Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi ok, että lapsi seisoo kengät jalassa ruokakaupan ostoskärryissä?

Vierailija
25.08.2018 |

Mitä mieltä olet?

Onko mielestäsi ok, että lapsi seisoo kengät jalassa ruokakaupan ostoskärryissä?

Vaihtoehdot

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan. Joissain ruokaa myytävissä kaupoissa kuten Prismassa myydään myös vaatteita eikä todellakaan kiva laittaa etenkään vaaleita vaatteita likaiseen kärryyn. Mutta eniten tietty inhottaa ruokatarvikkeiden sotkeentuminen.

Vierailija
22/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ok. Ei häiritse mua, vaikka toiset lapsiaan kärryissä antaisi olla. Joskus muksut uupuu ja ne ostoskärryt on oiva paikka levähtää, ilman että lapsen tarvii alkaa kiukkuamaan ja raivoamaan muiden shoppailijoiden iloksi.

Joskus on pakko piipahtaa ruokakaupassa väsyneenkin lapsen kanssa. Esim lääkärireissun yhteydessä.

Jos näin on välttämättä pakko tehdä niin ota sieltä kaupasta hedelmäpussi ja laita siihen ne lapsen kengät ennen kuin nostat lapsen sinne kärryyn.

Totta, hyvä idea! <3

Vaikkei se kiukkusia av-mammoja auta yhtään. Päinvastoin. tuhlataan vielä hyvää muovia noin joutavaan. ;)

Ei mee hukkaan kun otat pussin kotiin ja keräät siihen roskat :) itse käytän pelkästään hedelmäpusseja roskapusseina 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä olen selvinnyt kahden pienellä ikäerolla syntyneen lapsen kanssa niin, että kumpikaan ei ole ikinä ollut ostoskärryjen tavaraosassa?

Paljon olen elämässäni käynyt lasten kanssa kaupassa.

Ai niin, en ole myöskään ajellut lasten leikkipaikkojen läpi kotiovelleni siksi, etten olisi jaksanut kantaa Prisman ostoskasseja parkkipaikalta.

Laiskaa ja uusavutonta porukkaa, jos ei edes jaksa ottaa lapseltaan kenkiä pois laittaessaan tämän ostoskärryyn. Eihän siinä mene minuuttia enempää aikaa.

Vierailija
24/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Työskentelen logistiikkakeskuksessa, sellaisessa mistämenee ruokakauppaan juurikin noita elintarvikkeita. Kyllä ne ruokapakkaukset on pakkauksissa syystä; monet paketeista käyvät jo varastolla lattian kautta jiten se on ihan yksi ja sama seisooko Erkki-Petteri niissä ostoskärryissä vai ei.

Vierailija
25/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä olen selvinnyt kahden pienellä ikäerolla syntyneen lapsen kanssa niin, että kumpikaan ei ole ikinä ollut ostoskärryjen tavaraosassa?

Ai niin, en ole myöskään ajellut lasten leikkipaikkojen läpi kotiovelleni siksi, etten olisi jaksanut kantaa Prisman ostoskasseja parkkipaikalta.

Laiskaa ja uusavutonta porukkaa, jos ei edes jaksa ottaa lapseltaan kenkiä pois laittaessaan tämän ostoskärryyn. Eihän siinä mene minuuttia enempää aikaa.

Uu, sulle kirkkain kruunu!

Nyt on hieno yksilö joukossamme.

Vierailija
26/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin, lapsivihayhteiskunta.

Älä höpötä! Mä pidän lapsista ja ihastelen aina muiden pikku touhottajia (olen lapseton itse koska ei musta olisi äidiksi), mutta siitä en tykkää että ulkokengillä seistään ruokakärryssä. Siksi ehdotin sitä hedelmäpussitusta ennen kuin mennään kärryyn 🙄

Vierailija
27/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenkien hedelmäpussitusta😁

Vierailija
28/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa jossain lapsi- ja lapsiperhevapaita ruokakauppoja.

Tämä! Täytyy varmaan itse perustaa sellainen kohta jos eo muuten tunnu toteutuvan. En missään muussa kaupassa kävisikään.

Vierailija
29/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Työskentelen logistiikkakeskuksessa, sellaisessa mistämenee ruokakauppaan juurikin noita elintarvikkeita. Kyllä ne ruokapakkaukset on pakkauksissa syystä; monet paketeista käyvät jo varastolla lattian kautta jiten se on ihan yksi ja sama seisooko Erkki-Petteri niissä ostoskärryissä vai ei.

