Nyt kävi niin että mennään samalle keikalle kuin miehen ex
Paikkakunnallani järjestetään lempibändini keikka. Ei mikään stadionversio vaan tilaan mahtuu n 1000 kuulijaa. Katsoin fb:n tapahtumasta osallistuuko minun eräs tuttava keikalle ja bongasin tuon exän osallistujien joukosta.
En ole ikinä tavannut häntä, enkä todellakaan haluaisi tavata häntä juuri tuolla ensimmäistä kertaa. (5v asuttu yhdessä miehen kanssa)
En ole kertonut miehelle. Hän peruisi osallistumisensa jos tietäisi. Ei siedä exää samassa tilassa enää.
Mennään keikalle siitä exästä huolimatta. Enkä kerro miehelle etukäteen. Mutta jännittää toi mahdollinen ensikohtaaminen. Mitä te olette sanoneet miestenne exille kun olette tavanneet heitä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei siedä samassa tilassa enää? Luulisi ettei ex enää haittaa, jos olette asuneet yhdessä jo viisi vuotta.
Minulle ei eksät eivät enää aiheuta mitään tunteita. Se on ollutta ja mennyttä.
Olen tervehtinyt ihan asiallisesti.
Ex on tehnyt sellaisia asioita että mies ei vaan siedä hänen läsnäoloa ilman että verenpaine nousee.
Lapsiin liittyen ei ole pitänyt sovituista asioista kiinniAp
Eikö mies tapaa lapsiaan? Mitä oikein tapahtui ja miksi ovat lapsiperheenä eronneet?
Lyhyesti: ex lupasi miehelle vuoroviikot. Kuitenkin se päähuoltajuus jäi hänelle. Ostettiin asunto ei nyt ihan naapurikadulta, mutta 10 minuutin kävelymatkan päähän exästä, jotta lasten olisi helppo kulkea meille. Kun yhteishuoltajuussopimus oli tehty meni pari viikkoa ja ex muutti naapurikuntaan lapset mukanaan.
Koska mun ja miehen työ on sitä perus 8-16 konttorityötä meillä ei ole mahdollisuutta kuskata lapsia aamulla ja iltapäivällä kouluun ja koulusta. 3 lasta ja kaikki eri luokilla, joten kaikilla eri lukkarit. Tuo exän temppu johti siihen että viikko-viikko supistui joka toiseen viikonloppuun. Lasten koulumatka meiltä olisi tunti julkisilla.
Emme myöskään voi itse muuttaa lähemmäksi, sillä omien lasteni koulu on nykyisen kotimme lähistöllä.
Kävi myöhemmin ilmi että muutto muualle ei suinkaan ollut sattumaa kuten ex ilmoitti vaan oli suunnitellut sitä koko huoltajuusprosessin ajan. Sai myös kiristettyä mieheltäni isommat elarit sillä että sopimus syntyisi mutkattomammin kun vaan lättää nimen alle.
Mies on exälle syystäkin kiukkuinen. Lapset hakee perjantaisin kyllä exän talolta, mutta odottaa aina siellä alapihalla ja lapset tulee ulos kun isä soittaa heille.
Tarinassa toki muutakin, mutta tässä ydinsyy siihen ettei mies siedä exää, eikä minuakaan ole koskaan esitelty exälle.
Eron syitä oli monia, ne nyt ei oikein liity tähän. Enkä minä ollut syy eroon.
Ap
Ihania uusperhekuvioita teillä. Sääliksi käy lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei siedä samassa tilassa enää? Luulisi ettei ex enää haittaa, jos olette asuneet yhdessä jo viisi vuotta.
Ex on tehnyt sellaisia asioita että mies ei vaan siedä hänen läsnäoloa ilman että verenpaine nousee.
Eikö mies tapaa lapsiaan? Mitä oikein tapahtui ja miksi ovat lapsiperheenä eronneet?
Lyhyesti: ex lupasi miehelle vuoroviikot. Kuitenkin se päähuoltajuus jäi hänelle. Ostettiin asunto ei nyt ihan naapurikadulta, mutta 10 minuutin kävelymatkan päähän exästä, jotta lasten olisi helppo kulkea meille. Kun yhteishuoltajuussopimus oli tehty meni pari viikkoa ja ex muutti naapurikuntaan lapset mukanaan.
Koska mun ja miehen työ on sitä perus 8-16 konttorityötä meillä ei ole mahdollisuutta kuskata lapsia aamulla ja iltapäivällä kouluun ja koulusta. 3 lasta ja kaikki eri luokilla, joten kaikilla eri lukkarit. Tuo exän temppu johti siihen että viikko-viikko supistui joka toiseen viikonloppuun. Lasten koulumatka meiltä olisi tunti julkisilla.
Emme myöskään voi itse muuttaa lähemmäksi, sillä omien lasteni koulu on nykyisen kotimme lähistöllä.
Kävi myöhemmin ilmi että muutto muualle ei suinkaan ollut sattumaa kuten ex ilmoitti vaan oli suunnitellut sitä koko huoltajuusprosessin ajan. Sai myös kiristettyä mieheltäni isommat elarit sillä että sopimus syntyisi mutkattomammin kun vaan lättää nimen alle.
Mies on exälle syystäkin kiukkuinen. Lapset hakee perjantaisin kyllä exän talolta, mutta odottaa aina siellä alapihalla ja lapset tulee ulos kun isä soittaa heille.
