Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kävi niin että mennään samalle keikalle kuin miehen ex

Vierailija
25.08.2018 |

Paikkakunnallani järjestetään lempibändini keikka. Ei mikään stadionversio vaan tilaan mahtuu n 1000 kuulijaa. Katsoin fb:n tapahtumasta osallistuuko minun eräs tuttava keikalle ja bongasin tuon exän osallistujien joukosta.

En ole ikinä tavannut häntä, enkä todellakaan haluaisi tavata häntä juuri tuolla ensimmäistä kertaa. (5v asuttu yhdessä miehen kanssa)

En ole kertonut miehelle. Hän peruisi osallistumisensa jos tietäisi. Ei siedä exää samassa tilassa enää.

Mennään keikalle siitä exästä huolimatta. Enkä kerro miehelle etukäteen. Mutta jännittää toi mahdollinen ensikohtaaminen. Mitä te olette sanoneet miestenne exille kun olette tavanneet heitä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut "hei", kätellyt ja esitellyt itseni.

Vierailija
2/37 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon naureskellut miehen exän kanssa miehen pientä piliä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Miksi pitäisi sanoa jotain?

Vierailija
4/37 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ekaa kertaa menossa keikalle ?

1000 henkeä mahtuu isoon paikkaan. Ihmiset tulevat eri aikaan ja helposti jämähtävät sille paikalle, mihin tulivat.

Eikä kaikki saavu, vaikka niin sanovatkin.

Vierailija
5/37 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännität ihan turhaan, ihan nyökkäys riittää tervehdykseksi jos jossain tungoksessa satutte törmäämään.

Vierailija
6/37 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja juokse.

Vierailija
7/37 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kätellyt ja sanonut hei. Miehellä on fiksuja exiä, joihin ei liity mitään draamaa. Kahta näen satunnaisesti yhteisissä kokoontumisissa.

Vierailija
8/37 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei siedä samassa tilassa enää? Luulisi ettei ex enää haittaa, jos olette asuneet yhdessä jo viisi vuotta. 

Minulle ei eksät eivät enää aiheuta mitään tunteita. Se on ollutta ja mennyttä.

Olen tervehtinyt ihan asiallisesti. 

Vierailija
9/37 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti keskityt siihen keikkaan ja pitämään hauskaa miehesi kanssa, etkä sen miehen exän kuikuiluun, että onko se täällä ja missä se nyt on. :P

Vierailija
10/37 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Vierailija
11/37 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot ekaa kertaa menossa keikalle ?

1000 henkeä mahtuu isoon paikkaan. Ihmiset tulevat eri aikaan ja helposti jämähtävät sille paikalle, mihin tulivat.

Eikä kaikki saavu, vaikka niin sanovatkin.

1000hlöä on aika vähän samassa tilassa. Todennäköisyys siihen että tavataan on isohko.

Sanotaan että ovet aukeaa vaikka klo 20. Yleensä tossa todellakin on silloin klo 20 puolet keikkakansasta jonossa. Jono vielä on ohjattu aina niin että bussilla tulijat joutuu kiertämään koko jonon alusta hännille, jolloin kaikki silloin keikkajonossa olijat tulee nähtyä. Ja tietty jonottaessasi näet ketä paikalle vielä tulee.

Täällä ei ole tavatonta avata ovia vaan puolituntia ennen keikan alkua ja näyttää nytkin olevan niin. Jonon hännillä olevat jää yleensä alusta paitsi silloin kun ovet aukeaa.

Pieni paikka ja kaikkien on kuljettava ensin lippu ja repputarkastuksesta ja sitten vielä narikan kautta. Idioottimainen systeemi takaa sen että ellei se ex tule jonoon vasta kun me ollaan sisällä, tapaamme kyllä.

Koska olen fani aion olla paikalla jo hyvissä ajoin.

Ap

Vierailija
12/37 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei siedä samassa tilassa enää? Luulisi ettei ex enää haittaa, jos olette asuneet yhdessä jo viisi vuotta. 