Miksi joissain kaupoissa (kuten täällä just sanottiin) on ne kiellot ettei saa seistä kärryissä, jos kerran siitä ei ole mitään haittaa?

Vierailija
30/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don't $hit where you eat, 1d1ots!

Vierailija
31/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tukussa/keskuksessa  sinä mahdat olla? Meillä kun mikään ruokapakkaus ei käy varaston lattialla, meillä on käytössä mm. sellaiset keksinnöt kuin kuormalavat ja pienemmille erille pahvilaatikko. Ei kukaan viitsi rasittaa selkäänsä sillä, että ripottelee tavarat lattialle, kaikille ja nimenomaan kerääjille helpompaa laittaa kaikki suoraa rullakkoon, jos ei kuormalavaa tarvita.

Vierailija
32/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydetään noudattamaan järkeenkäypiä sääntöjä -> "lapsivihayhteiskunta"

Vierailija
33/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joissain kaupoissa (kuten täällä just sanottiin) on ne kiellot ettei saa seistä kärryissä, jos kerran siitä ei ole mitään haittaa?

Koska kaupoissa tuppaavat palvella yleisöä. Tästä samasta aiheesta nousi palstalla metakka reilu kymmenen vuotta sitten. Palstalta juttu meni iltapäivälehtiin, joista sitten duopoli veti johtopäätöksensä.

Siitä ne kiellot tuli av-mammojen metakasta.

Vierailija
34/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ok. Ei häiritse mua, vaikka toiset lapsiaan kärryissä antaisi olla. Joskus muksut uupuu ja ne ostoskärryt on oiva paikka levähtää, ilman että lapsen tarvii alkaa kiukkuamaan ja raivoamaan muiden shoppailijoiden iloksi.

Joskus on pakko piipahtaa ruokakaupassa väsyneenkin lapsen kanssa. Esim lääkärireissun yhteydessä.

Jos näin on välttämättä pakko tehdä niin ota sieltä kaupasta hedelmäpussi ja laita siihen ne lapsen kengät ennen kuin nostat lapsen sinne kärryyn.

Totta, hyvä idea! <3

Vaikkei se kiukkusia av-mammoja auta yhtään. Päinvastoin. tuhlataan vielä hyvää muovia noin joutavaan. ;)

Ei mee hukkaan kun otat pussin kotiin ja keräät siihen roskat :) itse käytän pelkästään hedelmäpusseja roskapusseina 👍

Ei mee hukkaan tosiaan, kun sitten siinä hedelmäosaston kohdalla pentu on jo kyllästynyt istumaan kärryissä ja on huutanut ja märissyt puoli kaupan mittaa, että pääsee leluosastolle lääppiin romuja, niin lapsi nostetaan kärryistä pois ja muovipussit kenkien päältä otetaan käyttöön, eli perheen tomaatit, ym. kasvikset ja hedelmät pakataan kenkäpusseihin.

Vierailija
35/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin eli jos on mahdollisuus että niissä on likaa aikaisemmin, on sitten ihan sama mitä virkaheitot vanhemmat antaa lastensa tehdä?

Vierailija
36/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydetään noudattamaan järkeenkäypiä sääntöjä -> "lapsivihayhteiskunta"

:D

Vierailija
37/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uu, sulle kirkkain kruunu!

Nyt on hieno yksilö joukossamme.

Parempi yksilö kuin se joka ajaa vaikkapa pihaan kun parkkiruutu on "liian kaukana"

Vierailija
38/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen lapsivihaa se on, jos en halua laittaa ruokiani ja muita ostoksia jonkun likaisilla kengillään sotkimaan kärryyn?! Ja kyllä mä etupäässä niitä aikuisia vihaan, joka mahdollistaa sen lapsen pääsyn niihin kärryihin, kuin sitä lasta.

Vierailija
39/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaupoissa tuppaavat palvella yleisöä. Tästä samasta aiheesta nousi palstalla metakka reilu kymmenen vuotta sitten. Palstalta juttu meni iltapäivälehtiin, joista sitten duopoli veti johtopäätöksensä.

Hyvä että tähän takapajulaan saadaan edes jotain sivistystä edistäviä kieltoja.

Vierailija
40/72 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäs vaan lintuinfluenssan takia.

Tuskin kaupatkaan tykkää pestä turhaan niitä kärryjä koska sari-petterit ovat hemmoteultu pilalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän