Matkamme kohti uutta kipinää ja vahvempaa suhdetta
Olemme pitkään yhdessä ollut nelikymppinen pariskunta: aivan tavallisia, työssäkäyviä ja perheellisiä. Suhteemme on aina ollut hyvä, mutta siitä puuttui se tietty kipinä. Myös makuuhuoneen puolella oli melko hiljaista ja yksitotista – ei suorastaan huonoa, mutta vain tyydyttävää.
Leikittelimme pitkään ajatuksella kolmannesta pyörästä, ja yhtenä lapsivapaana iltana päätimme vihdoin toteuttaa haaveen. Selailimme monenlaisia sivustoja, kuten Alastonsuomea ja Tinderiä. Treffiseuraa löytyikin lopulta Alastonsuomen kautta, ja tämä kolmas pyörä oli kriteerimme täyttävä mies.
Sovimme yhteiset pelisäännöt, ja sen jälkeen oli treffien aika. Tapasimme luonnollisesti julkisella paikalla, ja kaikki sujui täysin odotetusti – meillä oli todella hauskaa. Ilta päättyi hienoissa merkeissä, ja päätimme kokeilla vakinaistaa tapailua löytämämme herrasmiehen kanssa.
Asiat sujuivat mahtavasti, ja tämän myötä myös meidän kotiimme alkoi molemmin puolin löytyä enemmän läheisyyttä, tunnetta ja kipinää. Parin nainen kävi vieraan miehen luona noin kymmenen kertaa, ja palasimme arkeen monta kokemusta rikkaampana.
Koska kipinä syttyi uudelleen myös kotona ja ymmärsimme näiden kokemuksien kautta, kuinka paljon toisiamme rakastamme, tulimme siihen tulokseen, ettemme enää tarvitse tai halua niin sanottua varamiestä. Ehkä teemme joskus uudestaan jotain vastaavaa, ehkä emme.
Nyt takana on hieno, toisiamme lähentänyt ja suhdettamme vahvistanut kokemus, ja olemme onnellisempia kuin koskaan.
Tämä on vain meidän tarinamme ja kokemuksemme – olisi mukava kuulla, onko muillakin vastaava järjestely toiminut.
Kommentit (2)
En ymmärrä miten tuo nyt niin älyttömästi vähensi teitä lisää ja paransi seksielämää mutta ei kai mun tarvitsekaan.
Itselleni tärkeintä on että kumppani kuulee minua oikeasti ja huomioi minua välillä tavoin joista tietää minun ilahtuvat. Ja että hän tuo oma-alotteisesti myös yhteiseen pöytään silloin tällöin jotain uutta. Tällöin kiihotun hänestä aina uudelleen ja haluan tehdä vastavuoroisesti hänelle kaikkea mahdollisesti mistä hän pitää ja tuoden uusia ideoita.
Ei ole ollut tarvetta sekoittaa muita ihmisiä suhteeseemme.
Valheellista uskottelua.