Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun äidin sydän särkyi just :((( Poika 8 vee sanoi et on surullinen kun me ei olla naimisissa mä ja hänen isä!!!

Vierailija
24.08.2018 |

Saunan jälkee juteltiin asioista. Yritin sanoo et isillä on kiirettä muualla mut rakastaa poikaa yli kaiken.

Ollaan avoliitossa, miten voi laps miettiä noin?

Mistä on voinu kuulla tällästä????

Apua haloo!!!!

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF.

Vierailija
42/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsiisus

Siis mun sydän särky kun poika 8 vee itki lauantai iltana isää.

Sanoin et isillä on menoo.

Me asutaan avoliitossa mut sovittu et hällä on omat menot. Ei pysty olla läsnä kokoajan. Mut pelaa esim fudista kyl pihalla ja leikkii :DDDDD

POIKA SIIS kysy miks me ei olla naimisissa????? Et varmaan joku häntä tästä kritiiinut lapsiraukka!!!! Itku tulee oonko tehny kaikki okein?!?!

Ap

Mitä helvettiä? Ootko sä kännissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Sun äidin sydän särkyi kun sun lapsen isällä on kiirettä muualla, mutta olette avoliitossa?

Ei kerkee olla läsnä 24.7 thäts it!

Mut on luvannut kantaa vastuunsa kuhan saa elämän järjestykseen.

Ja siis asuu mun ja pojan kans

Ap

Eilen oli 24.8. eli onko se poika nyt kuukauden verran märehtinyt sitä, että isä laittaa mieluummin jonkun kalan asiat järjestykseen kuin pelaa pihalla?

Kerro sille pojalle - mielellään äitisi kuullen, että hänekin paha mielensä väistyy - että monella lapsella isä on päivä töissä ja hankkii perheelle rahaa. Ei se ole harvinaista, että isä ei ole koko ajan kotona ja ihan pihalla.

Vierailija
44/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itku tulee oonko tehny kaikki okein?!?!

Ap

Et

Menkää naimisiin, ei se nyt niin vaivalloista ole.

Vierailija
45/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Sun äidin sydän särkyi kun sun lapsen isällä on kiirettä muualla, mutta olette avoliitossa?

Ei kerkee olla läsnä 24.7 thäts it!

Mut on luvannut kantaa vastuunsa kuhan saa elämän järjestykseen.

Ja siis asuu mun ja pojan kans

Ap

Asuu sun ja pojan kanssa, mutta ei kanna vastuuta? Mutta on siis luvannut kantaa vastuuta? 

Oisko toi 24.7 sitten ollut se teidän vihkipäivä ja siksikö se poika kyselee, kun isä ei ollutkaan läsnä 24.7?

Vierailija
46/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia sun äidille

Mitä mun äit tähn kuuluu! N ap

Sanot otsikossa että sinun äitisi sydän särkyi. Sitä.

Vierailija
47/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isi vankilassa?

Vierailija
48/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko isi vankilassa?

Näin mäkin veikkaan, ja veikkaan että kaman myynnistä. Kotosalla ollut sitä kamaa vielä jäljellä poliisin löytämättä ja ap nyt vetäissyt satsit.

Vierailija
49/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsiisus

POIKA SIIS kysy miks me ei olla naimisissa????? Et varmaan joku häntä tästä kritiiinut lapsiraukka!!!! Itku tulee oonko tehny kaikki okein?!?!

Ap

Miksi poikasi luulee, että hän voisi olla kanssasi naimisissa?

Vierailija
50/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan olet yrittänyt tehdä kaikki okein. Mutta nyt lopetat itkun ja kerrot lapselle , että kaikki on hyvin.

Vierailija
51/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis jätettiin alttarille 24.7 kun mies oli laittamassa järjestykseen omaa ja kuhan elämää. Ap:n poika tarjoutui tällöin menemään naimisiin ap:n kanssa. Tämä ei ole laillista ja ap:n äidin sydän särkyi. Poika toivoi että menemällä naimisiin äitinsä kanssa houkuttelisi isän ulkoleikeistä sisäleikkeihin. Ehkä jotain lapsen logiikkaa? Kyllä tämä tästä vielä selviää!

