1,70€ rahaa, mitä syötävää ostaisit sillä?
Itse kallistun suklaaseen, ihan levyä tolla ei saa. Vie nälän ja on hyvää. Kotona ei mitään muuta kuin vähän makaroonia. Se ei nappaa nyt yhtään eikä kananmunat, joku kuitenkin ehdottaa kohta niitä.
Kommentit (45)
Tinkisin kauppiaalta yhden ravun.
Tai kerjäisin omenia, ostaisin lidlistä margariini ,kaurahiutale ja tekisin omenahyvettä jos ois tarvikkeet muutoin ni vaniljakastikkeen
Vierailija kirjoitti:
Perunoita ja halvimman grilli- tai uunimakkarapaketin = makkaraperunat, nam.
Hyvä idea!
Ei ap
Lähe ulos syömään ja osta Mäkkäristä euron juusto. Jää vielä 70 c jolla saat lidukasta suklaalevyn.
Kerää muutama pullo/tölkki että saat 2 euroa kasaan ja pelaa sitten hedelmäpeliä.
S marketista saa euron kalapuikkorasian ja vielä jää makarooneihinkin loppuraha
Kai sulla edes pastaa löytyy kaapista? Osta kaksi purkkia papuja tomaattikastikkeessa.
Ei ap kysynyt neuvoja, hän tietää jo mitä itse ostaa. Hän kysyi mitä me muut haluaisimme.
Mä ostaisin leivoksen. Koska ruokaa mulla on kaapit täynnä, mutta mitään makeaa ei.
Kuivapapuja tai linssejä, voit saada jopa 500g entnisestä kaupasta.
Linssipaketti, pieni tomaattimurska.
Menisin kauppaan yhdeksän jälkeen illalla, jolloin monet tuotteet ovat alennuksessa, osa varmaan jopa -50%. Siten sinulla olisikin käytössä tavallaan 3,40 e. Voisit myös tehdä kävelyretken vilkkaalle paikalle, josta voisi löytyä muutama juomatölkki. Niillä saisit vaikka euron lisää.
Keppana ja sitä nauttimaan leipäjonoon
Karkkipussin. Jos on punnittavia irtokarkkeja niin koko rahalla :-) Jos illalla nälkä niin voit keittää kananmunaa (sitähän sulla oli kaapissa). Ja jos vielä löytyisi pullo pari niin saisit lisää rahaa... Ja tietenkin sieltä kaupasta missä edullisin kilohinta karkeissa :-) Mutta kyllä 1,70 eurolla ihan kivan sokerihumalan saa :-) Jossain kaupoissa on -30 prossan karkkejakin...
Ostaisin varmaan jonkun valmiskeiton tai Karjalanpiirakoita. 😅😂 Tai tonnikalaa. En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ap kysynyt neuvoja, hän tietää jo mitä itse ostaa. Hän kysyi mitä me muut haluaisimme.
Mä ostaisin leivoksen. Koska ruokaa mulla on kaapit täynnä, mutta mitään makeaa ei.
Jos olisi vain tuon verran rahaa, niin ostaisin kuivapapuja tai linssejä, koska niistä saa ruokaa moneksi päiväksi. Olen tulla edellä jo kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Banaaneja.
Ne kun kuorii vielä ennen punnitusta niin ei maksa turhasta.
Perunoilla pärjää hyvin pitkältikin. Irlanti todisteena.
Pelkät perunat eivät ole mikään makuelämys toki. Mutta jää hengissä.
Näin kirjoitti:
Riippuu siitä mitä sulla on kotona ? Onko jauhoja , leivinjauhetta onko jotain juutonkänttyä. Ehkä ostaisin tomaatin ja tomattimurskaa ja tekisin margarita pizzaa jos muut aineet löytyy.
Ehkä lidlin suklaata ja kermaa ois kremainen makaronipasta ja suklaa jälkkäri.
No ei tosiaan ole mitään muuta kuin makaroonia vähän. Ja jotain mausteita. Ap
Lidlistä hernekeittoo. Pärjäät useammankin päivän.