Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun äidin sydän särkyi just :((( Poika 8 vee sanoi et on surullinen kun me ei olla naimisissa mä ja hänen isä!!!

Vierailija
24.08.2018 |

Saunan jälkee juteltiin asioista. Yritin sanoo et isillä on kiirettä muualla mut rakastaa poikaa yli kaiken.

Ollaan avoliitossa, miten voi laps miettiä noin?

Mistä on voinu kuulla tällästä????

Apua haloo!!!!

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap siis jätettiin alttarille 24.7 kun mies oli laittamassa järjestykseen omaa ja kuhan elämää. Ap:n poika tarjoutui tällöin menemään naimisiin ap:n kanssa. Tämä ei ole laillista ja ap:n äidin sydän särkyi. Poika toivoi että menemällä naimisiin äitinsä kanssa houkuttelisi isän ulkoleikeistä sisäleikkeihin. Ehkä jotain lapsen logiikkaa? Kyllä tämä tästä vielä selviää!

Kiitos tästä loogisesta selityksestä.

Jäin vielä miettimään tuota 24.7. -juttua eli jätettiinkö ap vai oliko kuitenkin niin, että avomies ei ennalta tiedetysti päässyt paikalle. Ap suhtautuu tähän asiaan niin kovin asiallisesti, että joko hän on yhä shokissa tai sitten asia oli hänellä tiedossa jo aikaisemmin, mutta ap:n äiti ja poika kokivat traumaattisen yllätyksen ja eräänlaisena stressireaktiona kriisiin äidin sydän särkyi ja poika ehdotti liittoa äitinsä kanssa.

Ap toistaa useaan otteeseen, että isä ei voi olla kotona, mutta voi pelata palloa ulkona, joten ei kai tässä taas kerran ole joku hometalo kyseessä?

Minä ainakin käsitin asian niin, että eivät ihan alttarille ehtineet, vaan ap sai ennakkoon jo tietää, että avomies ei tule ehtimään vihkipaikalle silloin 24.7. Siksi ap varmaan on noin viileän asiallinen, olihan mies selittänyt kuitenkin, että on kiireitä muualla. Kertonut että on kalastamassa heille ruoaksi kuhaa, ap selvästi kuitenkin arvostaa sitä, että pöydässä on välillä kalaruokaa. Mutta nyt noin kuukautta myöhemmin poika oli saunassa ehdottanut äidilleen, että he kaksi menevät naimisiin, tai siis kysellyt äidiltään saunassa, että miksi hän ja äitinsä eivät jo ole naimisissa. Tuo hometalo selittäisi tätä asiaa, sillä kiukaan lämmittäessä hometalon saunatilaa ne homeet aktivoituvat kuumuudessa ja huoneilmaan vapautuu suuri määrä hometoksiineja. Uskon, että pojan toive avioliitosta äitinsä kanssa ja ap:n sekava kirjoitustyyli selittyvät noiden hometoksiinien neurotoksisesta vaikutuksesta eli suomeksi myrkytystilasta. Sitä vain jäin miettimään, että miksi se ap:n äitikin oli siellä saunassa mukana, jos kerran hänen sydän särkyi. Itse en kutsuisi vanhuksia tuollaiseen hometoksiinialtistukseen, vanhat ihmiset on muutenkin herkempiä kemikaaleille. No tosin lapsetkin on kyllä, eli vähän nyt huolestun tuosta pojasta. Ap älä enää anna sen pojan saunoa teidän kotona!

Vierailija
62/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa ei ole niin väliä kenen sydän särkyy ja lauantai voi olla vaikkapa tiistai

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän