Cheek vai Robin mieheksi, jos pakko valita.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Robin on vielä ihan vauva
Ja Cheek pian pappa ja Robin päivä päivältä yhä komeempi nuori mies. Miksi nuorena naisena ottaisin Cheekin ennemmin?
Cheek, koska nimestä päätellen kaveri tykkää ottaa poskeen.
M35
Robin. Komeampi ja sopivampi minulle ikänsä puolesta (olen 17v) muutenkin ihana persoona :)
Robin on komeampi, nuorempi ja fiksumman oloinen, vaikka ei hänkään ihan minun tyyliseni mies ole.
Cheek on kaikinpuolin vääränlainen; liian vanha, epäviehättävä ja vielä räppäri.
N25
Ainoastaan iän takia Cheek, tosin en ole varma, kumpi heistä on henkisesti vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Robin. Komeampi ja sopivampi minulle ikänsä puolesta (olen 17v) muutenkin ihana persoona :)
Sinä olet ihana vai ryppyreikä-Ropi...?
Robin on tehnyt minuun vaikutuksen järkevyydellään, äänellään ja arvostuksestaan vanhempia ihmisiä kohtaan. Todella hieno mies! Ja komistuu päivä päivältä.
Robin vaikuttaa aika homppelilta ja naiset tykkää sellaisista. Ne ei vaan pahemmin piittaa naisista.
Robin, ei kahta sanaa. Toki saisi olla pari vuotta kypsempi, mutta keekkiä en voi sietää.
Robin ei kyllä vaikuta yhtään homolta. Meni armeijaakin!
Harvinaisen iso otanta tässä gallupissa ku sopivasti yöksi jääny etusivulle ja yölläki voi äänestää :D
Cheek. Pelottava toteaa, mutta miehinen versio meikäläistä. Liian montaa yhteistä tapaa ja yhteistä asiaa ja luonteenpiirrettä enkä edes fanit.
Cheek tietysti. En miehestä erityisemmin pidä ja elämä hänen kanssaan olisi varmasti ihan hirveää, mutta Robin on herranen aika lapsi!
Robin. Robin on oikeastaan ensimmäinen artisti jonka uraa ja elämää olen seurannut ihan alusta asti. Odotan mielenkiinnolla mitä tulee vielä saavuttamaan.
N28
Vierailija kirjoitti:
Cheek tietysti. En miehestä erityisemmin pidä ja elämä hänen kanssaan olisi varmasti ihan hirveää, mutta Robin on herranen aika lapsi!
20-vuotias ei ole lapsi. Sen ikäisiä menee jo naimisiinkin ja lisääntyy. Varmasti liian nuori monelle, jos on itse sen ikäinen, että voisi olla toisen äiti.
Aika inhottavaa, kun suuri osa vastaajista taatusti yli 30 v.
Vierailija kirjoitti:
Aika inhottavaa, kun suuri osa vastaajista taatusti yli 30 v.
Mistäs niin päättelit? Mä taas veikkaan et vastaajissa on yllättävån paljon alle 30 vuotiaita.
N 24
Oon iältäni aika lailla noiden välimaastosta, että Robin aika helppo valinta.