Ex on tehnyt sellaisia asioita että mies ei vaan siedä hänen läsnäoloa ilman että verenpaine nousee.

Lapsiin liittyen ei ole pitänyt sovituista asioista kiinni

Ap

Vierailija
13/37 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on vain kasvettava aikuiseksi.

Vierailija
14/37 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt koko iltaa mieti, että joku toinen nainen on korkannut miehesi.

Vierailija
15/37 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex on tehnyt sellaisia asioita että mies ei vaan siedä hänen läsnäoloa ilman että verenpaine nousee.

Ap

Eikö mies tapaa lapsiaan? Mitä oikein tapahtui ja miksi ovat lapsiperheenä eronneet?

Vierailija
16/37 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaisesta asiasta pitää tehdä noin suuri numero itselleen? En ymmärrä. Siellä on miehen ex, mutta onhan siellä about 997 muutakin ihmistä. Ex on vain yksi muiden joukossa.

Jos mies tai ex tervehtivät toisiaan, sinäkin tervehdit. Jos eivät tervehdi, eihän sinunkaan välttämättä tarvitse tervehtiä, ellei ex tee itse aloitetta sinun suuntaan, mutta epäilen.

Menisin ihan fiiliksen mukaan enkä miettisi asiaa sen enempää. Aikuiset ihmiset...

Vierailija
17/37 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel. Jaxuhaleja sulle Leuka pystyyn ja reippaasti sekaan vaan. Tsemiä hirmuisesti. Muista tulla tänne sit heti kertomaan miten meni. Vähän kyllä jänskätän sun puolesta. Mahdanko saada nyt ollenkaan nukuttuakaan kun on niin jännät ajat edessä?

Vierailija
18/37 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis muuten hei vähän hienoo; exien kokoontumisajot. Kuulostaa ihan Woody Allenin elokuvalta.

Vierailija
19/37 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi sanoa yhtään mitään?

Vierailija
20/37 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö mies tapaa lapsiaan? Mitä oikein tapahtui ja miksi ovat lapsiperheenä eronneet?

Lyhyesti: ex lupasi miehelle vuoroviikot. Kuitenkin se päähuoltajuus jäi hänelle. Ostettiin asunto ei nyt ihan naapurikadulta, mutta 10 minuutin kävelymatkan päähän exästä, jotta lasten olisi helppo kulkea meille. Kun yhteishuoltajuussopimus oli tehty meni pari viikkoa ja ex muutti naapurikuntaan lapset mukanaan.

Koska mun ja miehen työ on sitä perus 8-16 konttorityötä meillä ei ole mahdollisuutta kuskata lapsia aamulla ja iltapäivällä kouluun ja koulusta. 3 lasta ja kaikki eri luokilla, joten kaikilla eri lukkarit. Tuo exän temppu johti siihen että viikko-viikko supistui joka toiseen viikonloppuun. Lasten koulumatka meiltä olisi tunti julkisilla.

Emme myöskään voi itse muuttaa lähemmäksi, sillä omien lasteni koulu on nykyisen kotimme lähistöllä.

Kävi myöhemmin ilmi että muutto muualle ei suinkaan ollut sattumaa kuten ex ilmoitti vaan oli suunnitellut sitä koko huoltajuusprosessin ajan. Sai myös kiristettyä mieheltäni isommat elarit sillä että sopimus syntyisi mutkattomammin kun vaan lättää nimen alle.

Mies on exälle syystäkin kiukkuinen. Lapset hakee perjantaisin kyllä exän talolta, mutta odottaa aina siellä alapihalla ja lapset tulee ulos kun isä soittaa heille.

Tarinassa toki muutakin, mutta tässä ydinsyy siihen ettei mies siedä exää, eikä minuakaan ole koskaan esitelty exälle.

Eron syitä oli monia, ne nyt ei oikein liity tähän. Enkä minä ollut syy eroon.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan