1,70€ rahaa, mitä syötävää ostaisit sillä?
Itse kallistun suklaaseen, ihan levyä tolla ei saa. Vie nälän ja on hyvää. Kotona ei mitään muuta kuin vähän makaroonia. Se ei nappaa nyt yhtään eikä kananmunat, joku kuitenkin ehdottaa kohta niitä.
Kommentit (45)
Laita pajatsoon ja katso, tuleeko lisää.
Lidlin paistopisteestä jotain hyviä.
Osta perunoita, niistä voi tehdä monenlaista, ovat ravitsevia ja hyviä sekä edullisia.
Osta suklaa lidlistä, siellä on halpoja. Sieltä saa myös hyviä donitseja yms.
Itse ostaisin kyllä purkin tonnikalaa ja makaronipussin, mutta jos ei olekaan kyse siitä, että sulla on nälkä, vaan herkuttelusta, niin vähän eri juttu.
Osta salaattibaarista 1,70 täytteet, keitä kotona makaroonit ja heitä täytteet sekaan... makaroonisalaatti on valmis. Jotain kermaviiliä se tosin vähän kaipais.
Tonnikalaa. Sen kotona olevan makaronin kanssa tulee mainio tonnikalapasta.
Kaksi kiloa perunoita. Ruokaa yhdelle koko viikoksi.
Kun nyt kerta kysyit, että mitä ostaisit, niin mä ostaisin makaronia ja kaurahiutaleita.
Tonnikalapurkki maksaa (öljy) muistaakseni 1,25€. Sit jäis vielä 0,45€....
Ja kohta joku sanoo, et kerää pulloja.... toi 1,70€ muodostuu jo 2 x 0,40€ pullosta + 0,90€ tilillä.
Menisin viivana Lidliin, mutta lähin on 15km päässä....
Ostaisin kananmunia ja sardiineja
Nälkähän sulla ei ole, jos suklaata ostaisit. Olet äidin ruokapöydässä ja mielesi tekee vain jotain naposteltavaa.
Riippuu siitä mitä sulla on kotona ? Onko jauhoja , leivinjauhetta onko jotain juutonkänttyä. Ehkä ostaisin tomaatin ja tomattimurskaa ja tekisin margarita pizzaa jos muut aineet löytyy.
Ehkä lidlin suklaata ja kermaa ois kremainen makaronipasta ja suklaa jälkkäri.
Perunoita ja halvimman grilli- tai uunimakkarapaketin = makkaraperunat, nam.
Vierailija kirjoitti:
Osta salaattibaarista 1,70 täytteet, keitä kotona makaroonit ja heitä täytteet sekaan... makaroonisalaatti on valmis. Jotain kermaviiliä se tosin vähän kaipais.
Kermaviili n. 0,60, jää paljon rahaa salaattibaariin, nehän ovat tunnetusti halpoja.
Kuivattuja herneitä ja niistä hernekeitto!
Sitä mitä tekisi mieli ja mihin tuo riittäisi.