1,70€ rahaa, mitä syötävää ostaisit sillä?
Itse kallistun suklaaseen, ihan levyä tolla ei saa. Vie nälän ja on hyvää. Kotona ei mitään muuta kuin vähän makaroonia. Se ei nappaa nyt yhtään eikä kananmunat, joku kuitenkin ehdottaa kohta niitä.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Laita pajatsoon ja katso, tuleeko lisää.
Mistä löydät enää pajatsoja?
Papuja tomaattikastikkeessa 0,55e ja syö se makaronin kanssa.
Tomaattimurskaprk 0,60, sipuli 0,15, reissumiespussi 0,40e. Tee "salsa" ja syö leivän päällä.
Asuuko joku tuttava lähellä. Keksi joku asia ja kutsuta itsesi kylään. Siellä varmaan tarjotaan jotakin. Kehu sitä tarjottavaa ja sano, että olisi pa kotona näin hyvää. Sano vaikka, että saanko viedä vähän kotiin, kun oli niin herkullista. Ei sillä rahalla oikeasti saa muuta kun kananmunia. Minä asun Vantaalla. Jos olet jossakin lähellä, voin ostaa sinulle ruokaa jääkaapin täyteen.
Asuuko joku tuttava lähellä. Keksi joku asia ja kutsuta itsesi kylään. Siellä varmaan tarjotaan jotakin. Kehu sitä tarjottavaa ja sano, että olisi pa kotona näin hyvää. Sano vaikka, että saanko viedä vähän kotiin, kun oli niin herkullista. Ei sillä rahalla oikeasti saa muuta kun kananmunia. Minä asun Vantaalla. Jos olet jossakin lähellä, voin ostaa sinulle ruokaa jääkaapin täyteen.
Kiitos kaikille! Ostan paketin kalapuikkoja ja loppurahalla perunaa. Ap