Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tutustua vastakkaiseen sukupuoleen jos

Vierailija
25.08.2018 |

Ei halua käydä baareissa, tai alistua nettideittailuun? Uudet harrastuksetkin ovat poissuljettuja.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä- ja tuttavapiirin kautta.

Vierailija
2/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi niin moni vastustaa nettideittailua. Kyllä siellä on miehiä tositarkoituksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei oo ystäviä ja tuttaviakaan.

Vierailija
4/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuisin sinkuksi, ei kai olisi muuta tapaa kuin nettideitit.

En oikein tapaa ihmisiä ja en kyllä osaa alkaa tuttavuutta tekemään kirjaston tai kaupan hyllyjen välissä tai lenkkipolulla....

Asia oli teininä eri juttu, pörrättiin porukoissa ja introverttikin törmäsi paria hakeviin ihmisiin.

Vierailija
5/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksesta minä löysin.

Vierailija
6/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pahaa nettideiteissä on?

Siellä peli henki on selvä, kaikki hakevat seuraa.

Paljon hankalampi lähestyä jotain tuntematonta, josta ei tiedä, onko se sinkku vai suhteessa, oliko tuo kiinnostusta vai pelkkää kohteliaisuutta....

En tanssi, harrastukseni ovat yksinäisiä tai miesvaltaisia...

Onneksi olen naimisissa.

Vierailija
7/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Paljon hankalampi lähestyä jotain tuntematonta, josta ei tiedä, onko se sinkku vai suhteessa, oliko tuo kiinnostusta vai pelkkää kohteliaisuutta....

Onneksi olen naimisissa.

Olen siis mies.

Vierailija
8/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Onneksi olen naimisissa.

Olen siis mies.

Vierailija
9/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää mitään löysin jo.

Vierailija
10/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että ap on mies. Ikisinkkunainen on aika äärettömän harvinainen otus. Tämä palsta sen sijaan on täynnä katkeroituneita ikisinkkumiehiä, joiden ainoa tilaisuus päästä keskustelemaan naisten kanssa tämä palsta on.

Vierailija
11/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä?

Vierailija
12/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, ehkä tuo asenteesi "alistua nettideittailuun" on asenteesi myös muutoin elämässä. Harvaa kukaan on tullut kotoa hakemaan ystäväksi tai kumppaniksi. Kyllä itsekin vois hiukan edes yrittää.... avata suunsa, olla liikkeellä, tehdä vaikka se nettideittiprofiili. Mitä sinulla on menetettävää? Ei se mitään ota jos ei annakaan ja jos et yritä niin silloin et ainakaan mitään saa. 

Vierailija
13/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin mieheni kansalaisopiston pitsinnypläyskurssilla.

Vierailija
14/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemällä rohkeasti juttelemaan ihan missä vaan, kuten kirjastossa, ruokakaupassa, uimarannalla tai venesatamassa.

Vierailija
15/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menemällä rohkeasti juttelemaan ihan missä vaan, kuten kirjastossa, ruokakaupassa, uimarannalla tai venesatamassa.

Ja tämä neuvo sopii niin naisille kuin miehillekin.

Vierailija
16/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ei yllätä että tällä palstalla yritetään vaan pönkittää omaa itsetuntoaan nettideittailun autuudesta :D

Hyvin on varmaan mennyt kun täällä vielä loisivat ja kaipaavat lisää uhreja... haluatko tosiaan olla yksi heistä?

Mun vinkki on, että anna olla ja elä. Jos asetat itsellesi tavoitteita ollaksesi onnellinen, ja vielä takennat jonkun häkkyrän sen ympärille niin et koskaan saavuta oikeaa onnea. Saavutat vain palkinnon, josta voit todeta että tässä se nyt sitten on.

Vierailija
17/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vaikka jonnekin lavatansseihin.

Vierailija
18/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi niin moni vastustaa nettideittailua. Kyllä siellä on miehiä tositarkoituksella.

No varmasti on, mutta millaisia. Siitä en menisi takuuseen

Vierailija
19/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oikein viitsi laittaa itsestäni kuvia netin deittipalstoille, koska toinen silmäni karsastaa hieman ja samaisen silmän yläluomi lerpattaa hieman.

Välillä enemmän, välillä vähemmän.

Olen huomannut että vireystila vaikuttaa paljon asiaan, eli jos olen vaikka hyvin väsynyt, luomi lerpattaa huomattavasti enemmän, pirteänä ei juurikaan.

Karsastusta ei isommin juuri muuten huomaa, mutta kuvissa eteenkin sen näkee selvästi. Tämä vaikuttaa myös itsetuntooni naisten suhteen, kun olen sillä mielellä.

Muutenkin pyrin välttelemään pidempään silmiin katsomista, oli kyseessä sitten kuka tahansa.

Mitä siis suosittelisitte?

T. mies 30+

Vierailija
20/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmasti on, mutta millaisia. Siitä en menisi takuuseen

Ehkä ei niin hyvännäköisiä kuin ne pelimiehet mutta hyviä muuten ja kunnollisia.

Naiset tekevät tuossa virheen että hakevat mahdollisimman hyvännäköistä miestä jotka sitten käyttävät naista vain hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän