Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biisi, johon liittyy sinulle tärkeä muisto vuosien takaa?

Vierailija
25.08.2018 |

Voit myös kertoa muiston, itse en halua, laitan vain biisin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallullah Sonata Arctica? Hieno biisi, mutta illan viimeisenä hitaana "väärän miehen" kanssa tanssittuna piinaavan pitkä. Kun "se oikea", jonka kanssa toivoin tanssivani, katseli koko ajan.

Vierailija
2/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deftones My Own Summer. Exäni rakasti biisiä ja kuuli sanat aina väärin. "I think God is moving his tongue". Hän kuuli "I think eyes move it, it's time" :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl Smithin biisi Axl Smithin kanssa.

Vierailija
4/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin jonkinlaista aikuista murrosikää ja olin itseni kanssa täysin hukassa. Mulla oli sutinaa vähän siellä ja täällä ja yks mies laittoi mulle tämän biisin vinkkinä, että hän huomaa sisäisen taisteluni. Videossa on paljon visuaalisia elementtejä, jotka sivuavat sen aikaista elämääni. Kun katson naista videossa, tuntuu kuin katsoisin peilikuvaani ja laulaisin itselleni. Tykkään biisistä muutenkin erittäin paljon ja se on parhaat-ikinä-listani ykkösenä. Vieläkin menee kylmät väreet kun kuuntelen tämän.

Vierailija
5/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän biisin aikana Jennin keikalla minä ja nykyinen mieheni tajusimme että kuulumme yhteen. Vaikkei mikään romanttinen kappale olekaan mutta meille the biisi.

Vierailija
6/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

%2Cwn

Yö elämäni rakkauden kanssa tulee tästä aina mieleen.

Pariskuntaa meistä ei tullut, hän oli varattu ja lopulta minäkin perustin perheen toisaalla.

Vierailija
7/7 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rita Ora - Anywhere. Ei kylläkään vanha biisi eikä muistot ole vuosien takaa, mutta tätä kuunnellessa tulee elämäni paras kevät ja eräs ystäväni mieleen, joka päätti elämänsä kesken..  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi