Mitä asioita ette tee vaikka haluaisitte tehdä niitä? Miksi?
Kommentit (53)
Erittäin hyvä kysymys.
Saako miettiä vähän?
Ei ole varaa ostaa huvilaa Italiasta tai yksityislentokonetta, en myöskään ole syntynyt Usassa joten en voi ryhtyä CIA:n agentiksi.
En matkustele, koska en ole kinä lentänyt enkä osaa toimia lentokentällä enkä tiedä mihin mennä ja mitä tehdä. Mikä on lähtöselvitys, mihin laitetaan matkatavarat ja koska, nestettäkö ei saa ottaa koneeseen jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvä kysymys.
Saako miettiä vähän?
Olkaa hyvä. Ei mitään kiirettä.
Tanakkana katastrofiajattelijana lähes kaiken uuden suunnittelemiseen liittyy karmeita mielikuvia. Turhan usein jään jumiin niihin. En ole saanut lähdettyä tanssikurssille, ulkomaanmatkalle tai nettitreffeille viime vuosina koska mieli vakuuttaa minut että ainakaan ei voi tapahtua mitään hyvää.
En harrasta seksiä. Koitapa arvata miksi. t. mies
En ole jediritari vaikka olen lapsuudesta asti halunnut olla.
En myrkytä naapurin räksyttävää koiraa, koska niinhän ei tietenkään saa tehdä, vaikka mieli tekis. Prkl.
En elä sellaista elämää kuin haluaisin. Kiutos lasten ja puolison.
Vierailija kirjoitti:
En harrasta seksiä. Koitapa arvata miksi. t. mies
No jo tuo sinun kommentointisi selittää kaiken. 'En harrasta seksiä, arvaa miksi.' Voi nyt j*malauta! Naiset on sinulle siis pelkkänä patjana olemista. Hyi hitto! Ja nimimerkki mies, helvatun vätys olet!
En tee lapsia. En usko maailman pysyvän hänelle hyvänä paikkana elää kovin kauan.
En harrasta seksiä kuuman tuttava miehen kanssa vaikka ajattelen häntä ja suudelmiamme päivittäin. Siksi koska olen varattu.
Vierailija kirjoitti:
En tee lapsia. En usko maailman pysyvän hänelle hyvänä paikkana elää kovin kauan.
Samat ajatukset, lisäksi en halua jatkaa geenejäni eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvä kysymys.
Saako miettiä vähän?
Olkaa hyvä. Ei mitään kiirettä.
Kiitos, olette hyvin jalomielinen. Mietin edelleen.
2
En harrasta hikiliikuntaa, haluaisin jatkaa vaikka zumbaa tai jotain muuta rytmikästä, joka kohottaisi kuntoa nopeasti. Syynä sille, että nykyisin paha hikiurtikaria, joka saa ihon ärtymään viidessä minuutissa hikoilun alkamisesta. Harmittaa. (Ja joo, ei ole mulle uusi ongelma; ihotautilääkärillä käyty monta kertaa, useita lääkkeitä kokeiltu, ruokavalioita testailtu jne., toistaiseksi ei mitään apuja.)
En mässytä joka päivä herkkuja, koska ajattelen terveyttäni ja ulkonäköäni.
Laihduttaa.
Koska olen hyvä keksimään tekosyitä ja selittämään puppua. Myös itselleni.
Elämässäni ei ole seksiä ja kaikkea söpöstelyhipsuttelua vaikka haluaisin, koska ei ole kumppania tai ketään kenen kanssa tehdä noita asioita (seksi ja läheisyys).
Kaikkea muuta haluamaani teen tai menen niitä kohti.
En käy mäkissä syömässä vaikka silloin tällöin haluaisin, koska siellä on niin meluisaa ja epämiellyttävää syödä.