Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tutustua vastakkaiseen sukupuoleen jos

Vierailija
25.08.2018 |

Ei halua käydä baareissa, tai alistua nettideittailuun? Uudet harrastuksetkin ovat poissuljettuja.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku nainen haluaisi tutustua mieheen, jolla ei ole ystäviä eikä tuttavia, joka ei halua kokeilla mitään uusia harrastuksia, joka ei käy baareissa ja on muutenkin ilmeisen ehdoton mielipiteissään?

Vierailija
22/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en oikein viitsi laittaa itsestäni kuvia netin deittipalstoille, koska toinen silmäni karsastaa hieman ja samaisen silmän yläluomi lerpattaa hieman.

Välillä enemmän, välillä vähemmän.

Olen huomannut että vireystila vaikuttaa paljon asiaan, eli jos olen vaikka hyvin väsynyt, luomi lerpattaa huomattavasti enemmän, pirteänä ei juurikaan.

Karsastusta ei isommin juuri muuten huomaa, mutta kuvissa eteenkin sen näkee selvästi. Tämä vaikuttaa myös itsetuntooni naisten suhteen, kun olen sillä mielellä.

Muutenkin pyrin välttelemään pidempään silmiin katsomista, oli kyseessä sitten kuka tahansa.

Mitä siis suosittelisitte?

T. mies 30+

Kuulostat suloiselle! Laita vaan rohkeasti kuva tinderiin, ei kaikki ole pinnallisia! Oot vaan persoonallinen, erotut massasta. Muista hymyilla kuvassa, 'passikuvat' on tylsia!

T. Sinkkunainen 30+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi