Tässä ähkyssä kyselen, mitä teillä oli (tai on myöhemmin tänään) ruuaksi
Mä tein sellaista vuokaa, jossa oli kasvisblognesea (tomaattimurska, soijarouhe, porkkana, sipuli, kesäkurpitsa, sipuli, valkosipuli, mausteet), lasagnelevyn palasia ja viipaloitua kesäkurpitsaa, päällä juustoraastetta. Oli hyvää, mutta söin liikaa ja nyt on vähän ällö olo.
Kommentit (64)
Mä tein itse hampurilaisia ja söin kanssa melkoisen ähkyn.
Lihapullia, kantarellikastiketta ja salaattia.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan löydetty tässä syksyn aikana tasan yksi kantarelli!
Ap
Precosaa, buranaa, piimää ja jacky-makupala. Järkyttävä vatsatauti tai ruokamyrkytys. Ja päätä särkee niin että hulluksi tulee.
Banaani. Yksi ainoa banaani.
Rahat on loppu, eikä lisää ole tiedossa moneen viikkoon.
Tänään syötiin pari palaa sushia sekä sämpylän puolikkaat ruoaksi.
Pieniruokaisia ollaan, hidas aineenvaihdunta sairauksien takia, niin syödään tavallista vähemmän.
Linssikeittoa, jälkiruuaksi raikas kukkakaalipirtelö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Me ei ainuttakaan. Ostettiin noi.
Kohta ruokana ehkä yhtä palstan parjatuinta ruokaa: ruskeaan kastikkeeseen tehtyä jauhelihakastiketta ja spagettia, keitettyjä porkkanoita sekä jäävuorisalaatti-kurkku-tomaattisalaattia.
Vierailija kirjoitti:
Linssikeittoa, jälkiruuaksi raikas kukkakaalipirtelö.
Mun mies on ollut kasvissyöjä lähemmäs 30 vuotta, ja kyselin häneltä, miten monta kukkakaalipirtelöä on tullut syötyä. Kertoi tarkan lukumäärän. Meillä oli muuten eilen linssikeittoa ihan Niinistön lausunnon kunniaksi, mutta kukkakaalipirtelön jätin kuitenkin väliin.
Ap
Tulisesti maustettuja broilerin siipipaloja ja ihan perus salaattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kesä oli niin kuiva, että sieniä alkaa olla vasta nyt. Kannattaa mennä uudelleen metsään, sienikaudesta on povatti normaalia, ainoastaan vähän myöhästynyttä.
Ohis
Kasvistortilloja ja vegaanista suklaamousse <3 Täällä myös ähky
Tonnikalalasagnea. Jälkkäriksi maraboun mjölksuklaata ja pepsi maxia 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kesä oli niin kuiva, että sieniä alkaa olla vasta nyt. Kannattaa mennä uudelleen metsään, sienikaudesta on povatti normaalia, ainoastaan vähän myöhästynyttä.
Ohis
Käytiin just eilen, löytyi 0! Pitää mennä ens viikolla uudestaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kohta ruokana ehkä yhtä palstan parjatuinta ruokaa: ruskeaan kastikkeeseen tehtyä jauhelihakastiketta ja spagettia, keitettyjä porkkanoita sekä jäävuorisalaatti-kurkku-tomaattisalaattia.
Parjatkoot vaan, mutta on yksi parhaita ruokia.
Pinaattista kanacurrykastiketta ja riisiä sekä pakastevihanneksia lisukkeeksi. Iltapalaksi teen munakkaan.
Tilasin pitsat mulle ja teinipojalleni. Söin puolet. Huomenna loput. :)
Tein kiinalaista ruokaa. Alkuruuaksi kana-sienikeitto, pääruuaksi riisiä, inkivääripossua ja salaattia. Jälkiruuaksi macchiato-suklaa-jäätelöä.
Ruokajuomaksi saa valita teetä tai maitoa.
Ruoka on valmista, mutta odotan esikoista ja kahta kaveriaan kaupungilta tuossa seitsemän jälkeen, jolloin syödään.
Eilen kävin syömässä kasvisravintolassa ja tänään tilaan pizzaa.