Vierailija
52/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisitko nyt kertoa mistä oikeasti on kyse! Olen täällä aika huolissani!

Vierailija
53/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen päälle typerä akka taas kyseessä. Jos mies on vähääkään viisaampi niin lähtee käppäilemään.

Vierailija
54/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsiisus

Ap

Oidipus-kompleksi. Ihan tavallinen poikalapsilla.

Vierailija
55/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsiisus

Ap

Oidipus-kompleksi. Ihan tavallinen poikalapsilla.

No sittenhän ap:n äidin sydän särkyi ihan turhaan, jos tuo on kerran ihan tavallista poikalapsilla.

Vierailija
56/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Eli ette ehdi menemään naimisiin kun isällä on kiireitä? Vai lapsi ajattelee, että isi olisi enemmän kotona, jos olisitte naimisissä?

Mut näin lauantai iltana kun poika kysyy misdä isä mua itkettää :'(((((

Miksi ihmeessä itket etkä kerro vain ihan normaalisti lapselle missä isä on. Sanot, että "isä on kaupassa, ja tulee puolen tunnin päästä" tai "isä on kaverillaan grillaamassa ja tulee yöllä". Tai missä se isä nyt sitten sattuukin olemaan. 

Vierailija
57/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen päälle typerä akka taas kyseessä. Jos mies on vähääkään viisaampi niin lähtee käppäilemään.

Yleensä en ole tämänkaltaisten kommenttien kanssa samaa mieltä, mutta tällä kertaa olen.

Vierailija
58/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se lapsen isä on tullut jo kotiin?

Vierailija
59/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap siis jätettiin alttarille 24.7 kun mies oli laittamassa järjestykseen omaa ja kuhan elämää. Ap:n poika tarjoutui tällöin menemään naimisiin ap:n kanssa. Tämä ei ole laillista ja ap:n äidin sydän särkyi. Poika toivoi että menemällä naimisiin äitinsä kanssa houkuttelisi isän ulkoleikeistä sisäleikkeihin. Ehkä jotain lapsen logiikkaa? Kyllä tämä tästä vielä selviää!

Kiitos tästä loogisesta selityksestä.

Jäin vielä miettimään tuota 24.7. -juttua eli jätettiinkö ap vai oliko kuitenkin niin, että avomies ei ennalta tiedetysti päässyt paikalle. Ap suhtautuu tähän asiaan niin kovin asiallisesti, että joko hän on yhä shokissa tai sitten asia oli hänellä tiedossa jo aikaisemmin, mutta ap:n äiti ja poika kokivat traumaattisen yllätyksen ja eräänlaisena stressireaktiona kriisiin äidin sydän särkyi ja poika ehdotti liittoa äitinsä kanssa.

Ap toistaa useaan otteeseen, että isä ei voi olla kotona, mutta voi pelata palloa ulkona, joten ei kai tässä taas kerran ole joku hometalo kyseessä?

Vierailija
60/63 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisitko nyt kertoa mistä oikeasti on kyse! Olen täällä aika huolissani!

Mun mies asui meillä mut ei oo naimisissa Se on th life of my luge

Meil on yhteibwn laps 8 vuotta mun silmäterä äidib rallaus

Poika ihmette miks me ei olla nsimusissa hänen isän kanss. Eilen lauantaisaunanna jälkeen.... mä kysyin m

Kuka sille syöttää tollasta valetta?!?!?? Mun

Äidin sydän särkyi ja itku tili :((((((()

Mut lsps ei ymmärtä mikä syy: isälä on omat menot ja elämä ei sidota toisia mihkääb

Mies ei boi vii olma pihan kans 246 kosja on omaakin elämää. Mitä se papin aamen muuttais?!!! Kydyn mimä.

Nyt mun öiti hski pojan ja mää oob kaljalla. Älkää te musta huoliko rakkaat ihabat (3gt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän