Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisystävä suuttui kun kirjauduin sisään Chromeen hänen läppärillä

Vierailija
25.08.2018 |

Kirjauduin Chromeen omilla tunnuksillani. Tämä siis tarkoittaa että Chrome jakaa sivuhistorian, lataukset, evästeet, salasanat jne. Hän ilmeisesti luuli että olin tehnyt sen vakoillakseni häntä. Kieltämättä on ollut mielenkiintoista katsella millä sivuilla hän on käynyt. Mielestäni kuitenkin vähän ylireagointia suuttua tuosta? Vai peitteleekö jotain isompaakin?

M27

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se salailee jotain. Jätä se. Ansaitset paremman.

Hän ansaitsee paremman, ap taas kaltaisensa lurkin.

Vierailija
22/27 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväsihän oli oikeassa! Sä vakoilit hänen tekemisiään netissä! Idiootti!

Oikeat Miehet eivät tee tuollaista tarkoituksella eivätkä tule vinkumaan vauvapalstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että mun läppäriä käyttää muut kuin minä. Se on mun oma, ja haluan olla itse kaikella tavalla tietoinen, vastuussa ja itsenäinen sen suhteen, missä sillä koneella käydään.

Toisen läppärin nappaaminen ja sillä nettiin meneminen luvatta on mun mielestä todella törkeää käytöstä.

Vierailija
24/27 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
25/27 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua että mun läppäriä käyttää muut kuin minä. Se on mun oma, ja haluan olla itse kaikella tavalla tietoinen, vastuussa ja itsenäinen sen suhteen, missä sillä koneella käydään.

Toisen läppärin nappaaminen ja sillä nettiin meneminen luvatta on mun mielestä todella törkeää käytöstä.

Mitä sitten peittelet kun olet noin yksityinen?

Vierailija
26/27 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi salailee jotain.

Vierailija
27/27 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kerran urkit hänen sivuhistoriaansa, niin se tarkoittanee sitä että tosiaan vakoilet mitä hän tekee. Syytäkin suuttua ja pitää olla vähän hidas jos ei tuota tajua.

Normaali tasapainoinen nainen ei suuttuisi tuosta, koska hänellä ei olisi mitään peiteltävää.

Kyllä vaan suutahtaa siitä kun mies jakaa naisen koko elämän itselleen, sähköpostien ja kaikkien some-tilien käyttäjätunnukset sekä salasanat muun muassa.