Mun vartalo on mahdoton pukea kauniisti
Isot rinnat, ja siitä alaspäin suora. Vyötäröä ei siis juuri ole ja lantio kapea. Kaikenlisäksi kaikki ylimääräinen ihra on vyötäröllä. Pömppömaha. Farkkujen kanssa ei voi laittaa tyköistuvaa paitaa kun se korostaa rintoihin nähden suhteettoman kapeaa lantiota ja pömppis+mahamakkarat erottuu härskisti. Väljäkään paita ei voi olla, koska se suurentaa raskasta yläosaa entisestään. Monta kertaa lähtenyt tuntikausien vaatekauppakierrokselta kiukun- ja turhautumisenkyyneleet silmissä. ☹️
Kommentit (11)
Minulla päinvastoin, pienet rinnat, vatsa näyttää isommalta sen vuoksi kuin onkaan. Pyöreä lanne ja kookas takamus. Ei ole tätäkään helppo pukea.
Mulla eri vartalo mut sama ongelma, sisko.
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat, ja siitä alaspäin suora. Vyötäröä ei siis juuri ole ja lantio kapea. Kaikenlisäksi kaikki ylimääräinen ihra on vyötäröllä. Pömppömaha. Farkkujen kanssa ei voi laittaa tyköistuvaa paitaa kun se korostaa rintoihin nähden suhteettoman kapeaa lantiota ja pömppis+mahamakkarat erottuu härskisti. Väljäkään paita ei voi olla, koska se suurentaa raskasta yläosaa entisestään. Monta kertaa lähtenyt tuntikausien vaatekauppakierrokselta kiukun- ja turhautumisenkyyneleet silmissä. ☹️
I feel your pain. Vielä leveät hartiat ja lyhyet jalat = minä. V-aukko rules.
Mites semmoinen paita, mikä on tyköistuva rintojen kohdalta, mutta laskeutuu kun sen jälkeen hieman liehuvana vyötärölle ja lantiolle? Paitamallille on kai joku oma nimikin, muttei tule nyt mieleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I feel your pain. Vielä leveät hartiat ja lyhyet jalat = minä. V-aukko rules.
No leveät hartiat löytyy myös😒 jalat on onneksi ihan ok. Ap
Mulla sama kuin ap:lla, kaiken lisäksi vielä töpöjalat. Käytännössä asun mustassa a-linjaisessa trikoomekossa, haluaisin joskus kokeilla jotain muutakin ja näyttää hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Mites semmoinen paita, mikä on tyköistuva rintojen kohdalta, mutta laskeutuu kun sen jälkeen hieman liehuvana vyötärölle ja lantiolle? Paitamallille on kai joku oma nimikin, muttei tule nyt mieleen...
Empirelinjainen? Kaikki liehuva ja löysä suurentaa mun yläosaa. Paras on farkkujen kanssa sellainen hiukan vartalonmyötäisesti leikattu pidempi paita jotain joustavaa matskua, mutta käytännössä näitä on hyvin istuvana lähes mahdoton löytää isojen rintojeni vuoksi. Bravissimon vaateosastolta olen joskus löytänyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama kuin ap:lla, kaiken lisäksi vielä töpöjalat. Käytännössä asun mustassa a-linjaisessa trikoomekossa, haluaisin joskus kokeilla jotain muutakin ja näyttää hyvältä.
Mulle on myös muodostunut ns uniformuasu, eli aina samalla periaatteella/mallilla valitut vaatteet. Nyt kesällä käytännössä a-linjainen polvipituinen hame ja vartalonmyötäinen t-paita. Tänään vedin monen kk jälkeen farkut jalkaani ja voi sitä vaatekriisiä, mikään yläosa ei näyttänyt hyvältä. Ap
Mun tuttava, joka pukeutuu hyvin, on samaa tyyppiä.
Hänellä on yleensä melko slim-fit housut, pillifarkut tai muuten kapeat housut.
Yläosa on usein pusero V-aukkokauluksella ja/tai sellainen jossa on rintojen kohdalla erityinen leikkaus; ja muuten suora alaosastaan, muttei liian tiukka eli ne pienet laskokset peittävät masun. Pituus sinne vesirajaan enintään. Hihat voivat olla myös vähän leveämmät eli tasapainottavat rintoja.
Taitaa olla nimeltään timantti tämä vartalomalli.
Aapeen rintojen ja sen jonkun ison perseen ajattelu sai melkein erektion aikaiseksi, aapee voisi laittaa lauantaiaamun kunniaksi kuvan tisseistään.
Googlaa Sohvi Nyman