Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1,70€ rahaa, mitä syötävää ostaisit sillä?

Vierailija
25.08.2018 |

Itse kallistun suklaaseen, ihan levyä tolla ei saa. Vie nälän ja on hyvää. Kotona ei mitään muuta kuin vähän makaroonia. Se ei nappaa nyt yhtään eikä kananmunat, joku kuitenkin ehdottaa kohta niitä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille! Ostan paketin kalapuikkoja ja loppurahalla perunaa. Ap

Vierailija
42/45 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita pajatsoon ja katso, tuleeko lisää.

Mistä löydät enää pajatsoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papuja tomaattikastikkeessa 0,55e ja syö se makaronin kanssa.

Tomaattimurskaprk 0,60, sipuli 0,15, reissumiespussi 0,40e. Tee "salsa" ja syö leivän päällä.

Vierailija
44/45 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko joku tuttava lähellä. Keksi joku asia ja kutsuta itsesi kylään. Siellä varmaan tarjotaan jotakin. Kehu sitä tarjottavaa ja sano, että olisi pa kotona näin hyvää. Sano vaikka, että saanko viedä vähän kotiin, kun oli niin herkullista. Ei sillä rahalla oikeasti saa muuta kun kananmunia. Minä asun Vantaalla. Jos olet jossakin lähellä, voin ostaa sinulle ruokaa jääkaapin täyteen.

Vierailija
45/45 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko joku tuttava lähellä. Keksi joku asia ja kutsuta itsesi kylään. Siellä varmaan tarjotaan jotakin. Kehu sitä tarjottavaa ja sano, että olisi pa kotona näin hyvää. Sano vaikka, että saanko viedä vähän kotiin, kun oli niin herkullista. Ei sillä rahalla oikeasti saa muuta kun kananmunia. Minä asun Vantaalla. Jos olet jossakin lähellä, voin ostaa sinulle ruokaa jääkaapin täyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi