Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät hiukset miehellä

Vierailija
25.08.2018 |

Mielipiteitä? Tunnen oikeasti vain kaksi pitkähiuksista miestä, ja he ovat veljeksiä joilla molemmilla pitkähiuksisuus liittyy jotenkin metallimusiikin ja hassua sinänsä koska he ovat todella uskonnollisesta perheestä... mutta siis, ajauduin sivuraiteille. Laittakaapa kuvia mielestänne hyvännäköisistä pitkähiuksisista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ot, mutta.

Pitkähiuksiset miehet on nykyään joko metallipäitä, niin kuin sanoit, tai sitten vanhoja. Koska vanhojen miesten nuoruudessa oli siistii olla kundilla pitkä tukka. Joillekin se jäi, tosin harveni.

Vierailija
2/10 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no mä kyllä tunnen paljonkin pitkähiuksisia nuoria miehiä.

Ovat jotain hipstereitä, hippejä tai boheemeja kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole hevari mutta hänellä oli pitkät hiukset 37v asti. Sitten alkoi hiukset harventua ja koska ei halunut Juice tukkaa niin leikkasi. Hiukset eivät edustaneet mitään ideologiaa. Ne nyt vain oli pitkät.Hyvän näköisistä pitkätukista löydät itsekin kuvia netistä vaikka kuinka paljon.

Vierailija
4/10 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjota kuvahakuun vaikka long hair men nii eiköhän sieltä löydy.

Vierailija
5/10 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeastaan tiedä parempaa kuin pitkä tukka ja lyhyt parta. Jeesuksen tietävät kaikki, nämä herkut (lue: todelliset j-miehet) puolestaan seikkailevat Black Sailsissa. Iskevät hormoneihin kuin miljoona volttia. Jostain syystä tosielämä kalpenee :D -N39

https://i.pinimg.com/originals/2b/36/ea/2b36eaa97f625a4463aea38737552f1…

https://vignette.wikia.nocookie.net/black-sails/images/7/7d/Captain_van…

Vierailija
6/10 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät, vahvat puhtaat ja hyvin hoidetut hiukset miehellä ehdottomasti++++++

Ja jos vielä kaupan päälle hevari, ++++++ lisää!

Itse nuoresta asti hevaripiireissä viihtynyt hevarin kanssa naimisissa toista kymmentä vuotta. 

Vierailija
7/10 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähiuksiset miehet, hyi yök. Pitkät hiukset kuuluvat naiselle ja miehellä ne on vastenmieliset. Tehdäänkö hei molemmille nutturat, saanko lainata sun pinnejä ja ponnarilenkkejä, letitetäänkö toistemme hiukset?

Vierailija
8/10 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hiukset lyhyet tai pitkät ja tai vaikka päälaki kokonaan kalju, niin olennaista minusta on se, että päänuppi on siistit. 

Vierailija
9/10 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkähiuksiset miehet, hyi yök. Pitkät hiukset kuuluvat naiselle ja miehellä ne on vastenmieliset. Tehdäänkö hei molemmille nutturat, saanko lainata sun pinnejä ja ponnarilenkkejä, letitetäänkö toistemme hiukset?

Ihanaa, ihan kuin minun kirjoitus! En voi ottaa tosissani pitkähiuksista miestä. Pitkät hiukset miehellä, olipa hän ihan mitä vain, ei miellytä silmääni ollenkaan. Jos miehellä on pitkät hiukset, niin en edes vilkaise häntä.

Vierailija
10/10 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää henkilökohtaisesti, täydellinen turn-off. Ei sillä ole miehen maskuliinisuuden kanssa mitään tekemistä, en vain pidä esteettiseltä näkökannalta. Olen tavannut vain yhden miehen (puoliksi ulkomaalainen) jolla oli oikeasti hienon näköiset pitkät hiukset, luonnostaan piikkisuorat ja tummat ja ne sopivat hänelle hyvin, mutta silti luulen että sekin tyyppi olisi ollut kuumempi lyhyttukkaisena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän