Miksi nykylapsilla pitää olla älypuhelimet, tietokoneet ja merkkivaatteet?
Mitenhän site ennen tultiin toimeen kun ei ollut älypuhelimia, tietokoneita tai merkkivaatteita? Miettikää nyt omaa lapsuuttanne. Jos oli kaverille jotain asiaa, ei soiteltu tai tekstailtu vaan mentiin ovelle koputtamaan ja kysymään onko kaveri kotona. Ei sitä myöskään vietetty aikaa nenä tietokoneen ruudussa kiinni pelaten vaan juostiin ulkonaleikkimässä kavereiden kanssa. Eikä niitä merkkivaatteita toodellalaan ollut, vaatteet olivat aina sukulaisten vanhoja tai jos jotain ei ollut niin se sitten tehtiin itse. Ei rahaa silloinkaan ollut liiemmin mutta terveitä tasapainoisia aikuisia meistä kaikista siitähuolimatta silti kuitenkin kasvoi.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ennenkin piti olla merkkivaatteet ja uusin puhelin/muu tekninen härpäke. Ihan tyhmää mutta niin se vaan oli.
T. -91
Toista se oli 60- ja 70- luvulla.
Ap
70-luvulla kaikilla piti olla haisaappaat, levikset ja lahkeet tungettuna takaa niihin saappaisiin ja iso muovikampa perstaskussa.
Mitkä ne selllaoset muuten oli? Haikuvioidut? Minulla oli vain Nokialaiset, mutta en pahemmin käyttänyt niitä. Käytin ennemmin balleriinoja tai siis avokkaita kuten niitä silloin kutsuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ennenkin piti olla merkkivaatteet ja uusin puhelin/muu tekninen härpäke. Ihan tyhmää mutta niin se vaan oli.
T. -91
Toista se oli 60- ja 70- luvulla.
Ap
70-luvulla kaikilla piti olla haisaappaat, levikset ja lahkeet tungettuna takaa niihin saappaisiin ja iso muovikampa perstaskussa.
Mitkä ne selllaoset muuten oli? Haikuvioidut? Minulla oli vain Nokialaiset, mutta en pahemmin käyttänyt niitä. Käytin ennemmin balleriinoja tai siis avokkaita kuten niitä silloin kutsuttiin.
https://www.nokianjalkineet.fi/tuote/hai-2/?gclid=CjwKCAjwwo7cBRBwEiwAM…