Tarinassa toki muutakin, mutta tässä ydinsyy siihen ettei mies siedä exää, eikä minuakaan ole koskaan esitelty exälle.
Ap
Tästä vuodatuksesta tunnistin että Porvoon tarinan iskijähän se taas siellä. Huomenta vaan sullekin. Ootko ehtinyt muita stooreja yön aikana kehitellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ekaa kertaa menossa keikalle ?
1000 henkeä mahtuu isoon paikkaan. Ihmiset tulevat eri aikaan ja helposti jämähtävät sille paikalle, mihin tulivat.
Eikä kaikki saavu, vaikka niin sanovatkin.
1000hlöä on aika vähän samassa tilassa. Todennäköisyys siihen että tavataan on isohko.
Sanotaan että ovet aukeaa vaikka klo 20. Yleensä tossa todellakin on silloin klo 20 puolet keikkakansasta jonossa. Jono vielä on ohjattu aina niin että bussilla tulijat joutuu kiertämään koko jonon alusta hännille, jolloin kaikki silloin keikkajonossa olijat tulee nähtyä. Ja tietty jonottaessasi näet ketä paikalle vielä tulee.
Täällä ei ole tavatonta avata ovia vaan puolituntia ennen keikan alkua ja näyttää nytkin olevan niin. Jonon hännillä olevat jää yleensä alusta paitsi silloin kun ovet aukeaa.
Pieni paikka ja kaikkien on kuljettava ensin lippu ja repputarkastuksesta ja sitten vielä narikan kautta. Idioottimainen systeemi takaa sen että ellei se ex tule jonoon vasta kun me ollaan sisällä, tapaamme kyllä.
Koska olen fani aion olla paikalla jo hyvissä ajoin.
Ap
Miten 12-vuotiaalla on jo eksä, ja keikallekin vielä?
Nyt on kyllä niin lapsellista settiä, että hävettää sinun puolestasi.
Älkääs nyt mammat heti teilatko. Tämä tarina voi olla ihan tosikin.
Ai niin kun tässä stoorissa se pahis onkin nainen, ja sehän ei meidän mammoille käy. Oikea tarina tällä palstalla menee niin, että se mies on paskiainen ja lopuksi nämä hyväksikäytetyt naiset löytävät toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Älkääs nyt mammat heti teilatko. Tämä tarina voi olla ihan tosikin.
Jos on, niin ap on maailman typerin akka!
Ja miehensä on sata kertaa typerämpi!
Eipä minulla muuta.
Ap sinun täytyy jäädä pois keikalta, jotta miehesi voi luontevasti tavata exänsä ja puhua hänen kanssaan asiat selviksi. Ehkä kaikki väärinkäsitykset saadaan sovittua ja he palaavat vielä yhteen. Se olisi varmasti lastenkin kannalta paras ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut "hei", kätellyt ja esitellyt itseni.
Näin minäkin tekisin.
Sopu ennen kaikkea kirjoitti:
Ap sinun täytyy jäädä pois keikalta, jotta miehesi voi luontevasti tavata exänsä ja puhua hänen kanssaan asiat selviksi. Ehkä kaikki väärinkäsitykset saadaan sovittua ja he palaavat vielä yhteen. Se olisi varmasti lastenkin kannalta paras ratkaisu.
Totta, lapsia tässä olisi ensiksi ajateltava.
En ymmärrä miten kukaan voi olla parisuhteessa ihmisen kanssa jolle eksä merkkaa noin paljon.
No jos on kuspää, niin eikö voi vain olla huomaamatta eikä reagoi eksään mitenkään.
Ei kai se teidän päälle tule. Miksi stressata ihan turhasta. Nauttikaa keikasta.
Vierailija kirjoitti:
Oon naureskellut miehen exän kanssa miehen pientä piliä
Mies nauraa kaveriensa kanssa teidän löysiä paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli taas yksi nainen, jkla pisti oman kostonhalunsa lasten hyvinvoinnin edelle. Kauhea nainen!
Luin ap sun kommentin eksän käytöksestä. Tuota kutsutaan vieraannuttamiseksi. Se voi johtaa siihen, että eksä menettää huoltajuuden sun miehelle. Tutkikaa asiaa. Ette voi antaa sen ola yksin vastuussa lapsista, ei kukaan täyspäinen vahingoita lapsia noin erottamalla ne isästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon naureskellut miehen exän kanssa miehen pientä piliä
Mies nauraa kaveriensa kanssa teidän löysiä paikkoja.
Ensimmäinen pienipilinen mies ilmoittautui. Jaksuhalit sulle!
Eikä miehesi muka näe lastensa Äitiä kun hakee lapset? Vai onko sulla niin vässykkä mies, joka ei "pysty" tapaamaan lapsiansa, kun exä on ollut niin kauhea nainen. Minä en rakentaisi yhteistä tulevaisuutta kumppanin kanssa , joka ei jälkikasvuntansa huolehtisi. Taustelisin sellaista naista vastaan, joka yrittäisi pitää lapset pois elämästäni. Kyllä mielestäni 5 vuotta on niin pitkä aika, että jos ei yhdestä naisesta ole yli päässyt niin taustalla on jotain muutakin... mistä sinut on pidetty pimennossa.