselta eikä tarvitse näyttää siltä että on juuri murhannut jonkun (jotta vastapuoli ei alkaisi ehdottelemaan).

Loppukaneettina vielä se, että jos joku tekee aloitteen, niin kyllä siihen saa pienellä flirtillä vastata ja katsoa mitä käy. Tärkeintä on olla hyvä tyyppi iästä riippumatta.

Aika taviksen näköisenä itseäni pidän, joskin kroppa ja ryhti on parempi kuin monella nuorella miehellä.

Vaikka olen perusluonteeltani introvertti, niin työ on koulinut kohtaamaan ihmisiä. Katson silmiin, hymyilen ja voin jutella joutavia tuntemattoman kanssa niissäkin tilanteissa kun perusfinski tuijottaa varpaitaan ja on hipihiljaa. Toki koska salaa olenkin tuppisuu erakko, osaan pitää pääni kiinnikin ja kontaktit minimissä silloin kun se tilanteeseen tuntuu paremmin sopivan.

Ilman muuta kun naiselta kivaa huomiota saan niin samalla mitalla annan takaisin. Sitä pidemmälle en helpolla mene, en ole pillunkipeä vaikka toisinaan puutteessa joudun olemaankin.

Aloitin ketjun ihan sillä, että olen havainnut juurikin itseäni nuoremmilta saamani huomion lisääntyneen. Tosin muutama vuosi sitten, kun tuli käytyä baareissa, kävi pari kertaa niin että huomattavasti nuorempi nainen tuli vaihtamaan muutaman sanan ja pyysi suoraan puhelinnumeroa. Ne kerrat olen pannut tyttösten humalatilan piikkiin.

Vierailija
10/14 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vain unelmoida.

Vierailija
11/14 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika taviksen näköisenä itseäni pidän, joskin kroppa ja ryhti on parempi kuin monella nuorella miehellä.

Vaikka olen perusluonteeltani introvertti, niin työ on koulinut kohtaamaan ihmisiä. Katson silmiin, hymyilen ja voin jutella joutavia tuntemattoman kanssa niissäkin tilanteissa kun perusfinski tuijottaa varpaitaan ja on hipihiljaa. Toki koska salaa olenkin tuppisuu erakko, osaan pitää pääni kiinnikin ja kontaktit minimissä silloin kun se tilanteeseen tuntuu paremmin sopivan.

Ilman muuta kun naiselta kivaa huomiota saan niin samalla mitalla annan takaisin. Sitä pidemmälle en helpolla mene, en ole pillunkipeä vaikka toisinaan puutteessa joudun olemaankin.

Aloitin ketjun ihan sillä, että olen havainnut juurikin itseäni nuoremmilta saamani huomion lisääntyneen. Tosin muutama vuosi sitten, kun tuli käytyä baareissa, kävi pari kertaa niin että huomattavasti nuorempi nainen tuli vaihtamaan muutaman sanan ja pyysi suoraan puhelinnumeroa. Ne kerrat olen pannut tyttösten humalatilan piikkiin.

Kuulostat ihanalta mieheltä! Usko, että me naiset osataan lukea rivienvälistä. Juurikin kuulostat ”omani tyyppiseltä” mieheltä. Elämä opettaa naisia millaisiin miehiin ihastuu. Kuulostat kypsältä ja sympaattiselta, turvalliselta ja luotettavalta. Ja SE jos mikä on miehekästä ja miehekkäät miehet on kuumia.... Rohkeasti siis vain eteenpäin.

Vierailija
12/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti naiset etsivät turvaa eivätkä isoa pippeliä. Baarissa tapaa näitä täälläkin ahkerasti pyöriviä isokyrpiä, varsinaisia luuserien esikuvia. Kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä ilman kiimaa kuinka käyttäytyä asiallisesti ja miehisesti. Sellainen kiinnostaa. Itselleni ei baariseurassa ole väliä onko mies minkä ikäinen, vaan se miten käytäytyy ja millainen luonne on. Jostain sellaisesta löytyy se on kulta kunhan sopiva osuu paikalle.

Vierailija
13/14 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko enää "nuori" 28, mutta kyllä vanhemman miehen sharmikkuus on seksikästä. Poikien tökerö käytös, ylimielinen asenne ja kuvitelmat omasta olemattomasta miehisyydestä ovat todellinen turn-off.

Vierailija
14/14 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenko enää "nuori" 28

Alta kakskymppisen silmissä olet tietysti vanhus, mutta näin 45-vuotiaan näkökulmasta katsottuna olet nuori nainen parhaassa iässään (mitä oikeasti oletkin) ja alle parikymppiset ovat aivan teinejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi