Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ilmoitti, ettei hyväksy Lassen, 46, omia menoja - nyt Lasse syö mielialalääkkeitä jaksaakseen perhe-elämää

Kommentit (646)

Vierailija
1/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse, eroa. Mieskin voi hakea eron vaikka vaimosi valehteli sinulle siitä.

Vierailija
2/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin uskonnollinen vakaumus, ettei voi erota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella kuinka tuollainen vaimo eristää erossa lapset isästä. Ja sanoo kaikille, että mies halusi vaan harrastaa, perhe-elämä ei kiinnostanut.

Vierailija
4/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli tuo, että vaimon mukaan lisääntyvä vapaa-aika tulisi käyttää siihen, että olisi siivottava entistä enemmän 😁

Ei mutta oikeasti, eroaisin noin ahdistavasta liitosta.

Vierailija
5/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pitäisi kirjoittaa aina sillä lailla että se toinenkin ihminen saisi kertoa oman näkemyksensä.

Vierailija
6/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella kuinka tuollainen vaimo eristää erossa lapset isästä. Ja sanoo kaikille, että mies halusi vaan harrastaa, perhe-elämä ei kiinnostanut.

Lapsista vanhempi on yläkoululainen ja hän voi sanoa, että haluaa asua isän kanssa. Nuorempi on alakoulussa, joten lapsen ikä on 7-12 vuotta, joten muutaman vuoden sisään viimeistään lapsi pääsee halutessaan muuttamaan isän luo. Lasse voi puolestaan sanoa kaikille, miten vaimo ei päästänyt häntä muualle kuin töihin.

Vierailija
7/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

FreeLasse

Vierailija
8/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kivaa viedä Lasse joku viikonloppu vähän raipatteleen :)

Vierailija
9/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset olivat pieniä, en käytännössä saanut mennä kuntosalille. Vaimo oli tosi kiukkuinen siitä ja sätti että "kuka nää kotityöt tekee". Niin se vähitellen jäi. Sen sijaan lyhyelle juoksulenkille "karkaamisesta" ei valitettu.

Vierailija
10/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsista vanhempi on yläkoululainen ja hän voi sanoa, että haluaa asua isän kanssa. Nuorempi on alakoulussa, joten lapsen ikä on 7-12 vuotta, joten muutaman vuoden sisään viimeistään lapsi pääsee halutessaan muuttamaan isän luo. Lasse voi puolestaan sanoa kaikille, miten vaimo ei päästänyt häntä muualle kuin töihin.

Mutta eihän se Lasselle sopisi. Pitäisi itse hoitaa kersat ja tilanne rajoittaisi kovasti ryyppäämästä ja hameiden perässä juoksua.

Vierailija
11/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lapset olivat pieniä, en käytännössä saanut mennä kuntosalille. Vaimo oli tosi kiukkuinen siitä ja sätti että "kuka nää kotityöt tekee". Niin se vähitellen jäi. Sen sijaan lyhyelle juoksulenkille "karkaamisesta" ei valitettu.

Vaimosi pääsi varmasti useita kertoja viikossa jumppaan tai juoksemaan, kun sinä hoidit yhteisiä lapsia.

Vierailija
12/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassen pitäisi lähteä. Pistää pystyyn mukava rento koti, mihin lapset saavat tulla välillä pakoon äidin kodin ahdistavaa ilmapiiriä. Lasse ehtisi tavata vielä jonkun kivan naisenkin jos haluaa. 48 on nuori.

Vierailija
13/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän se Lasselle sopisi. Pitäisi itse hoitaa kersat ja tilanne rajoittaisi kovasti ryyppäämästä ja hameiden perässä juoksua.

Jestas mitä ankeita miestenvihaajia täällä on. Pelästyvät heti, kun mies kertoo huonosta liitostaan ja toiset kehottavat häntä lähtemään. Pelästyvät, että heidän omat tossun alla olevat miehensä päättävät kanssa lähteä etsimään onnea.

Vierailija
14/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi pääsi varmasti useita kertoja viikossa jumppaan tai juoksemaan, kun sinä hoidit yhteisiä lapsia.

Tietenkin. Niinhän kaikissa perheissä toimitaan, joissa on pieniä lapsia. Isä huolehtii ja siivoaa ja äidillä on useita tunteja vapaa-aikaa viikossa. :D

Vierailija
15/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla myös toisen osapuolen näkemys asiasta. Ja ennen kuin joku nyt mielensä pahoittaa, tuo olisi minulla ensimmäinen ajatus, vaikka sukupuolet olisivatkin toisinpäin.

Vierailija
16/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas mitä ankeita miestenvihaajia täällä on. Pelästyvät heti, kun mies kertoo huonosta liitostaan ja toiset kehottavat häntä lähtemään. Pelästyvät, että heidän omat tossun alla olevat miehensä päättävät kanssa lähteä etsimään onnea.

Miksi se mua pelottaisi? Lapset on jo aikuisia, ei tarvitsisi huolehtia kuin itsestä. Tähän ikään mennessä on vaan tullut nähtyä näitä ”Lasseja” ja totuus ei ole yleensä se mitä nämä lapset kertovat.

Vierailija
17/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se mua pelottaisi? Lapset on jo aikuisia, ei tarvitsisi huolehtia kuin itsestä. Tähän ikään mennessä on vaan tullut nähtyä näitä ”Lasseja” ja totuus ei ole yleensä se mitä nämä lapset kertovat.

Lasset

Vierailija
18/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Ihan niinkuin ne vaimot voisi tulla ja mennä ihan miten lystää. Itselläni ei ole 16 vuoteen ollut muuta harrastusta kuin pihanlaitto.

Voi jestas mikä marttyyri. Mikset ole kauemmas lähtenyt? Oletko kettingissä?

Ihan itse olet aikuinen ihminen tehnyt lapset. Ihan itse päättänyt jäädä kotiin jumittamaan. Minulla teki mies reissuhommia ja silti pääsin harrastuksiin. Välillä otin mll: n lastenhoitajan. Välillä mulla oli ystävän kanssa sopimus, et hoidetaan vuorotellen toisten lapsia. Mut sulla ei tuskin on ystäviä veikkaisin, kuka tuollaista itsesääliä jaksaa.

Vierailija
19/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elän hyvin määräilevän ja läheisriippuvaisen miehen kanssa. Hänellä ei ole mitään omia harrastuksia, kiinnostuksen kohteita, kavereita tai menoja vaan hän viettää kaiken aikansa täällä kotona odottaen, että minä tulen töistä kotiin. Tietenkään minulla ei saisi olla mitään omia menoja töiden lisäksi vaan minun pitäisi viihdyttää miestä ja olla hänen seuranaan, kun hän on koko päivän minua odottanut. Voin kertoa, että äärimmäisen rasittava tilanne. Tämä on asia, jota riitamme aina koskevat, muusta emme juuri riitele.

En keksi yhtään syytä, miksei samanlainen tilanne voisi olla monella muullakin ja tuo läheisriippuvainen ripustautuja naispuolinen. Ymmärrän hyvin Lassen tunnelmat, samassa veneessä ollaan. Ja molemmat tahollamme varmasti päivittäin punnitsemme vaihtoehtoja, joista ero on varmasti yksi varteenotettava. Jaksamisia hänelle, päätyipä mihin ratkaisuun hyvänsä.

Vierailija
20/646 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Ihan niinkuin ne vaimot voisi tulla ja mennä ihan miten lystää. Itselläni ei ole 16 vuoteen ollut muuta harrastusta kuin pihanlaitto.

Voi jestas mikä marttyyri. Mikset ole kauemmas lähtenyt? Oletko kettingissä?

Ihan itse olet aikuinen ihminen tehnyt lapset. Ihan itse päättänyt jäädä kotiin jumittamaan. Minulla teki mies reissuhommia ja silti pääsin harrastuksiin. Välillä otin mll: n lastenhoitajan. Välillä mulla oli ystävän kanssa sopimus, et hoidetaan vuorotellen toisten lapsia. Mut sulla ei tuskin on ystäviä veikkaisin, kuka tuollaista itsesääliä jaksaa.

Mitä ihmeen itsesääliä?

Se on aikuisuutta. Vanhemmuutta. Lapset menee edelle, kun ne hankkii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi